onsdag 5 november 2014

Advents ljusstake

 Jaa det är ju snart advent och dags att tänka på hur årets advents ljusstake ska se ut, så här såg förra årets ut, ojj inte behöver man väl en ny varje år tänker nog en del av er nu :) det behöver man inte, en del har nog traditions ljusstakar som får komma fram varje år, men jag vill gärna göra något nytt varje år...


Och så här såg adventsljusen ut i matsalen, blockljus på en vit bricka. Vi har fått in sååå mycket fint julpynt i butiken nu så jag har många olika ideer på årets advents ljus, vi får se vad det blir !
Kraaam Anette

9 kommentarer:

Inger - Soldat Rymans Stugor sa...

Ja, tänk att det snart är advent, ska bli mysigt att plocka fram alla ljus och boa in sig lite<3 Kram

Anonym sa...

Tråkigt!!! med all REKLAM alla bloggare har snart sålt sina själar för reklamen , blir sååååå trött!!!
Anna

angie sa...

so viele wunderschöne inspirationen!!! viele grüße von angie aus dem heute verregneten deutschland, aber wir haben die sonne im herzen!!

Sallys hus sa...

Hej sötis!
Ååå va härligt va!
Snart är det dags..;) Jag vet inte riktigt vad jag ska ha för adventsljusstakar i år.
Å alla hyacinter..åååå så underbart det är!
Kraaaaaaaaam Katarina

Anonym sa...

Oj vad jag blir glad av att du säljer din själ och att du delger oss med reklam.

Anonym sa...

Silverljusstakarna var verkligen jättefina. Ja det är en fin tid Advent - med doften av hyacinter pepparkakor och apelsiner. Kramisar Christina

Hanna sa...

fint

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Jättefina hyacinter i förra inlägget, och visst är det roligt med lite förnyat till advent. Det hör liksom till det roliga och klura ut något nytt. Jag tror jag vet vad jag ska hitta på.
Kramar/AM

G:a Affären sa...

Nu är det verkligen högtider då du får frossa, jag vet att du gillar hela vägen fån advent till jul!
Dina adventsljusstakar från i fjol är så fina med siffrorna och det röda snöret. Det blir spännande att se vad det blir.

Önskar dig en fin söndag!
Kramar/Cia