fredag 12 juli 2013

Butiks bilder !!

 Idag Fredag kör jag på med fina butiks bilder !! Här ser ni de fina varorna från Lilla Bruket..


 Den underbara Gerbera keramiken, finns i fler färger än på bilden !!


 Också min favorit Green gate..mmm..ljuvligt...


 Närbild på Green gate...


 Den ruffiga hörnan med Ewa i Walla kläder...


Oooppss där kom jag med i spegeln...jaa ni ser, massor med fina saker finns i butiken nu !
Välkommna till Handplockat i Kalix på Köpmannagatan Öppet tiderna är:
Sön-Mån Stängt
Tis-Fre 10-18
Lör 10-14
Vi syns
Kraaam Anette

10 kommentarer:

LOPPISLIV sa...

Godmorgon Anette!
Ohhh så mycket fint!! Jag har en tvål från L:a Bruket som jag vann för ett tag sedan, den luktar ljuvligt, och flaskan är så himla fin också! Nu jobbar jag sista dagen sedan har jag semester, det ser jag framemot. Ha en fin fredag och helg!!! Och glöm inte bort att fika idag :-))

Kraaaaam Paula

fianathome sa...

Ooooooh va fina saker.Helt i min smak. Det är 152 mil dit för mig..
Önskar dig en fin dag och härligt att se dina fina bilder.
kram
Fia

hemma hos lilla mej sa...

Vad mycket fint och mysigt ni har i butiken.I dag är det ju fredag då tar vi en go fika .Ha en mysig fredag .Sommarkramar Rita ♥.

Prinsessorna på Bellevue sa...

Blir så sugen på de där tvålarna och typ allt annat också... :)

Kraam
Petronella

Solstrimmor sa...

Så mycket vackra vill-ha-saker! Synd att det är så långt bort bara!

Solkram Eva-Mari

Gabriella sa...

Åh så mycket fint och härligt!:)

Anonym sa...

Så utrolig mye flott og ønsker alt:)
Herlig inspirasjon:)
Ha en herlig helg
Klem Merete

Unknown sa...

Oj vilken härlig butik :) Hade gärna besökt den om ja inte bott så långt bort :)
Kram Malin

LOPPISLIV sa...

Hej igen, idag är jag gräsänka :-)) Maken o dottern är iväg och tittar på sonen som tävlar, thriatlon. Jag är hemma och passar Wilma. Har precis tittat på Ernst i repris och milde tid så duktig han är, jag vill ändra om överallt...fniss :-)

Ha en finfin söndag!
Kraaam Paula (nu ska jag dyka ner i målarburken igen...puhhh vårt projekt drar ut på tiden...tur att vädret är lite si och så idag :-))

filcowy kufer Hogaty sa...

I love green gate