måndag 27 juli 2015

Ett nytt gammalt bord

 Hej hopp, ett gammalt fint klaffbord har fått komma upp i allrummet, det byggs väggfasta bord i bastukammaren nu så då blev det här bordet över !! Det märks att jag har haft en Antikbutik  (för måånga år sen nu ) för det finns gobitar lite här och där som jag sparat, jag har ett lager liksom...


 Vissa saker behåller man, och jaa en del ångrar man att man sålt och då får man jaga vidare efter sånt, men det är ju det roliga med antikt, att söka och sen lyckan över att finna !!


 Jag behövde ju inte söka långt bort för att hitta det här bordet, det fanns ju här hemma, himla enkelt ibland, skönt det med...


Lite piff med saker som fanns här hemma, det blev spegel och fattigmansljusstakar i silver, sånt som jag gillar och bara flyttar runt här hemma ...den som spar han har :)
Kraaam Anette

2 kommentarer:

Nataly sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
hemma hos lilla mej sa...

Så himla fint bord och snyggt piffat :) Ha en skön vecka .Kram Rita