onsdag 21 oktober 2009

Vackra smycken !!

Ser ni smyckena på provdockan ? Klicka på bilden så ser ni bättre...


För några dagar sedan så fick jag sååå fina paket i brevlådan !!


I paketen låg det de mest underbra smyckena ni kan tänka er !! Handgjorda speciellt för mig !! Två stycken berlocker med så fina bilder i, ser ni att det är min lilla Nisse i den ena ?


I ett av paketen låg det här ljuvliga armbandet, fullt med fina berlocker, bilder på mina döttrar och på Nisse !!
Det var gulliga Aydan som skickade detta till mig, hon har en fin blogg och gör alla smycken själv, vilket hantverk ! Du kan välja bilder i berlockerna helt själv, eller köpa hennes färdiga. Klicka HÄR så kommer du till hennes blogg.
Tack snälla Aydan, hon skrev att hon ville ge mig detta som en liten tröst till allt som jag har gått igenom det här året....så snällt så man blir alldeles rörd till tårar !!
Ha en fin dag allesammans
Kraaam Anette

42 kommentarer:

Körsbärsgården sa...

Hej Anette!

Vilken vacker gåva och omtänksam handling. Förstår att Du gläds åt den!
Jag gläds åt min vinst som låg i brevlådan igår. Tack så jättemycket för boken!

Morgonhälsning och kram från Karin.

My Lovely Things sa...

Hej Vännen!
Vilken styrke gåva!!

jag är så glad för din skull!

Underbara smycken..vilken lyca att ha nått sånt..
Ps..nu får du kika in , mina grislampor är på plats.
kram Anna

Anonym sa...

Vilken fin present, väldigt omtänksamt av henne, väldigt fina smycken!

Kram pernilla

Tess på Tilda och Mamma sa...

Underbar present,dessa smycken kanske vi borde lägga till i bloggfavortiter det är verkligen på modet att göra smycken med bilder i. Så omtänksamt av henne.Lite shopping blev det på min Ikea resa nästa gång kanske du är hemma.
Kram Theres

beate sa...

ååå, for en vakker gave du har fått!

ønsker deg en fin dag
klem Beate

Vita små hjärtan sa...

Vad fina smycken, så personliga. Vad duktig hon är att göra dessa.
Å så fina dina dockor är tripp trapp trull!
Ha en fin dag! Kram Agnetha

Annas skattkammare sa...

Men så snällt av henne! Så vackra smycken!! Här i bloggen ser man verkligen hur många goa och snälla människor det finns!
Kram /Anna

♥ Affi ♥ sa...

Vilken underbar och omtänksam present! Så vackra smycken! Jag föll speciellt för armbandet, helt ljuvligt, och med så speciella och kära motiv för dej. Lovely!
Kram

Änglarnas hus sa...

Ooohh såå fina smycken..verkligen personliga..men framför allt vilken gullig gest!! Förstår att du blev överraskad och glad :)

Kraam Sanne!!

Det vita dårhuset sa...

OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOhhhhh! Vilken berlock!!!!!! Jag har velat ha en sån lääääänge nu så jag ska ta att kika in på hennes sida!
Kram Erika

Viveka i Bläckhornet sa...

Men Anette så fina smycken. Jag förstår att du blev rörd.

Blev helt tokkär i armbandet. ett sånt skulle jag vilja ha själv. Nu måste jag kika in hos henne.

kram Viveka

Viveka i Bläckhornet sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anita sa...

Så nydelege smykker!! Heldige du!!:)

Lisas torp sa...

Åh, så fina smycket, förstår om du blev glad, med det är du väl värd!
Vilket duktig tjej!

Provdockorna är ju verkliga smycket i sej! Så jättefina de är!
Ha en härlig onsdag!
Kram
Lisa

hemtrevnad marie sa...

Å, vilka ljuvliga personliga smycken!!
Och vilken go bloggvän!!
ha en fin dag!!
kramis

Norregård sa...

Oj oj vad fina!!! Särskilt armbandet!! Det är Du väl värd, vad omtänksamt av Din vän!!
Kramar Malin

EN INREDOHOLIC sa...

Så söööööööta halsband! Underbara. Kram på dig och vad kul med hemmakanalen!! ;)


KRAM
JAnnice

Min Skattkammare sa...

Åhhh, så fina smycken, och tänk att dina kära är med! Verkligen personligt, jag förstår att du blev glad!
Tänk att det finns så mycket omtanke.....vi har varandra, även i bloggvärlden. :o)
Ha en fin dag, vännen!
Kram Kicki

Gårdsromantik sa...

Så underbara smycken - speciellt de med gonisse på!

Kram Maud

spetsar och änglar sa...

Vilken fin gåva!!!!Underbara smycken!

Ha en riktigt fin dag!
Kram
Heléne

Rummet för välbefinnande sa...

