fredag 18 december 2015

Morgonstund

 Jag älskar verkligen morgonstunden, då kokar jag kaffe tänder ljus och bara myser, vet ni jag stiger upp extra tidigt bara för att hinna med att ta det lungt, att andas och dricka kaffet i lugn och ro, kan vara med ålderna att göra..haa..haaa...nu kan man unna sig lugna mornar, annat var det förr då barnen var små, jisses då var det speed för att hinna till dagis och skola och frukost och packa väskor och jaa ...ni vet, men nu, nu tar man det easy...

Morgonstunden är mys för mig...starta dagen liksom.
Redan fredag, då unnar vi oss något gott eller hur ?
Kraaam Anette

5 kommentarer:

PuuVilla sa...

Kaunista! <3

Anonym sa...

Mmm, blev jordnötter för min del. Men efter jul ska jag ta tag i min viktnedgång igen. Ska bli kul, efter ett litet uppehåll över jul.

Njuter av att se ditt vita, vackra vinterhem. Jobbar på att få mitt hem som ditt, så gott det går ;)

Plommonhuset sa...

Härlig rofylld känsla i bilderna. //Sofia

Unknown sa...

thx

شركة تنظيف بالرياض




thank you

حراج السيارات


thank you



احلى سينما

Ornella sa...

Very beatifull house!!