måndag 28 december 2015

Mina Julklappar

 Tjingeling på er, jaa nu är julen förbi, fort gick det som vanligt :) Tänkte visa mina julklappar, till mig själv från mig själv :) jag älskar ju kläder och jag anser att man inte kan ha för mycket kläder...hii..hii...kolla in denna ljuvliga Odd molly blus, i mjuka fina färger I Love it, med broderier ton i ton, snygg nu och även på sommaren den hittade jag HÄR


 Visst är den ljuvlig, man känner sig alltid så välklädd i Odd mollys kläder, och vet ni, på alla arbetsintervjuer jag varit på har jag haft Odd molly på mig och jag har alltid fått jobben, lite kul det där ändå...( Butikschef på Dressmann och Butikschef på Synoptik och Butikschef på Handplockat...)
lite sitter det i kläderna, första intrycket ni vet...


Och en ljuvligt skön Odd molly kofta som jag köpte HÄR
Ha nu en skön Måndag
Kraaam Anette

5 kommentarer:

Prinsessorna på Bellevue sa...

Åhh, vilken fin blus!!! Kan jag tro att du fått dina jobb när du varit såå fin! För en annan som har uniform hela dagarna, ser det inte lika ljust ut för... ;)

Julkram
Petronella

Ornella sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...

Vad fina ni är, du och lille Nisse!
Helghälsningar från ett snöklätt Mellansverige!
Kram, Fridhemspinglan

Unknown sa...

Think of all the beauty still left around you and be happy, I stumbled onto your blog and read a few post. I like your style of writing...
Apple MacBook Laptop HD Wallpaper

Mon Cocon made in Normandie sa...

Hello,

i'm french, i have a blog in france, and i love nordic blog. I like a lot your blog... It's beautiful, different to french blogs.
Thank you to open us your house.
Nathalie de mon cocon made in normandie