måndag 3 november 2014

Snart advent

 Jaa ni, nu är det snart advent !! Jag älskar ju advents tiden då man får pyssla och pynta. Vi har julpyntat i hela butiken i Lördags så idag öppnar vi en Julpyntad butik. Ser ni de söta lite snöiga hyacinterna, de är fejk men ser verkligen såå äkta ut, de kommer från butiken.


 Jag köper ju äkta sen då de närmar sig för de doftar ju så ljuvligt, men de här håller ju i evigheter...


Se så fina med frost och allt, jaa nu längtar jag tills jag kan hänga upp mina vita pappstjärnor i hela huset, nu är det nära
Kraaam från en julnörd :)

13 kommentarer:

angie sa...

das sieht super aus!!! danke für die superschönen bilder und inspirationen!!! einen schönen montag wünscht angie aus deutschland

Ulrikeღ sa...

..die sehen wirklich sehr schön aus und ich freue mich auch schon sehr auf diese Zeit...

Kram und ganz liebe Grüße

Ulli

Anonym sa...

Jättefina hyacinter. Ser verkligen äkta ut och så bra för allergiker som inte tål äkta hyacinter. Verkligen smart. Glasen var också helt underbara. Ja tiden i advent är verkligen mysig annars är jag ingen vintermänniska alls. Ha en fortsatt fin Måndag. Kram Christina

Camilla sa...

Så otroligt fina! De ser inte alls fejk ut!

Camilla sa...

Men jag kunde inte hitta dem i butiken :(

Annes Landliv sa...

Jeg har tittet rundt på bloggen din - så koselig blogg du har :-)
Fake hyacinter er jo flott for oss allergikere, og kjempefine glass de står i :-)
Ønsker deg en hyggelig dag :-)

Marie maräng sa...

Vilka fina hyacinter! Måste titta in i butiken :)

Ha en fin fin vecka!
Kram Marie

G:a Affären sa...

Där blev jag lurad! Och så fint att sätta dem i grupp och i vackra glas. Ja snart får vi börja med julpyntet och tänk att det är lika roligt varje år!

Kramar
Cia

hemtrevnad marie sa...

De är verkligen jättesöta, och nu vill man ju verkligen adventspiffa snart😃 Ha en fin dag! kram

Vitt hus med svarta knutar sa...

Vilka fina hyacinter, de ser verkligen äkta ut! Tänk ändå vad tiden har gått fort i höst och att det snart är advent! Ha det fint!
Kram,
Regina

dnyahuset.blogspot.se sa...

Fejk?! Oj, jag trodde de var äkta! Superfina! Ska bli jättekul att köpa de första hyacinterna inför julen och jag ska faktiskt börja hålla utkik efter dem redan nu.

Noll54/Eva-Karin sa...

Så fint!
Kul att se våra DOMMO by Gawor glas hos dej!
Har också alltid hyacinter i mina till jul! Nu är man så sugen att vinterpynta,,, härliga tid!!!

Må så gott!
Eva-Karin Gawor/ DOMMO outlet/Noll54

Jennelise sa...

Beautiful! I am definitely starting to get in the spirit!
Jennelise