onsdag 16 oktober 2013

Nya lakan

Jag har precis rensat i skåpet där vi har alla våra påslakan, man behöver ju det ibland, rensa och kasta. Och se, då fick jag ju plats för nya !! Jag föll för dessa, mjuka och fina med röda bolster ränder på sidorna, jag la ut ett på sängen så att ni skulle få se, nu har jag tvättat dom och rullat ihop dom fint i skåpet, de ska jag spara till Jul, då ska jag bädda med dom !! Jag tycker det är så roligt med fina påslakan, jag har inget överkast, det behövs ju inte då man har fina lakan. Här köpte jag dom.
Ha en fin dag
Kraaam Anette
P.s Nu strömmar det in med fina nyheter varje dag till butiken Handplockat, Välkomna !

21 kommentarer:

fianathome sa...

Åh va fina lakan. Ska genast kolla sidan du länkade!
Tack!
Ha en riktigt skön onsdag
kram
Fia

Disa E sa...

Riktigt fina och mysiga var dom !

Ha en fin dag !

Prinsessorna på Bellevue sa...

Åhh, vilka fina!!!! Blir fint till jul!

Kraam
Petronella

Fågel Blå sa...

Så otroligt fina vill ha!!!!
Ler!
Kramar Kathrine

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej på dig !

Jätte fina är dom.
Så fint till Jul.
Jag har också påslakan till jul men kanske skulle man köpa.
Just det med HM glömmer jag bort att titta men dom kan ju ha så nycket fint.
Kul med påfyllning till Butiken.

Ha en fin dag ! Och ses vi på fredag? :)

Kraaaam

hemma hos lilla mej sa...

Bara så himla fina .Ha en skön onsdag .Kram Rita

Tinas bo sa...

Superfina påslakan!!
Ja inte behövs överkast, när man har så fina sängkläder!!!

Ska kolla länken... :0)

Kraaam Tina

LOPPISLIV sa...

Ohhhh så fina påslakan:-) Ja tänk till jul så himla fint med röda ränder!! Nu börjar jag så smått längta efter att få plocka in allt rött pynt i vårt hus :-) så tokigt va???

Jag bäddar inte heller om vardagarna, T jobbar natt och sover om dagarna så när kvällen kommer känns det inte lönt, men om helgerna försöker jag.... (ibland...hihi)

Ha en toppenfin onsdag!
Kraaaaam Paula

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Så fina, jag gillar HM,s påslakan, det är så skön bomull. Tack för tipset.
Kramar
AnnaMaria

Min-Hus sa...

...so nice...!!
Hugs Anja

Annas skattkammare sa...

Väldigt snygga!!
Kram Anna

marie jm sa...

Åh var fina, måste köpa :) här i norrköping har vi lyckan att ha HM-Home :)

HOUSE of ADELA sa...

Superfina lakan Anette och vad kul att bädda fint till jul!
Håller med dig i ditt andra inlägg! Instagram är kul men blogga är något helt annat som jag också tänker fortsätta med...lääänge!=)

Kram
Adela

Jennyshemochharmoni sa...

Så himla fina! De blir ju perfekta till jul :) Nu blev jag sugen jag med :) Kram

Anonym sa...

For et utrolig flott sengetøy:)
Likte gått fargene:)
Fortsatt herlig kveld
Klem Merete

VINTAGELINE sa...

Disse falt jeg også for! Så fine til JUL!!!!

God helg klem

Tess på Tilda och Mamma sa...

Åh visst är dom fina lakanen mina ligger på posten och väntar på mig, vet bara inte om jag kan hålla mig till jul innan jag bäddar med dom.Ha en fin dag/Kram

G:a Affären sa...

Så "juligt" det blev med ränderna, jättefina och helt rätt; då behövs inget överkast!
Du är klok som tvättar dem innan de används, tänk om alla visste så mycket rester av kemikalier det finns i det vi köper. Vi gör även lika med att rulla sänglinnet!

Kramar
Cia

Anonym sa...

Dom lakanen är toppen fina!!!har själv köpt dom,längtar oxå att bädda med dom,det är så härligt med jultider kramar från lilla mej i småland

Anonym sa...

Just desire to say your article is as astounding.
The clarity for your submit is simply excellent and
i could think you're an expert on this subject. Well along with your permission let me to snatch your feed to stay up to date with imminent post.

Thanks a million and please carry on the gratifying work.


My web site :: emergency storm damage restoration services Nashville TN

Anonym sa...

Hey there outstanding website! Does running a blog like this require a massive
amount work? I've virtually no understanding of computer programming but
I was hoping to start my own blog soon. Anyway, if you have any ideas or techniques for new blog owners please share.
I understand this is off subject but I simply needed to ask.
Thank you!

Also visit my blog ... locksmith in stevenage in st. albans