onsdag 22 juli 2015

Nu är den färdig !!

 Nu är den målad och fixad, vår lilla lekstuga på gården, som ingen leker i men som är som ett lite smycke i trädgården...


 Här ser ni en Före bild, man anar hur panelen är flammig...ser ni ? Jag skrapade, tvättade och målade tre varv med vitt...


 Piff, nu är den så vit och fin igen, och himmel vad det är roligt att pynta här..den lilla gruppen köpte jag på loppis för bara 150 kr för något år sedan, och jag gillar zink grejer, kannor, byttor jaa allt i zink,,det gillar jag...det är så snyggt till blommor.


 De pyttesmå gulliga sofforna köpte vi då döttrarna var små, de är säkert 20 år sen nu, tiden går, jag har målat dom vita för några år sedan...och det lilla badkaret i zink är ett loppisfynd det med...


Dax att ta tag i andra projekt här hemma, några fönster på glasverandan behöver lite färg på sig..
Tur att man har semester :)
Kraaam Anette

3 kommentarer:

Prinsessorna på Bellevue sa...

Det är ju såå mysigt med en lekstuga, tror jag flyttar in i vår!! :)

Kram
Petronella

hemma hos lilla mej sa...

Så himla snyggt blev det .Ha en skön onsdag .Kram Rita

LOPPISLIV sa...

Det blev ju jättefint med ny färg, fräscht och fint!! Snyggt med zink till vitt, fin kombo!! Kraaam