fredag 2 november 2012

Dröm Odd Mollyn !!!

Som jag har letat, suktat och längtat efter den här Odd Molly tunikan !! Tokigt va..helt galet för somliga, men inte för mig, jag har inte kunnat få den ur skallen, jag har gjort efterlysningar, letat på Tradera och på Blocket...och tillslut fick jag napp, nu är den äntligen min, nu hänger den så fint i min garderob, jag tar fram den och tittar på den, jag ska använda den snart, men jag är rädd om den, go biten som nu är min !!
Brodyr och spetsar, creme färg i perfekt skick, tack Katarina för att jag fick köpa den av dig....
Nu är det Fredag, då fikar vi något gott eller hur !
Kraaam Anette

18 kommentarer:

Johanna sa...

Vad kul att du äntligen hittade den! Ibland får man ju något på hjärnan och ger sig inte förrän man hittar just DET!!

Ha en fin fredag,

Kram Johanna

gamla skolan sa...

Grattis till ditt fina köp !! Jag försöker gå ner i vikt så att jag kommer i min 2:a :)
Önskar dig en riktigt fin helg !
Kraamar // Susanne

LOPPISLIV sa...

Jättefin är den din Molly dröm :-) Ja man blir som en spårhund när det är något man vill ha. Vad härligt att du fann den till slut. Förstår att du är glad :-)

Ha nu en fin helg!! Kraaaaam Paula

Anonym sa...

Hej, jättefin, den kommer att vara så snygg på dig .Ha en bra dag Lena

Tess på Tilda och Mamma sa...

Åh dom är så fina, visst är man rolig att man inte ger sig när man verkligen vill ha något men till slut lyckas man. Själv letar jag fortfarande efter dina hjärtan väskor från Walther&co kan inte släppa dom.Även leverantören har letat i sina gömmor utan reslutat men jag ger inte upp innan jag blir pensionär kanske det är någon som lägger ut en på blocket eller tradera?
Roligt att du lyckte om paketet.
Kram på dig/Theres

G:a Affären sa...

Kul att du är så envis och att du fick tag på den fina tunikan till slut!
Idag kommer snickarn för att ta lite mått på det som ska göras, då blir det gott fika.

Kramar
Cia

Prinsessorna på Bellevue sa...

Ja, tänk ibland hur det blir när man får en hang up, på en sak eller klädesplagg, som man bara MÅSTE ha... Vet hur det är, är likadan... Den där känslan, när man lyckas, är helt obeskrivlig och lyckan är gränslös!

Kram på dig, lyckliga du!

Petronella

Villa Björkenäs Backen sa...

God morgon !

Så fin och så kul att du Äntligen hittade den.
Ibland får man leta med ljus och lukta.
Du kommer att vara så fin i den :)

Fredag . Igen ;) Vad ska det blir för fredags fikat ? ;)
Ha nu en jätte fin Helg !
En varm kram till dig ! kram Sirpa

Butiken Handplockat sa...

JAAAAAAA ibland är det så
jag leter forfarande efter en Hunky dory tröja i marin med vit stjärna på :)

Sköt om dej nu :)

hemma hos lilla mej sa...

Vilken lycka att du fick tag i denna helt underbara tunikan,bara så fin...Ha en mysig fredag o visst blir det något gott till fikan.Kramar Rita ♥

hällkulla sa...

Vad skoj att du äntligen fått din dröm tunika!! Det är verkligen fin så jag förstår din längtan!Den ger mig hopp, kanske jag än nån dag hittar min Bakers dress (en sån du just sålt här på bloggen)!! :)
Tack, för tipset om att handla på Tradeka!!

Önskar dig en skön helg!!
Kram
Pi

Stenmur & Gärdsgård sa...

Förstår att du är överlyckligt! Den var som en dröm... Kul!

Trevlig helg kram!
Malin

Annas skattkammare sa...

Så fin tunika, vilken tur att du fick tag på den!
Kram Anna

Gabriella sa...

Åh så fin! Härligt när man äntligen fått något som man gått och drömt om länge=)

Rose Garden Malevik sa...

Hej Duktiga Anette
jamen jag kan inte så mkt om kläder.....men den var verkligen SUPERFIN :)
å missa nu inte.......

S
A
T
U
R
D
A
Y

S
H
O
W

O
F
F

det är kul att vara med :)
VÄLKOMMEN
Håkan

Lallbacken sa...

Dessa OddMollykläder är ju du på något sätt ;))
/mia

n o r d i n g å r d e n sa...

Hallå, utan stationärt internet över en vecka, med min sega lap top har jag inte orkat besöka några bloggar så jag passar på på en låndedator nu... så fin tunika! Men herregud, de är ju lika fina alla de du har, jösdses vilken utförsäljning;) Snygg klänning du hade mned sjalen n edan också! Mari.

Fia sa...

Känner igen det där, är precis likadan o ger mig inte förrän jag hittat det jag söker;)) har haft en likadan fast m grått bälte i midjan ist, snygg klänning <3 kram Fia