onsdag 28 november 2012

Ljuvliga dofter...

 Alla som har provat Yankee Candle vet ju att de ljusen doftar ljuvligt, nu har jag provat doften Fluffy Towels....mmmmm...så mjuk och fin doft, tänder man ljuset så doftar det härligt i hela huset !


Jag köpte även ett rött med juliga dofter, det heter Sparkling Cinnamon, underbart det doftar jul i hela huset när jag tänder det..ser ni den lilla flaskan där också, det är ett rums spray med doften Clean cotton, jag kan verkligen rekomendera det, sprayar du i rummet så doftar det länge !! Allt det här och den fina vita brickan som ljusen står på kommer från den HÄR webbutiken. Och vet ni, nu erbjuder dom alla mina läsare 20 % rabatt från 28 Nov till 12 Dec !! Uppge koden : lantlif i kassan,( koden funkar nu, det var lite strul i början, men nu funkar den ) kan ju vara fint att beställa lite julklappar eller hur ?
Klicka HÄR så kommer du till den fina butiken Åsa och Årstiderna.
Kraaam Anette
P.s Nu strular blogger med mig igen, de vill att jag ska betala för utrymmet..var svårt att få in några bilder idag, jag har raderat gamla inlägg, men det känns ju inte så skoj att man måste radera halva bloggen... en del av er har lagt till en ny skribent och loggar in där då ni bloggar, hur gör man det ? Kan någon beskriva så vore jag jätte tacksam...

20 kommentarer:

Vardagslycka sa...

Godmorgon Anette! Jag mailade dig igår kväll.
Kraaam Carina

Prinsessorna på Bellevue sa...

Jag följde dessa instruktioner, så det ordnade sig direkt.
http://fixa-din.blogspot.se/2012/06/mer-gratis-bildutrymme-gor-sa-har.html

Hoppas det ordnar sig!

Kram
Petronella

Tess på Tilda och Mamma sa...

Gomorgon Vännen jag betalade det billigaste alternativet runt 17 kr i månaden då funkade allt och inge strul. Kollade och flera hade gjort samma.
Lycka till/Theres

n o r d i n g å r d e n sa...

Ljuvligt med doftljus, kan inte leva utan dem, och just dessa du visar är storfavoriter hos mej med, samt Christmas Eve fr samma märke som är såå julig och fin! Jag har förberett ett doftljusinlägg jag med;)

Usch va drygt med blogger när det blir så, jag har som sagt haft tur, ÄN så länge men vet att utrymmet håller på att ta slut... har dock förminskat genom åren men så många inlägg som man gjort så är det nog dags snart...Lycka till!!! Mari.

Tess på Tilda och Mamma sa...

Visst är det jobbigt när det inte funkar, jag fick tipset att betala med kort då funkade det. Vet nog inte hur jag gjorde allt funkade på en gång eftersom jag valde att betala med kort. Jag valde den billigaste kostnaden som ligger på ca 17kr i månaden som dras automatiskt.Hoppas det funkar för dig./Theres

Sallys hus sa...

Hej vännen!
Mmm..de där ljusen är underbara...men dyra..
Jag ahr alltid haft vanilj som min favorit men så här till jul är det allt bra mysigt med juldofter.

JAg vet inte hur man lägger till en skribent men jag antar att du går in på inställningar kanske profil eller nåt sånt och klickar på lägg till skribent. Jag har som sagt betalat...
Hoppas det löser sig för dig.
kram Katarina

Lallbacken sa...

Måste gå in och beställa ett ljus! Tackar för ditt svar på min (mail) fråga tidigare. Jag hittade en länk och nu går det jättebra igen.

http://fixa-din.blogspot.se/2012/06/mer-gratis-bildutrymme-gor-sa-har.html

Lycka till./mia

Solveig (Svingenslillehus) sa...

ÅÅÅ så fine bilder og deilg duft :)
Håper du finner ut av dine bloggprobler.. ikke artig når det blir sånn :)

Klem til deg :)

Mollymera sa...

Heeej Anette!
Älskar oxå Yankee candle! På soffbordet står min Clean cotton.
Om du är inloggad i blogger, kan du gå in på ditt picasa-album, googla på picasa web, klicka in!
Där i ditt picasa album, släng bilder som du inte har i bloggen längre, vid tex tävlingar. Längst ner på sidan står det LAGRING, jag har använt 1.16 GB 5.52% av mitt utrymme som är 21GB. Jag har haft slut i bildutrymmet, köpte mer plast. De har även dragit pengar på mitt konto för utrymme, det gillade jag inte, typ 40kr, efter ett år. Nu förminskar jag alla bilder som ska upp på bloggen för att utrymmet inte ska ta slut igen. Bra att ha koll på sitt urtymme, går in och kolla vad du har för utrymme!!
Kramar och lycka till!

Beatrice sa...

Ang bildutrymme. Gå in på lottensvita.blogspot.com hon skrev om detta häromdagen och löste det genom att bl.a lägga till en användare för att få mer bildutrymme.

