måndag 29 oktober 2012

Odd Molly till salu !!

 Nr 1 . Jag rensar lite i mina fina Odd molly kläder, ser du någon du vill köpa så mejla till mig anette.hjerpe@telia.com, den här underbara klänningen Bakers cross dress i almost black måste jag sälja, den är för trång för mig och jag har nu fått tag i en storlek större. Den här är en storlek 3 och jag vill ha 800 kr för den plus frakt. SÅLD

 Nr 2. En ljusrosa Odd molly x-stitch i storlek 3, måste säljas för jag har köpte en lite större storlek, underbart fint tyg ! Pris 600 kr plus frakt.

 Nr 3. Odd molly Alchemistry blouse i ljusgrått, tjockt och fint bomullstyg. Storlek 3 och pris 400 kr plus frakt. SÅLD

 Nr 3. Baksidan med ett fint sidenband.

 Nr 4. En ljuvligt fin broderad Odd molly blus/tunika i storlek 3 Pris 450 kr plus frakt. Jättefin till Jul.SÅLD


 Nr 5 . En ljuvlig Odd molly x-stitch i storlek 3 Pris 600 kr plus frakt. SÅLD


 Nr 6. Vacker Odd Molly klänning i vitt krispigt bomullstyg med broderier. Storlek 3 Pris 850 kr plus frakt.


Nr 6. Baksidan på klänningen.
Vill du köpa någon fin Odd Molly av mig så mejla din adress till mig anette.hjerpe@telia.com
Alla plaggen är i jättefint skick, som nya !
Kraaam Anette

17 kommentarer:

Clara Malvina sa...

Ååh vilka fina kläder!! Hade gärna köpt allihop!

Kramar!

Ett hus på landet sa...

Fantastiskt vackra allihop! Speciellt den första blev jag förtjust i.

LOPPISLIV sa...

Godmorgon!! Ohhh den första klänningen du visar är ju bara sååå fin och även den sista vita föll jag för!! Hade de passat hade jag handlat bums :-)) Jag har samma rosa x-stitch tunika här hemma i min garderob, den är jättefin! Lycka till nu med försäljningen!

Kraaaam Paula

http://www.pattern-addiction-and-more.blogspot.com sa...

Eactly your style, isn't it???? Beautiful! Love, bArbara

Anonym sa...

Hej! Jag är intresserad av nr 3 och 4. Mailar dig! kram Jessica

hemma hos lilla mej sa...

Bara så himla snygga kläder.Ha en fin start på nya veckan och en skön måndag.Kramar Rita ♥

hällkulla sa...

Äsch, nu hade jag visst lite otur! Har länge sökt bakers dressen utan att hitta! O nu for möjligheten mig förbi även nu!Får jag fråga du har hittat en ny? Trodde jag hade kollat igenom alla butiker.

Ha en fin vecka! Kram
Pi

Gabriella sa...

Åh så ljuvliga allihopa!

Villa Björkenäs Backen sa...

God morgon !

Oj så många fina ! :)
Och många har du redan sålt....det kan jag förstå ;)

Hoppas att allt är bra med dig ! :)
Ha en fin dag ! kram Sirpa

Jessica sa...

Åh vilka fina kläder, hade kunnat köpa alla men tyvärr fel storlek;(
Kram

Anonym sa...

Asking questions are actually nice thing if
you are not understanding anything entirely, except this piece of writing provides fastidious understanding even.


Feel free to surf to my site: http://social.clubzesters.com/link/41377

Anonym sa...

Hi just wanted to give you a quick heads up and let you know a few of the pictures aren't loading correctly. I'm not sure why but
I think its a linking issue. I've tried it in two different browsers and both show the same results.

my homepage :: swganh.org

Anonym sa...

I have read so many articles or reviews concerning
the blogger lovers except this post is in fact
a fastidious post, keep it up.

Feel free to surf to my web blog linkiamo.com

Anonym sa...

Spot on with this write-up, I absolutely believe this website needs
a lot more attention. I'll probably be returning to see more, thanks for the advice!

Also visit my page: harmontown.com

Anonym sa...

Hello, I enjoy reading all of your post. I like to write a little comment to support you.


Feel free to visit my web-site :: Ronco Pocket Fisherman

Anonym sa...

I think this is one of the most significant info for me. And i'm glad reading your article. But wanna remark on some general things, The web site style is perfect, the articles is really nice : D. Good job, cheers

Take a look at my blog: misocialnetwork.com

Anonym sa...

Right here is the perfect web site for anyone who hopes
to understand this topic. You understand a whole lot
its almost hard to argue with you (not that I
actually will need to…HaHa). You definitely put a new
spin on a subject that's been written about for ages. Great stuff, just wonderful!

Check out my web-site - holiday gift ideas