lördag 31 december 2011

GOTT NYTT ÅR !!

Tack för 2011 !! Nu ska vi snart skåla in det nya året !!



Tack alla ni som troget följer min blogg, jag är så glad och tacksam för det !! Alla fina kommentarer och mejl som jag får, det är det som gör att man vill fortsätta blogga !! Nu ser jag framemot ett nytt bloggår tillsammans med er, ni hänger väl med mig under 2012 ? Det blir mitt femte bloggår, helt otroligt vad roligt det är !



Den här lilla parveln vår goa Nisse, han har det inte roligt ikväll kan jag tala om, han är livrädd för smällare och raketer....Så jag hoppas att alla som tänker skjuta raketer, att de gör det bara klockan tolv och inte flera dagar efteråt...

Nu vill jag önska er alla ett riktigt GOTT NYTT ÅR !

Så ses vi 2012 med en årskrönika här på min blogg !

Kram Anette

59 kommentarer:

Med en doft av lavendel sa...

Hej
Önskar dej ett gott nytt år
kram Annika

AnnaKbJ sa...

Gott nytt år till dej. Så kul att följa din fina blogg. Ha en bra dag. Anna-Karin.

Jajja sa...

Gott nytt år till dej!!
Det är en fröjd att följa din blogg, jag får ofta inspiration till nya projekt, små som stora.
Kram Jajja

Mariette sa...

Gott Nytt År söta Anette!

Ha det riktigt festligt och mysigt!

Kraam Mariette

Hemmavid sa...

Gott nytt år!

Ser fram emot nästa år - att få följa dig och alla fina bilder från ert vackra hem!

ta hand om Nisse♥

Kramen

Handplockat sa...

Gott SLUT på 2011
och tack för all härlig inspiration under hela året

hoppas Nisse inte får en jobbig kväll

sköt om dej och JAAA jag kommer att följa den 2012

KRAMIZ

Vintage House sa...

härliga bilder

Nu ÖNSKAR JAG DIG ETT GOTT NYTT ÅR så syns vi igen 2012!
Varmaste kramen
Sandra

Millygarden sa...

Tack för det gångna året och alla fina inlägg!


Gott Nytt År!

Kram Marina

Marita sa...

Gott Nytt År! Det är så roligt att följa din blogg, jag blir så inspirerad då alltid lägger upp så härliga bilder på ditt vackra hem!

Ja, det är inte lätt för Nisse och alla andra stackars djur i kväll inte.... Jag är glad att vi bor på landet, här brukar det inte vara så mycker fyrverkerier då de flesta här har djur! Så vår vovsing slipper blir rädd!
kramar, Marita

The Secret Garden sa...

Gott Nytt År!
Här blir det inga fyrverkerier men andra bränner sina pengar i luften så det gäller att ta in hästen i tid. Den ena labben gillar inte smällarna så vi brukar bädda i soffan och glo på tv ett tag.

Norregård sa...

Gott Nytt År Anette! Ses 2012:)

Stackars Nisse, Jack är orädd än så länge....

Kram Malin

Vardagligating sa...

Gott nytt år! Här har de redan börjat skjuta raketer i flera dagar. Gillar det inte! Jag kommer att fortsätta följa din fina blogg och inspireras till mitt hem.

Kram

lisashus sa...

Det är alltid lika inspirerande att titta in hos dej och se dina vackra bilder och smakfulla arrangemang och jag ser fram emot att få fortsätta följa dej nästa år!
Ett riktigt GOTT NYTT ÅR önskar jag dej!
Kram
Lisa

Barbara sa...

Liebe Anette, Du hast einen wunderschönen Blog!
Alles Gute für das neue Jahr,
Barbara

Anonym sa...

Hej ser fram emot ett nytt år här på din blogg. Håller meg dig om smällare min ena dog är liv rädd i flera dagar här .Mvh Lena

rosenälvorna sa...

Hej och tack för alla fina bilder under året och speciellt tack till lilla Nisse, som jag tycker det är så härligt att höra om:) Tänker på honom ikväll. Här blir det inga raketer, som skjuts upp från oss. Däremot ska en kinesisk lykta få segla iväg lugnt och fint. Elsa är inte rädd, hon blir mer arg;) Nospussar till Nisse! Kram Christina

Susanna sa...

Hejsan

Önskar dig med
Ett Gott Nytt ÅR

//Sussi

Vitspets sa...

GOTT NYTT ÅR !
Så syns vi igen "2012"
Nyårs Kram
Karina och Spöket

hagagården sa...

