onsdag 26 november 2014

Pepparkakor

 Då har man kavlat och bakat lite pepparkakor ! Några åt vi upp och några ska vara som pynt...


Jag köpte färdig pepparkaksdeg som jag kavlade ut och så skar jag ut hjärtan med en bordskniv i de storlekar som jag ville ha, sen pyntades de med kristyr ( också färdigköpt på tub ) och florsocker.
Så nu hänger de i tallrikshyllorna i matsalen och doftar sååå gott !
Tänk att det är första advent nu på söndag, såå mysigt, då får vi tända första ljuset.
Kraaam Anette

6 kommentarer:

angie sa...

danke für die tollen bilder!!! einen schönen tag wünscht angie

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Fina, ska allt bli lite hjärtan här också. Lussekatter fuskade jag nu på vägen hem och köpte på macken.
Kramar/AM

Anonym sa...

e cigarette reviews, electronic cigarette, ecigs, e cig, electronic cigarette, smokeless cigarettes

Gabriella sa...

Så fint! Härligt att hänga upp pepparkakor så där:)

HWIT BLOGG sa...

Ja det går verkligen fort nu, men det är bara att hänga på och njuta! Jättefint att hänga upp pepparkakor så...
Varm kram till dig från Öland,
Titti

G:a Affären sa...

Vet du, jag har också slutat göra egen deg. Men inte visste jag att det finns färdig kristyr också!
Så fint att hänga pepparkakor i juligt snöre.

Jag riktigt känner hur du njuter nu! Och ja, nu tänder vi ljus!

Kramar /Cia