Har du testat Voluspa's doftljus? Efter att ha gjort det är jag i himmelriket :) De är rätt dyra men så otroligt dryga. Jag tänder mina ofta men det märks knappt på åtgången.

Trevlig december med nytt jobb och allt annat som december för med sig.

Mollymera sa...

Jag svarar dig både här och på min blogg, tänkte att flera kanske vill läsa om hur man tar bort bilder i sitt picasa album?!

Ser du att du har olika album i picasa? Gå in i ett album, (jag klickar på texten Mollymera) du har säkert Lantlif och då öppnas det albumet upp, (jag har flera album, med ca 900 bilder i varje). Klicka på bilden du vill ta bort, så bara den bilden kommer upp. Då kommer det upp ÅTGÄRDER (uppe till vänster). Klicka på åtgärder, där väljer du "Ta bort den här bilden".
Det känns skönt att rensa där. Det är bra att gå in där då och då och kolla, så man inte har dubletter på bilder.
Oteknisk hjälper gärna annan oteknisk ;-)
Kramar

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Mysigt med ljusen, jag ska köpa såna också, vill ha lite juldofter.
Jag tror blogger har bestämt sig för att nu ska det kosta, det går säkert och förhala ett tag men sen är det kört med och lägga in bilder igen, obs, det är bara vad jag tror. Hoppas du hittar ett sätt som passar dig.
Ha det gott
Jätte kram
AnnaMaria

Heaven's Walk sa...

I love all of Yankee Candle's scents! Each of them are so very fragrant and last so long! :)

xoxo laurie

Med en doft av lavendel sa...

Hej
jag fick också ett sånt meddelande i dag när jag gjorde ett inlägg, som sagt konstigt att vi alla får det samtidigt, man har ju inte lust att betala massa pengar heller.
kram Annika

LOPPISLIV sa...

Hej vännen! Så fina doftljus, rumsprayet blev jag nyfiken på, har ju min favvo parfym clean warm cotton, tänker att den kanske påminner om denna??

Jag har också fått strul nu igen med att göra inlägg, men jag köpte mer utrymme, betalade den minsta avgiften och det funkade direkt utan strul. Lycka till!!
Kraaaam Paula

Stenmur & Gärdsgård sa...

Har faktiskt inte köpt det doftljuset någon gång men det verkar som om många gillar det.

Jag hade också blogger strul i veckan, jag gick in och betalade den lägsta avgiften precis som Paula ovan. Inga problem!

Kram Malin

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Fniss...orange och turkos, jag läste två ggr. Fast man vet aldrig, nästa år kanske vi har det.
(eller inte) Ska bli kul och se vad du hittat på.
Ha det gott
Kramar
AnnaMaria

Gabriella sa...

Åh, de doftar så gott! Men vad besvärligt med allt bloggerkrångel. Hoppas det löser sig snart!

Marta sa...

Mysigt!

Anonym sa...

È AVVOCATO TANTISSIMO ASSASSINO: #CRISTINAROSSELLO
CRISTINA ROSSELLO DI FORZA ITALIA MAFIOSA #FORZAITALIA MAFIOSA E COMUNIONE E LIBERAZIONE #COMUNIONEELIBERAZIONE (DOVE MAFIA CON EX AGENTE DI CAMBIO, DA SEMPRE CRIMINALE, GIOVANNI RAIMONDI #GIOVANNIRAIMONDI DI MATER OLBIA SPA #MATEROLBIA SPA, EX POLICLINICO GEMELLI #POLICLINICOGEMELLI, EX RICICLATORE DI SOLDI MAFIOSI, VIA FAMIGLIA MALAVITOSA LIGRESTI #LIGRESTI, COSA SEMPRE FATTA PURE, DA SUPER DELINQUENTE ED ASSASSINA CRISTINA ROSSELLO #CRISTINAROSSELLO STESSA) ! È POLITICO BERLU$CORROTTO & KILLER: CRISTINA ROSSELLO #CRISTINAROSSELLO! PER CONTO DI PEDOFILI STRAGISTI MASSIMO DORIS #MASSIMODORIS DI CRIMINALISSIMA #MEDIOLANUM MEDIOLANUM, SILVIO BERLUSCONI #SILVIOBERLUSCONI, MARINA BERLUSCONI #MARINABERLUSCONI, PIERSILVIO BERLUSCONI #PIERSILVIOBERLUSCONI E FEDELE CONFALONIERI #FEDELECONFALONIERI, TRAMA A MORTE EROI ANTI MAFIA E NAZISMO DI SOCIETÀ DI COSA NOSTRA: #FININVEST, FININVEST, #MEDIASET MEDIASET, #MFE #MEDIAFOREUROPE MFE MEDIA FOR EUROPE E #MONDADORI MONDADORI!