Ett riktigt gott nytt år önskar jag dig och din familj.
Stor nyårs kram.
Ninni

Gårdsromantik sa...

*˛°★SNART 2012!!!★* 。*★* ˛.*.★*.˛* .˛。*.★.*˛.¨*.★
˛°_██_*.。*./ ♥ \ .˛* .˛。.˛ ★* 。*★* ˛.*.★*.˛* .˛。*.★.*˛.¨*.★。**˛
˛. (´• ̮•)*.。*/♫.♫\*˛.* ˛_Π_____.♥ GOTT NYTT ÅR!!!♥
.°( . • . ) ˛°./• '♫ ' •\.˛*./______/~\*. ˛*.。˛*★* ˛.*.★*.˛* .*˛
*(...'•'.. ) *˛╬╬╬╬╬˛°.|田田 |門|╬╬╬╬╬*˚ .˛ ...★..*.*★*.★
Önskar Maud

<
Gårdsromantik-ljuvlig-lantromantik-på-nätet

Maison Marie et Florence sa...

Onze Timmie ,ook een West Highland terrier ,is bang voor het vuurwerk ,och arme..

Ik wens je een gelukkig 2012!

Vriendelijke groeten uit Belgie Manuela

Sabelhagens Olivlund sa...

Gott Nytt År till dig och din familj!
Hoppas det inte blir för jobbigt för söta Nisse.
Fina bilder, jag har samma glas:)).
Kram från mig.

Johanna Stålros sa...

Tack själv för 2011!!! Ser fram emot att kika in här under 2012 oxå;) önskar dig ett riktigt Gott Nytt År!! Kram Johanna

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Stackars Nisse och alla djur som är rädda för smällare, hoppas det blir lugnt runt dig. Önskar dig ett riktigt GOTT NYTT ÅR Anette och tack för att du är en fin bloggvän.
Kramar till dig och nyårspussar till Nisse
AnnaMaria

Anonym sa...

Gott Nytt År. Jag ser framemot ett nytt år och att fortsätta följa din blogg.
Karina

Anonym sa...

Gott nytt år till dig med!!!
Ja, dessa smällare och raketer....inget kul för de små djuren :( Här i Jönköping får man bara skjuta raketer på nyårsafton fram till kl 03.00 och det är ju bra med tanke på djuren....

kram Åsa i Jönköping

Anna sa...

Det är helt underbart att följa din fina blogg!!!
Önskar dig ett RIKTIGT GOTT NYTT ÅR med :-)
Kram Anna

Hanna sa...

Vill titta in för att önska dig ett Gott Nytt År!
Kram
Hanna

Tinis vita hem sa...

Tack för alla fina bilder, tips och inspiration du gett under året! Jag tittar gärna in också nästa år :)
Önskar dig också ett riktigt gott nytt år!
kram Tini

LOPPISLIV sa...

Ja stackars lille Nisse, vår Wilma gillar inte heller rakteter men är ändå inte så jätterädd om hon har oss i närheten :-) GOTT NYTT ÅR min rara bloggvän. Kraaaam Paula

Vit dröm sa...

Jag kommer absolut att vara med dig nästa år :)
Gott nytt år på dig!
Kramar Anna

Tinas bo sa...

Tack för ett år av underbara bilder och sååå mycket inspiration!!❤

Önskar dig och dina kära ett riktigt GOTT NYTT ÅR!!
Nyårskraaaaam Tina

linnea-maria sa...

Gott nytt år!!! Vi ska inte skjuta några raketer pga hästar o hundar som bor här inärheten. Kram /Therese

hemma hos lilla mej sa...

Underbara bilder,bara så fina.
Nu ÖNSKAR JAG DIG ETT GOTT NYTT ÅR så syns vi igen 2012!Nyårskramar Rita ♥

Anonym sa...

Stackars fina Nisse! TACK själv Anette för att du bjuder in oss i ditt rofyllda & vackra hem, ser mycket fram emot nya inlägg:)

GOTT NYTT ÅR!!
Kram Anna V

Maria sa...

Önskar dig också ett riktigt
GOTT NYTT ÅR!
Kram

gamla skolan sa...

Önskar dig ett riktigt gott nytt år vännen ! Och tack för all underbar inspiration du delar med dig av . Självklart följer jag med dig in i det nya året !! Varma Kraamar // Susanne ♥

Monica A. sa...

Tack för trevlig blogg med så mycket fin inspiration. Jag vill också önska ett Gott Nytt År! Vår dansk-svenska gårdshund kommer heller inte att må så bra ikväll, och på stallet sätter vi skivor för fönstren för att stänga ljud och ljus ute för hästarna...

