fredag 4 oktober 2013

Min nya träställning

 Jag har länge velat ha en sån här träställning som man kan hänga överkast på, eller plädar, och nu fick vi in såna till butiken, i både grått och vitt ! Enkla och fina, de är gjorda efter en gammal modell...


Nu har jag ställt den vid fotändan på våra järnsängar, men man kan ju också ha den som klädhängare eller varför inte i ett kök att hänga diskhanddukarna på, jaa den går att använda till mycket.
Den går endast att köpa i butiken vi skickar inte den är så skrymmande.
Redan Fredag och kanelbullensdag, så roligt att det finns en sån dag eller hur, bullen behöver uppmärksammas! Ha en toppen helg
Kraaam Anette

14 kommentarer:

Prinsessorna på Bellevue sa...

Väldigt fina och jag gillar att de såg gamla ut också!

Ha en fin fredag!

Kraam
Petronella

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Jättefin. Jag gillar att den tar så liten plats och så knopparna överst.
Fina plädar har du också.
Ha en skön helg vännen
Kramar
AnnaMaria

Villa Björkenäs Backen sa...

God morgon !

Väldigt väldigt fint !
Passar så bra där hemma hos dig.
Gillar också modellen på det. Ser som sagt gammalt ut.
Anette fredag igen och fika . Kanelbullensdag :)
Jag bakade bullar igår och åt typ 5 ;)
Så kan det gå....

Ha en fin fin helg ! Kraaam

Hanna sa...

så fin
Ha en bra helg!
Kram
Hanna

Tess på Tilda och Mamma sa...

Åh så fin hur stor är den,pris? ska upp i början av november till Haparanda kanske du har en kvar.
Kram Theres

hemma hos lilla mej sa...

Bara så himla fin .Skönt att de är fredag i dag och kanelbullensdag.Önskar dej en mysig och härlig fredag .Kram Rita

Gamla Posthuset sa...


Shit pommes frites va snygga! :)

Önskar dig en fin helg!

Kraam
Ina

LOPPISLIV sa...

Ohhhh så fin den är, ser äkta gammal ut. En sån vill jag också ha, både i sovrum, badrum och kök skulle den passa :-)) Har en liknande i förrådet,inköpt från fyndet på Ikea för lääänge sedan (men den är inte alls lika fin som den du visar), men ska nog damma av den nu..hihiii

Ha en fin fredag!! Idag blir det bullar till fikat :-)) Kraaaam Paula

K A T A R I N A sa...

Så fin, en sån vill jag ha!!! :)

KRAMAR

Husmannsplassen i Hidlesundet sa...

Akkurat en slik ønsker jeg meg også! Men det går vel ikke å sende til Norge?

God helg til deg!

Klem fra Hjørdis

Anonym sa...

Den var bare kjempe fin:)
Ønsker deg en herlig helg
Klem Merete

Sallys hus sa...

Hej vännen!
Men åå så fin! Jag trodde den var gammal! Kollar du idol?
Här är det bara jag o Sally som är bänkade framför tv´n ikväll..fast hon..hmm sover...
ha en fin helg!
Kram Katarina

Hayley sa...

I always love your style....where did you buy the quilt? Its gorgeous! or did you make it? xx

Anonym sa...

Hej! Vilka underbara gardiner som syns i bakgrunden, varifrån kommer dom? Kram! Marianne