L'AVVOCATO PEDOFILO, LESBICONE, MASSO^NAZI卐FASCISTA, CORROTTO, LADRO E KILLER CRISTINA ROSSELLO DI MAFIOSA E HITLERIANA #FORZAITALIA FORZA ITALIA E DELINQUENZIALI TIPI DI MASSONERIA NEO P2ISTA ASSASSINA, ROTARY #ROTARY ASSASSINO, #LIONSCLUBS LIONS CLUBS ASSASSINI, KIWANIS #KIWANIS ASSASSINI, CLUB DIPLOMATIA #CLUBDIPLOMATIA ASSASSINO, CLUB CANOVA #CLUBCANOVA ASSASSINO, RICICLA TANTISSIMI SOLDI MAFIOSI, VIA SUO CRIMINALISSIMO #ROSSELLOFAMILYOFFICE ROSSELLO FAMILY OFFICE DI LONDRA
http://www.cristinarossello.it/EN/rfo.html

LA LECCA FIGA DI RAGAZZINE 13 ENNI, LA VOMITEVOLE PEDOFILA ED OMICIDA CRISTINA ROSSELLO #CRISTINAROSSELLO UNITA AL PEDOFILO ASSASSINO FEDELE CONFALONIERI #FEDELECONFALONIERI DI #MEDIASET MEDIASET ALIAS MAFIASET O #MFE ALIAS MAFIA FOR EUROPE, COMPLOTTANO A MORTE, EROI ANTI MAFIA E NAZISMO DI SILVIO BERLUSCONI #SILVIOBERLUSCONI, #BERLUSCONI, NEL MONDO INTERO!

LA LECCA FIGA DI RAGAZZINE 13 ENNI, LA VOMITEVOLE PEDOFILA ED OMICIDA CRISTINA ROSSELLO #CRISTINAROSSELLO PROTEGGE PURE SOLDI STRAGISTI E LATITANZE DI MAFIOSI N1 AL MONDO: #MATTEOMESSINADENARO MATTEO MESSINA DENARO E #GIUSEPPEMOTISI GIUSEPPE MOTISI (COPERTA DA NAZI卐LEGHISTA BERLUSCONICCHIO PEDERASTA ED OMICIDA PAOLO BARRAI A DUBAI... FA PURE RIMA... CRIMINALE EFFERATO #PAOLOBARRAI, IMBOSCANTESI A #DUBAI, PER NON FINIRE IN CARCERE A MILANO). LA KILLER SATANICA CRISTINA ROSSELLO #CRISTINAROSSELLO, DA TANTI ANNI, ORGANIZZA PURE TANTI OMICIDI MASSO^MAFIOSI DA FAR PASSARE PER FALSI SUICIDI, MALORI ED INCIDENTI. LA TRUFFATRICE LECCA VAGINE DI ADOLESCENTI CRISTINA ROSSELLO, LA PEDOFILA #CRISTINAROSSELLO FU ARTEFICE DEI FALLIMENTI DI #FONSAI E #VENETOBANCA! NON SI SCHIFA "IL MASSONE MAXIMO" #ALBERTONAGEL ALBERTO NAGEL DI #MEDIOBANCA MEDIOBANCA A TENERE IN #SPAFID SPAFID UNA CRIMINALE KILLER, HITLERIANA E MAFIOSA COME CRISTINA ROSSELLO #CRISTINAROSSELLO?

https://twitter.com/RossellosCrimes
https://twitter.com/CRosselloUccide
https://twitter.com/RosselloLaLecca
https://twitter.com/CatalanoSgama
https://twitter.com/RossellOmicida
https://twitter.com/Rossell_Omicida

A PROPOSITO DI PEDOFILO STRAGISTA #SILVIOBERLUSCONI SILVIO BERLUSCONI..

#SILVIOBERLUSCONI SILVIO BERLUSCONI É UN SATANISTA PEDOFILO NAZISTA, MAFIOSO E GENOCIDA! SI, É PROPRIO COSÍ! É UN ASSASSINO PEDOFILO, FIGLIO, MARITO, PADRE E MEGA PAGATORE DI PUTTANE: IL SATANISTA NAZISTA, IL SATA卐NAZISTA SBAVA MINORENNI, MAFIOSO, CAMORRISTA, NDRANGHETISTA, STRAGISTA: SILVIO BERLUSCONI DI CRIMINALISSIMA #FORZAITALIA MAFIOSA FORZA ITALIA MAFIOSA, CRIMINALISSIMA #MONDADORI MONDADORI, CRIMINALISSIMA #FININVEST FININVEST, CRIMINALISSIMA #MFE MAFIA FOR EUROPE MFE MAFIA FOR EUROPE, CRIMINALISSIMA #MEDIASET MEDIASET, CRIMINALISSIMA #MEDIASETESPANA MEDIASET ESPANA, CRIMINALISSIMO #ACMONZA AC MONZA, CRIMINALISSIMO #ACMILAN AC MILAN,
CRIMINALISSIMA #BANCAMEDIOLANUM BANCA MEDIOLANUM, CRIMINALISSIMA #MEDIOLANUM MEDIOLANUM DI ASSASSINO, MAFIOSO, LADRONE, NAZISTA #MASSIMODORIS MASSIMO DORIS!