onsdag 31 oktober 2012

Mitt i veckan

Redan Onsdag, mitt i veckan !! Och här hos oss snöar det !! Gissa om man får Julkänsla i kroppen, allt är så vitt och fint och det blir alltid varmare ute då snön kommer.( Men det försvann ganska fort, för nu ser jag att det regnar ute, typiskt...) Jag har dragit en vinnare av en fin  Cactus sjal hos Nordljus nu...Och vinnaren är Lena i Vilhelmina, mejla din adress till mig anette.hjerpe@telia.com så får du din önske sjal från Nordljus !! Ha det så bra alla
Kraam Anette

12 kommentarer:

G:a Affären sa...

Grattis Lena i Vilhelmina! Jag är inte ett dugg avundsjuk....!

Du har så mycket fint där på byrån och korgen bryter av så fint. Ett mjukt lager med kall snö vore inte dumt, det blir både varmare känsla och ljusare ute.

Då får jag gå in till Nordljus igen då, sjalar var det...

Kramar
Cia

Prinsessorna på Bellevue sa...

Visst är det häärligt med den första snön. Den är något alldeles speciellt. Julkänslan smyger tag i en direkt och man vill bara rusa runt och pynta och dona... Här fick vi snö häromdagen, underbart! Fast dagen efter var den borta. Men det var kul så länge det varade, barnen hann göra snögubbar och allt möjligt...
Fint du har på din byrå... Jag gillar dina kungakronor, de är så himla fiina!

Kram
Petronella

Villa Björkenäs Backen sa...

God morgon Anette !

Hoppas att allt är bra med dig !
Har du börjatbredan det nya jobbet ?
Vad maigt med snön. men dock önskar jag att detbdröjer ett tag. Jag måste ju hinna plocka lingonris :)

Så fint du har på byrån. Och kronan är jätte fin !

önskavdig en fin onsdag ! nu ska vi ner och fortsätta !
;)
Kram Sirpa

Annas röda stol sa...

Grattis Lena i Vilhelmina till den fina sjalen. Så fina saker du har på byrån och visst kan man ha lite julkänsla redan nu. Ha en bra Onsdag. Kram Anna

Home Bohemia sa...

Grattis till vinnaren:) vilken söt liten krona som syns i ena kanten..Kram Maria

LOPPISLIV sa...

Underbar bild Anette på din byrå, galet snyggt!! Jättefina vita kulor där din skål.

Grattis till vinnaren av sjalen!!

Ha nu en fin dag! Kram Paula

PS: You got mail :-))

Lyckofröken sa...

Hej Anette!

Jag har följt din härliga blogg i flera år, så mycket härlig inspiration du bjuder på!! Jag undrar om du kanske skulle vilja ha med mina vin-och glöggpåsar på ett inlägg? De ligger till försäljning på www.lyckofroken.se

Välkommen att kika in!

Varma hälsningar Anna-Karin i Borlänge

http://lyckofroken.blogspot.se/2012/10/gloggpasar.html?spref=fb


ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Grattis till Lena, lycka och få välja en sjal. Här snöade det lite imorse men blev ju snabbt regn av det. Nu är det jättevarmt ute plötsligt, det växlar fort.
Fin bild.
Kramar
AnnaMaria

camilla sa...

Åh.....sååååå fint!!!
Ønsker deg en fin kveld:)
Klem fra Camilla:)

by.hårenberg sa...

fina bilder att njuta av :)
.la petite perle

HOUSE of ADELA sa...

Älskar dina bilder från ditt fina hem! Galet fin klänning du köpt dig med vännen:))

Kramar från oss
Adela T & B:)

Evebelle sa...

Fattimanssilver passar utmärkt just nu mot all frost ute :)
Evelina