fredag 11 oktober 2013

Fredags feeling

Fredag, veckans bästa dag eller hur ? Även fast jag jobbar Lördag så är Fredag ändå helg..
Då blir det lång frukostar och middagar i matsalen, lite festligare helt enkelt.
Ha en fin Fredag och fika massor idag !!
Kraaam Anette
P.s Vad roligt att läsa alla kommentarer i mitt förra inlägg angående Instagram, alla som kommenterat tycker att det är roligare att läsa och följa bloggar, då är det mer detaljerat och fina bilder, precis som jag tycker, skönt då fortsätter vi blogga eller hur ?

15 kommentarer:

Anonym sa...

Ønsker deg en herlig helg:)
Klem Merete

Prinsessorna på Bellevue sa...

Ja, Fredag är utan tvekan veckans bästa dag! Önskar dig en härlig dag!

Kraam
Petronella

VINTAGELINE sa...

Fin fredag og riktig god helg til deg!
Slagbordet ditt er såååå vakkert!

Klem
Line

Villa Björkenäs Backen sa...

En mycket fin fredags bild från dig!
Så fint ni har där hemma !
Där skulle jag ju kunna sitta med dig och ta en fredags fika !

En riktigt trevlig helg på dig !

Kram.kram

ps. Nu ska jag fortsätta att städa.
Vi ska få Frmors besök till helgen och jag är föraldra ledig ;)

hemma hos lilla mej sa...

Å fredagar är veckans bästa dag ! Ha en skön och mysig fredag .Kram Rita

Cat sa...

Jomen visst är fredagen mysig, vi gör precis som ni. Dukar upp lite mysigare och äter lite godare.
Tänkte på ditt förra inlägg, instagram är för mig telefon, telefon=jobb. Jag uppskattar helt klart bloggarna mer, avkopplande läsning och finare bilder.
Ha de gott. Kram, Catarina

LOPPISLIV sa...

Ja visst är det härligt med fredag!!! Ohhhh vilken fin bild från ditt vackra matrum, stolarna har sån 1700 tals känsla som jag tokgillar och passar ju precis till ditt slagbord, ser ut som du köpt det ihop :-)) Superfint!!!!

Klart vi fortsätter blogga, mkt roligare tycker jag :-))

Kraaaaam Paula

Eleonora sa...

Blogg absolut! FB är väldigt ytligt men ibland är jag där i alla fall. Då blir man minsann uppdaterad om allt som händer i stort och smått - om man så vill.

Trevlig helg önskar jag dig också. Kram kram från
Eleonora

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Bra, vi fortsätter blogga. Det är en rolig grej, jag har inte tröttnat alls. Vet inte om du pysslar med webb-butiken, men min blus kom idag. Jag är jättenöjd, vilket härligt tyg.
Stor kram och trevlig helg/AM

Annas skattkammare sa...

Hej Anette! Visst känns det som att instagram tagit över lite, men jag håller med om att bloggar är mycket roligare att följa! Trevlig helg!!
Kram Anna

Rose Garden Malevik sa...

Hej Duktiga Anette
åååååå vad du har det fint....
vitt blir liksom aldrig fel......
å missa nu inte,,,,,,,

SATURDAY SHOW OFF

de e kul att vara med :)
VÄLKOMMEN¨
Håkan

Anonym sa...

Vakkert bilde av en fantastisk vakker spisestue :)
Ha en fin helg!
Lise

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

På pricken! Det var min blus. Är jätteförtjust i den svaga doften, lite som Odd Molly, gillar blusen.
Stor kram/AM

mormorMärtas sa...

Ja, visst är det härligt med helg!! Jag läste nu om ditt instagraminlägg... jag håller helt med dej! Det är ju inte samma sak utan kan väl istället komplettera varandra!!

Ha en bra vecka!

Kram Annika

Anonym sa...

Härligt, din blogg. Bluse är så söt. Och din Dekoration är tippen! Förlåt min svenska, jag kommer från Tyskland
Trevlig helg Kerstin