torsdag 15 november 2012

Jul hos Hemtex

 I samarbete med Hemtex så ska jag visa er lite av deras Jul, jag har hittat flera fina saker som jag vill ha nu till advent. Kolla den här fina bordslöparen som heter Karin Larsson !
 Eller den här fina bordsduken Brita !

 Adventsljusstaken som jag har letat efter, en i zink, enkel och fin !

Och det här fina fårskinnet, det vill jag ha flera stycken av, så fint att lägga på pallar, eller i soffan !
Åhh vad mycket fint, jag längtar tills jag får börja pynta till advent !
Allt finns hos Hemtex !

Kraaam Anette

11 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Löp och köp som dom säger i Norge, det tror jag att jag ska göra när jag ser dukarna, superfina!
Kramar
AnnaMaria

Vit dröm sa...

Jättefina saker! Fårskinn går alltid hem och lparen var helt ljuvlig!!
Ha en bra dag!
Kram Anna

No34 sa...

Var på Hemtex igår och strosade runt bland alla fina julsaker... Kram Kate

hemtrevnad marie sa...

Fint, fast deras förra Karin Larsson kollektion var ännu finare...
kraam

LOPPISLIV sa...

Ohhh ja så fina saker, duken tror jag bestämt att jag måste ha :-))

söta små vita lyktor i förra inlägget, jag har dessa från Ikea också :-))

Ha en fin torsdag. Kraaam Paula

Sallys hus sa...

Godmorgon vännen!
åå en sån adventsljusstake vill jag me ha...å skinnen åå så fina!
I dag vill jag bara åka hem o måla....det är nära nu! Nära till att få börja lite smått o ställa i ordning... hm...fast hela vardagsrummet är ju kvar förstås...;)
Ha en fin dag! Här skiner solen...
Kram Katarina

Annas skattkammare sa...

Jättefina saker! Gillade speciellt löparen och ljusstaken i zink.
Kram Anna

hemma hos lilla mej sa...

Bara så mycket fint .Väntar o längtar att få börja fixa.Ha en skön torsdag.Kramar Rita ♥

Tinas bo sa...

Oj vad mycket fint!!
Adventstaken och fårskinnet skulle jag oxå ta med mig hem... :)

Kram Tina

Anonym sa...

Ååååh, vad trött jag är på alla som bloggar om Hemtex jämt, samma saker och på samma dag, så uträknat och tråkigt!!!

Träning Inredning Inspiration sa...

Underbart fåskinn skulle oxå vilja ha flera stycken av det:)

Kram