Så fint Anette. Vilken underbar gåva. Kan tro att det gav dig lite extra kraft och styrka. Ja, vetskapen om att det finns människor som bryr sig och som stöttar och lyssnar när man har det tufft är något som verkligen ger den där alldeles extra kraften man ibland behöver för att orka med.
Livet är ju en prövning ibland, men du är en stark kvinna!

Själv fick jag en dos influensa efter Stockholmsbesöket. Så jag har mest legat och vilat, sett några filmer, bläddrat i tidningar osv.
Men, det blir bättre för varje dag och det är ju häääärligt. Snart är jag på benen igen - yiiihhhhaaaa!

Du är så himla fin i din blus, bara så du vet :)

Ha det gott!
Kram kram Mia

Vit Spets sa...

Halloj där!

Vilka underbara gåvor... måste kika in till henne.

Den låg i postlådan idag... Ååå så underbar, Värd varenda krona *ler*
Fick åka hem idag från jobbet - Melina insjuknade med hög feber. Hon sover nu så då passar jag på å bloggar lite.

Det var jättekul att se Dig på jobbet mitt. Hoppas allt kommer att gå bra nu.

Kramis från mig
//Siv

BLOGG I THAILAND.SE - Följ vårt liv genom världen sa...

Åh så snäll människa! :) Och hur fina som helst, fattar att du är glad :)

Kram!

http://www.shabbychicliv.blogspot.com/

Ocean showroom sa...

Vilken otroligt fin present! Ha en fin kväll! Kram alexandra

Pia sa...

Tack gode Gud för sådana närmaste! Jag menar inte för sakerna du fick, utan OMTANKEN och mödan din VÄN lagt på att göra något dylikt enbart och speciellt för dig!
Och smyckena är ju så underbara, att man tappar andan!

Kram!

Galleri Hönshuset sa...

Hej, allt väl där uppe i norr?

Vilka häftiga smycken, vilken konstnär =)
kul med foton...

ha det gott. Kram Pirre

lugnet sa...

Sååå söta!! Min dotter har köpt och gjort själv! Lite pyssligt men det funkade!! Vilken underbar tunika du har på översta bilden!!
Kram//Ulrica

Hanna sa...

Så fina provdockor!
Hanna

Kamomilla sa...

Vilken fin generositet! Vad glad man blir av sånt! de är jättefina!

Mamma C sa...

Vilken fin gåva till dig, mycket vackra smycken var det som du fick.
Kram mamma C

Villa von Krogh sa...

God kveld. Skjønner at du blir rørt til tårer. Vakkert!!!

Ønsker deg en fin uke Anette. I ditt underbara hjem.

Klem fra Anine

n o r d i n g å r d e n sa...

Nej men där är han ju godingen, i smyckesform: ) och vilket vackert armband!!!! Mari.

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det var rart av Aydan, och så gulligt med dina tre ögonstenar. Hon gör så jättefina smycken, förstår att du blev lycklig. Har bloggat lite med henne och sett hennes skapelser.
Ha en fin torsdag
Goa kramen till dig
AnnaMaria

LOPPISLIV sa...

Så fina halsband du fått, och ett eget litet Nisse smycke också, så rart av Aydan. Hon är verkligen duktig på att göra smycken. Armbandet var superfint det också. Kram Paula

Vitaspetsgardiner Godis och Praliner sa...

hej...vilka fina smycken,så söta och speciella.Och vilken fin blogg,man häpnar av beundran...kram/angela

Sallys hus sa...

Ååå så fina!!
Snacka om personligt!!
Nu smyger sig julen närmre!!
Tänk snart får vi börja pynta...
Grattis till lilla dotterns födelsedag med...
Kram o ha en mysig helg!
Katarina

Millygarden sa...

Hejsan Anette,

Vila söta smycken du fått! förstår att du blir rörd till tårar! Gulligt av henne att skuicka dig dom. Föresten dom sökte en säljare för smycken på norrlandskusten det kanske är något som skulle kunna passa dig? finns på arbf platsbanken.

Kram Marina

Kjeruben sa...

Så herlig med slike snille mennesker <3
Og armbåndet var jo superskjønt!

Prima Gård sa...

Gud så fint! Vilken fantastisk överraskning.

Kram Emma

Anci sa...

Hej !
Vilken fin gåva ! Och även fint gjort :)

Kram
Anci

livet på utanäs sa...

Det där var verkligen jättefint ... nu är det väl bara gubben som fattas :) , och katten !!!

Ett sånt där vill jag ju också ha !!!

Nu måste jag in och kika ...

Ha det gott !
Kram Sussi O

EN INREDOHOLIC sa...

Ahhhh... men gud så roligt vännen!!! ååå vad nyfiken jag blir :) Så Feng Shuin kanske hjälpte ;)


Bamsekramar och Stooooooooort grattis.. säger inget schyyyy...

Kram
Jannice