Camilla sa...

Gott nytt år!!
Och tack för dina fina blogginlägg med inspirerande bilder från ditt fina hem :)

n o r d i n g å r d e n sa...

TACK för ett fantastiskt år Anette!!! Femte året, tänka sig, och i feb har jag bloggat i hela sex år, inte klokt, vad gjorde man innan?!

Gott Nytt Inredar År Anette & Nisse, jag hoppas vi följs åt många år till!!!! Mari.

Unknown sa...

GOTT NYTT ÅR!
Tack för en helt fantastisk inspirerande blogg. Har följt till sedan start. Hoppas du orkar fortätta.

Vår Linus är också lite rädd men inte riktigt så som vår förra hund var.

Nu ska jag iväg till jobbet....

Kram Anna

Rose Garden Malevik sa...

Hej SuperDuktiga Anette
Ja du e väldigt flitig å duktig :)
klart vi hänger med nästa år med...
trist med Nisse.kanske hörselskydd??
å missa nu inte.....

H
A
P
P
Y

N
E
W

Y
E
A
R

P
A
R
T
Y

de e kul att vara med :)
Och ETT RIKTIGT GOTT NYTT ÅR
önskar Håkan
VÄLKOMMEN

Pia sa...

Samma här, med Venni-hunden. Skakar och darrar och försöker om möjligt krypa under huden på oss, för här har det smällt redan sen igår kväll!!! Tara bryr sig inte - och förresten är han nästan döv redan...

Men, SKÅÅÅL för det nya året vännen!!!

-Pia-

G:a Affären sa...

Gott Nytt År Anette!
Härligt att du, och vi med dig, går in på femte året.
Hoppas det går bra ikväll för lillNisse.
/Cia

Trines Hus og Hage sa...

Ønsker deg et riktig godt og spennende år i 2012.
Alltid veldig koselig å kikke innom bloggen din, Anette. Masse flott å se og inspirasjon å hente. Tusen takk!

Nyttårsklem fra Trine

Fru Strøms Kvardagspussel sa...

Ønsker deg et riktig godt nytt år. Gleder meg til å se dine flotte bilder i året som kommer også!
Klem fra Fru Strøm

Marie sa...

Önskar dig ett riktigt Gott Nytt År Anette! Ser fram emot ett nytt härligt bloggår tillsammans!

Kram Marie

Ps. Mailar dig imorgon!

Anonym sa...

Önskar dig ett Gott Nytt År!!
Usch vad jag tycker synd om Nisse!
Jag lider med djuren som är rädda,
har själv haft en hund som var rädd
för smällare!Men min nuvarande lilla westie
tik Zucchini är som tur är inre rädd än så länge! Kram nu till er i Kalix! Maria i Motala.

http://www.pattern-addiction-and-more.blogspot.com sa...

All the best for 2012 for you and your family and your little doggie!
Hugs, Barbara

Gabriella sa...

Åh vilka härliga bilder! Tjusigt och gott=) Gott Nytt År!

Tess på Tilda och Mamma sa...

Gott Nytt År visst hoppas vi på en underbart år som kommer. Ha en underbar kväll.
Kram Theres

Mollymera sa...

Vill passa på och önska dig ett Gott Nytt År!!
Massor av kramar och tack för all inspiration ;-)

Sockerklaras sa...

Nu ska vi se till att ha ett hej dundrandes bra 2012, Anette eller hur?!:)

Kram! /Ida

Anonym sa...

Tack för din jättefina blogg och ETT GOTT NYTT ÅR TILL DIG

Villa Frejas bokblogg sa...

Stackars liten. Vår hund Alvin är inte lika känslig för höga ljud tack och lov. Fast han gillar dem inte han heller.

Gott Nytt År.

Anne-Marie sa...

Hallå!!
Tittar in och önskar dig ett
Gott Nytt År!!

kram Anne-Marie

Villa Björkenäs Backen sa...

Gott Nytt År 2012 till dig med!
Ser frammemot ett nytt blogg pr tillsammans !

Ta hand dom dig och ha en riktigt fin Nyprsafton !

Med varmaste kramar Sirpa

Praliner sa...

Önskar dig ett härligt 2012! Hoppas Nisse klarade nyåret bra, har själv en hund som inte tycker om smällare och raketer. Kram Jackie

Mariana sa...

God fortsättning! Underbara bilder, klart att jag följer med!
Kram Mariana.