fredag 23 december 2011

Mina Julkläder

Det här ska jag ha på mig på Julafton, en Odd Molly tunika med röda broderier som jag budat hem på Tradera, och en naturvit underklänning....



Underklänningen har en liten tyllkant i fållen...






En mysig stickad halsduk kan vara fint till...





Jag gillar då det är grovt stickat...Det var vad jag ska ha på mig, jag har planerat mina kläder för länge sedan, sån är jag...vill ha det klart på galje en tid i förväg. Ikväll är det uppesittarkväll, får se om man orkar vara vaken länge, det är hektiska tider nu då man jobbar i butik.

Ha det gott alla så syns vi i mrgon igen

Kram Anette

36 kommentarer:

Malin's Hus sa...

Känner igen det där...jobbar med i butik o man är rätt trött nu.... Men Anette! Vilken sagolik tunika klänning. Verkligen fin o annorlunda. Den gillade jag. Och så mkt du med röda detaljer ;) ha en god jul , kram kram

Manne's hverdag sa...

Så flott!!!

Klem

♥ Bina ♥ sa...

Jättefint! <3

God Jul!

KRAMAR

Praliner sa...

Superfin! Ha en skön jul! Kram Jackie

Rose Garden Malevik sa...

Hej Duktiga Anette
Såååååå du ska vara riktigt fin ser jag :)
å missa nu inte,,,,,

C
H
R
S
T
M
A
S

P
A
R
T
Y

De e kul att vara med :)
Å ja önskar dig en riktigt
GOD JUL
VÄLKOMMEN
Håkan

♥Gabriella ♥Hemma På Dunderbo♥ sa...

så fin du ska bli♥ Jag ska ut och försöka hitta något nytt idag..kram och god-jul på dig

Ann-Catrin sa...

Oj Oj Anette så julfin du kommer bli!
Ljuvliga kläder.. ska faktiskt själv ha en Odd Molly klänning imorgon.

Önskar dig en härlig och fridfull jul med dina nära och kära uppe i norr

varm kram
Ann-Catrin

anise sa...

Såå fiiin du kommer att vara på julafton..skönt att ha förberett så mycket som möjligt..Önskar dej en skön och fridfull Jul..
Kram på dej
Anita

Fröken T sa...

Åh en sådan fin "julestass"!.. Tack för en härlig blogg att kika in på och GOD JUL! :)

linnea-maria sa...

Åh vad vackert klädd du kommer att vara. Ha en fin julafton och hoppas du får vara lite ledig också. Kram /Therese

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Men så snyggt! Jag önskar att det hängde på min dörr, du hittar alltid så snygga kläder.
Önskar dig och din familj en riktigt mysig och
♥ GOD JUL ♥
Julkramar och tack för att du är en så fin bloggvän
AnnaMaria

Med en doft av lavendel sa...

Så snyggt !
god jul på dej
kram Annika

Elsa sa...

Va' mysiga!

Julhälsningar från Helsingfors

Elsa

Annas skattkammare sa...

Superfina kläder! Jag är tvärtemot, vet nog fortfarande knappt vad jag ska ha på mig, men en aning har jag.. ;)
Önskar dig en underbar jul Anette, vet inte om jag hinner blogga imorgon.
Kram /Anna

Marie sa...

Så fin du kommer att bli, jättevackra kläder!

Önskar dig en riktigt God Jul!

Kramar Marie

In my house sa...

Önskar dig en riktigt mysig JUL


Kram josse

Balke gård sa...

Kjære Anette, jeg følger med på bloggen din, og elsekr den, den gir meg slik en inspirasjon og glede!!! Få kommentarer, men du skal vite at jeg liker den veldigg odt11 Nydelig OD-kjole, kos deg masse i jula! Juleklem, Marianne

n o r d i n g å r d e n sa...

Åh vilken fin tunika, passar ju perfelt på alla julfster!!

Hoppas ni får n mysig och lyckad jul, mycket god mat och många klappar=)

GOD JUL Anette, Nisse & Co hälsar vi alla på Nordingården

Sommerhusliv Hele Aaret sa...

Wauhh... hvor bliver du smuk:-)
Super flot sæt.
Ønsker dig og dine en Glædelig Jul.

Knus Fra Susi

Tinas bo sa...

WOW!! Supersnyggt!!
Sååå fint! Vill oxå ha!!! :)

Ha nu en mysig jul med din familj!!
Julkram♥ Tina

Vintage House sa...

Hej
Så vackra :)
Jag önkar dig och din familj en riktigt fröjdefull jul!
Varmaste kramen
sandra

Bree sa...

What a wonderful dress!
Merry Christmas, lealu

Ninnis sa...

Snyggt !!!

Önskar dig en skön och God Jul !!!

Kram Ninni

hemma hos lilla mej sa...

Vilken sagolik klänning och underkjol du har hittat .Ja du hittar Alltid så underbara kläder.Önskar dej en fin och mysig dan före dan .Hoppas att du orkar med lite mys och uppesittar kväll :Ha det gött Kram Rita ♥

Lantligt i vitt sa...

Känner igen mig i det.. mina kläder har varit klar sedan någon måndag tillbaka! :) superfint var det i alla fall.. älskar sånna underklänningar! Piffar upp vad tusan som helst nästan :)

Vill önska dig en riktigt fin jul!!
varm kram Sofia

Norregård sa...

Superfint Vännen:)

Ha en riktigt skön Jul!!!
Kram Malin

gamla skolan sa...

Åhh ! så fin du kommer vara !!! Kläderna är underbara !!
Kraamar // Susanne ♥

Unknown sa...

Önskar dig en riktigt God Jul.
Julkramar Ing-Britt

LOPPISLIV sa...

Ohhh vilken superfin klänning Anette!! Vackert mönster på den, och just rött och vitt är ju sååå fint att ha jultider. Verkligen ett fynd!! Så fin du ska vara imorgon :-) Vi hörs då igen, minns ett år då vi bloggade du och jag på julafton...hihiii

Kraaaaam Paula

Anonym sa...

Nydelig juleantrekk! Ønsker deg en riktig god jul :)
Lise

Villa Tallbacka´s Home sa...

Kära Anette!

Vill önska dig och dina en jätte fin jul!

Jul kramen från mig på Tallbacka

Susanna sa...

Hejsan

Fint som vanligt

Önskar er alla en God Jul
Krammiz
sussi

Vitspets sa...

God Jul önskar karina

Anna sa...

Jäääääääääättefint!!! Önskar dig en riktigt fin jul!
Kram Anna

Pia sa...

Underbar mundering!!!!

GOD JUL!

Kraaamar Pia

Frøken Anker sa...

Du & familie ønskes en dejlig og hjertevarm jul

Juleklem Birgitte