onsdag 16 december 2015

Hinner ni med ?

Jamenn jisses vad det går undan i svängarna nu, det är inte många dagar kvar till jul nu !!
Hänger ni med ? Knappt kan jag väl säga, jag känner mig inte stressad inte så, men jag tycker att det går lite väl undan man vill ju njuta lite mer av adventstiden.
 Men ikväll ska jag ha lite glöggmys här hemma, inget spontan, nää det är inplanerat :) vi ska planera julmaten, vem som ska göra vad, vi kör alltid lite knytis till jul, och vi kör inte bara julrätter utan på vårt bord har det genom åren smugit sig in ett och annat som vi nu anser vara ett måste på julbordet, det är kyckling som steks i ugnen i bitar, pajer av olika sorter som svamp och skinkpaj.
Har ni klart allt inför julen ?
Kraaam Anette

4 kommentarer:

Unknown sa...




thx

شركة تنظيف بالرياض




thank you

حراج السيارات


thank you



احلى سينما

Anonym sa...

Nej inte alls, men så är ju julen ingen tävling heller, eller?
Skorpan

Plommonhuset sa...

Nej jösses nu är tiden knapp. Förökar ändå stanna upp och njuta av tillvaron mellan varven. Kram

Anonym sa...

Så mysigt det låter med julknytis och glöggplanering. Paj på julbordet skulle vara fint :)
Camilla