söndag 11 december 2011

Hur du lyckas med Julen !

Halloj på er alla denna tredje advent Söndag !! Nu ska ni få ett riktigt bra tips av mig ! Den här fina Julkokboken måste ni bara ha, det är Milda som har tagit fram en enkel och fin Julkokbok, så att alla så enkelt som möjligt kan lyckas med all den goda maten som hör Julen till...



Enkla fina steg för steg recept...både på mat och goda bakverk..Boken beställer du gratis på www.milda.se fram till den 31 December, så skynda dig och beställ ett exemplar.

Jag blev så glad då det kommit ut en ny bok så jag beställde min där ...






för jag har en som är jaaa, säkert 15 år gammal nu,( den på den här bilden ) så jag kände att det vore roligt med en ny, uppdaterad Julkokbok !!

Ha nu en jättefin tredje advent !

Kraaam Anette

28 kommentarer:

Ett Vitare Hem sa...

Tack för tipset ska genast skutta in och beställa den!
Ha en riktigt fin tredje advent!
Kram/Lena

Nyanser av vitt sa...

Tack för tipset. Ha en fin tredje advent.
Kram Agneta

Nyanser av vitt sa...

Tack för tipset. Ha en fin tredje advent.
Kram Agneta

♥Gabriella ♥Hemma På Dunderbo♥ sa...

härligt♥ska genast gå in och beställa ett ex.
trevlig advent..kram

SwedishCorner ~ DownUnder...Pernilla sa...

Tack för tipset!

3:e Adventskram från Australien♥

Vitspets sa...

Tack för tipset . Trevlig tredje Adevent Kram Karina

hemma hos lilla mej sa...

Härligt ♥ Tack för tipset ska genast gå in och beställa en där.Ha en mysig 3 advent.Varm Kram Rita ♥

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Kanontips! Den ska jag beställa.
adventskram till dig
AnnaMaria

Anonym sa...

Ååhhh...den äldre varianten har jag också någonstans. Undrar bara var?
Hur som helst, nu har jag också beställt en ny. Tack för tipset! :)

Trevlig tredje advent! /Heléne

Fint o Fult sa...

Åh, den är så jättebra, jag har också ett sånt gammalt ex. men det är full av gammalt "bakkladd" så ett nytt vore ju toppen :)
Jag gör alltid kolan och knäcken efter recepten i den här till jul, de är det absolut bästa!
Tack för tipset, hälsningar Monica

Anonym sa...

Hej Anette!
Vi får alltid värdefulla tips av dig!!
Hoppas att du kan avslöja var du köpte de fina flugsvamparna!
Hoppas att du får en fin tredje advent. Kram från Maria i Motala.

Kristina sa...

Det låter ju kanon! Enkelt och bra ska det vara!
Ha en fin tredje advent!

Anonym sa...

Tackar för det tipset! Ska beställa en sån. Önskar dig en fin advent, kram!

gamla skolan sa...

Tack för tipset ! Önskar dig en riktigt fin 3:e Advent !
Kramar // Susanne ♥

Anonym sa...

Tack för tipset tror jag ska beställa en jag också.

önskar dig en fin tredje advent!

Kram Mona.G

Rose Garden Malevik sa...

Hej Superdukitga Anette
tja....en sådan bok skulle man allt behöva :)
ja inte direkt bra på allt :)

B
L
O
G
G
P
A
R
T
Y
T

fortsätter......
redan 81 fina bloggar...
VÄLKOMMEN :)
Håkan

Lantligt i vitt sa...

Tack så mycket för tipset! Ska genast klicka hem ett exemplar!! :)

Ha en jättefin advent du med Anette!!
Varm kram Sofia

Anonym sa...

Kul idé. Ett måste i alla kök:-)

Kram

hönsahuset sa...

Ååh tack för tipset! vilken fin sockerströare du har på bilden! har sökt efter en sån länge,vet du vart jag kan hitta en sån?mvh karin.

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej vännen !

Lycka till med Jul Baket ! :)
Önskar dig en fin tredje advents kväll ! :)

Keamar Sirpa

Anonym sa...

Att lyckas med den delen av julen stavas SMÖR och inte Milda/margarin. Men boken kan säkert vara bra, bara att byta ut till smör helt enkelt. /Lisa.

Tinas bo sa...

Tack för tipset!
Har satt mamma på det.. hihi

ha en mysig adventskväll
Kramis Tina

Pia sa...

Tack för tipset! Får se om de skickar den hit till Finland?

Önskar dig en fin ny vecka!
Kramar!
-Pia-

Anna sa...

Den har jag också beställt! Så roligt att de skickar den alldeles gratis!

Vilket fint hem ni har!
Hälsningar från Gotland!

Vardaxlyx sa...

Tusen tack för tipset =)
Massa kramar!

Helen sa...

Jag har också den gamla, den måste vara minst 20 år! Är det stor skillnad i den nya?

Bromans Bravader sa...

Tack för tipset. Den ska jag genast beställa.
Ha en fin kväll

Anonym sa...

Tack för tipset/Hälsningar Ulrika