måndag 24 november 2014

Ett kanon erbjudande till dig !!

 Nu ska jag tipsa er om ett jättebra erbjudande !! Jag brukar köpa den fina tidningen Allt om fritidshus, inte för att jag har något fritidshus men jag har ju ett hus, och i den här tidningen får man mycket för den är fylld av inspirerande hemma-hos-reportage, smarta expert råd och gör-det-själv projekt !!


 En fin tidning helt enkelt som jag alltid sparar till kommande projekt...


 En liten titt i tidningen....


Och just nu erbjuds du som min bloggläsare att få 3 nummer och två fina handdukar från Hamptons och en bra grönsakskniv från Fiskars för bara 99 kr, Klicka HÄR så kommer du till erbjudandet.
Jag kunde inte låta bli, det är ju ett kanonerbjudande ! Och en fin julklapp till någon...
Kraaam Anette

2 kommentarer:

♥Gabriella ♥Hemma På Dunderbo♥ sa...

tack för tipset

Melody and M.E sa...

Tack för erbjudandet! Det är en tidning som jag gärna läser!
Kram M.E