onsdag 9 december 2015

Julgranen

 Har ni någon julgran ännu ? I det här huset har vi inte det, och det är väldigt ovanligt för jag brukar ha en inne redan till första advent !! Men i år ska vi skippa granen, jooo det är sant , det blir ingen i år...vi prutar bort den, men nästa år då lovar jag att det ska vara en gran här till advent


Så mitt hemmagjorda julgranspynt får vackert ligga i jul lådan ett år till, pyntet som jag gjorde 2010 !! Jisses vad åren går, då pysslade jag och vek och klippte dessa prassliga ängla hängen, jag såg föresten att Ernst ska göra några liknande i morgonkväll i sitt program.
Kraaam Anette

2 kommentarer:

Unknown sa...



thx

شركة تنظيف بالرياض




thank you

حراج السيارات


thank you



احلى سينما

Anonym sa...

Gran eller ej; det gör man ju som man vill. Du har det så juligt och fint ändå. Men vad betyder "prutar bort"? Aldrig hört det uttrycket innan...