fredag 2 december 2011

Julklappstips !

Kolla vilken stolt liten herre som ligger där i sin nya hundbädd !! Nisse har fått en ny bädd, en julklapp som han fick redan nu. Det var Julklappstipset jag ville tipsa er om, nu kan men designa sin egen hundbädd !! Klicka HÄR så kommer du till en fin sida. Det är Anna som har startat en butik där hon syr på beställning.




Man måste nosa in sig i sin nya bädd...den är sååå mjuk och fin. Inga hårda kanter..







Nisse älskar sin nya bädd. Jag valde ett linnetyg som matchar bra här hemma, och vet ni ? Bäst av allt, nu kan du vara med och vinna en hundbädd i valfritt tyg. Det du behöver göra är att länka till det här inlägget på din blogg, då får du 3 lotter, skriver du bara en kommentar här så får du en lott. Så kika in hos AnnaTotti så får du se alla bäddar !


Idag är det Fredag = fika...jiippiieee..


Ha det så bra alla


Kraaam Anette

P.s Glömde ju att säga att utlottningen håller på till den 9 December !!


82 kommentarer:

Vit dröm sa...

Ser ut som Nisse har det helt underbart i sin nya bädd :)
Ha en skön fredag och fika riktigt mycket!
Kram Anna

G:a Affären sa...

Så där är han lillNisse, det var länge sen jag såg honom...så fin bädd han fått!
Återkommer senare då jag gärna vill vara med i tävlingen.
Önskar dig en fin fredag.
♥ /Cia

lisashus sa...

Vilken fin bädd Nisse har fått och så snyggt med linnetyget! Ja, han verkar ju trivas där!:)
Ha en fin fredag med fika och allt!
Kram
Lisa

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Gomorron
Så fin bädd han fått Nisse, är man liten go vovve ska man ligga gott.
Vi har ingen hund nu, men har ofta hund i huset i alla fall. Passar sonens hundar ofta, idag och imorgon tex.
Ha en härlig helg
Kramar
AnnaMaria

Villa Björkenäs Backen sa...

God morgon vännen !

Vilken jätte fin bädd ! Som du säger så ser den mjuk och gosig ut men även
så matchsar den i inredningen med ;)

Kul med sånt !

Härligt med fredagen ! Vad ska du fika idag?
Ska jag komma förbi med lite lussekringlar? ;)

Ha en mysig helg och Lycka Till med bakningen på Söndag !!!

Kramar Sirpa

Lilla Majken sa...

Så söt korg som smälter in så bra med den övriga inredningen.

Ha en fin helg! Kram Therese

Vita huset 28 sa...

Hej sitter precis och tittar på miltons trasiga säng och tänker att jag nog måste ta mig i kragen o köpa en ny o så har du en utlottning!!
Jippi klart jag vill vara med o ta chansen. Har länkat till utlottningen så full pott på lotter tack :)

Nisse ser ut o ha de supermysigt i sin säng, hoppas på tur nu.

Ha en mysig fredag
Kram Camilla

Solstrimmor sa...

Förstår att Nisse gillar den! För det var den finaste hundbädd jag sett! Tvättbar också läste jag på hennes hemsida. Så klart jag vill vara med i tävlingen... länkar och tar 3 lotter!

Kram Eva-Mari

Vita huset 28 sa...

Ps hur länge håller den på?
Camilla

annasaramaria sa...

Jag vill vara med och tävla! Jag har länkat på min blogg så jag tar 3 lotter. Vår hund Zingo skulle säkert uppskatta en så mysig bädd.

Ps Idag fikar jag också, på vaniljbullar med saffran och pepparkakor Ds

Ha en mysig helg!

~ INA ~ Inas☆House sa...

Förtjusande bilder och en charmant liten hund! :)

Trevlig helg! Ina

anise sa...

Så mysigt Nisse ser ut att ha det i sin nya bädd..vilken bra ide att kunna beställa hundbäddar som man vill ha dom..tyvärr så har vi inte våran kompis med oss längre,annars hade jag varit med i den fina utlottningen..Ha det riktigt mysigt med mycket FREDAGSFIKA
Kram på dej
Anise

Min-Hus sa...

....sweet !!!


Hugs Anja

Malin's Hus sa...

Söta Nisse! Jag tar gärna en lott :) pöss!!!

marie jm sa...

Åh va mysigt för Nisse! En sån skulle jag vilja ha. En stor som rymmer två hundar! Mina älskar att sova ihop och nu trängs dom ofta i "valpbädden" som är alldeles för lite men som dom älskar bägge två och just för att den har såna där mjuka sköna kanter.
Ja idag får det bli gofika!! Ha en skön helg i sköna Norrbotten!!

Praliner sa...

Wow, så fint! Tack för tips, ska gå in och kika! Fröken Trofast behöver en ny bädd! Kram och härlig fredag!

gamla skolan sa...

Fina Nisse har fått en alldeles egen bädd !! Fin att titta på är den också . Jag tar gärna en lott !
Önskar dig en riktigt fin helg och en god fredagsfika !
Kraamar // Susanne ♥

Bitte sa...

Vad söt Nisse är i sin nya fina bädd! :-) Jag vill gärna vara med i utlottningen då jag själv har två små hundflickor. Jag länkar från min blogg http://rosedechine.blogspot.com

Ha en fin helg!

Kramar
Bitte

NOSTALGI I NR. 9 sa...

Så fin hundeseng og skjønn liten hund :-)
En så seng skulle jeg gjerne hatt til min lille Dvergschnauzer Kaiser :-)

Ha en fin adventstid :-)
Anita

Anonym sa...

reservera en lott till mig!hade gärna vunnit en korg till vovven så slipper(?!)han sova i soffan;)
dojjan74@hotmail.com

marie sa...

Jag vill vinna!!

Marie Wallander
marie-wallander@telia.com

Här är gudagott att vara ! sa...

Vilken superfin sovplats Nisse har fått ! - En riktigt lyxsäng ;)
Mina två voffsingar skulle säkert sova skönt i en sån...Kanske dom
t o m glömmer bort att hoppa upp i våran säng ;) !
Vill gärna var med på din utlottning, och lägger ut en länk på min blogg !
Kram till dej och Nisse !
Anneli

majra1 sa...

Det ser verkligen gosigt ut där!
Kul ide´ att kunna bestämma tyg själv!

Mari

Anonym sa...

Heldige Nisse : Sengen er kjempefin, ikke rart han er fornøyd :)
Vår hund har omtrent samme str som Nisse, så denne ville hun nok ønsket seg. Ikke så lett å finne et stoff som passer på dem som selges i dyrebutikker, så dette var en god ide, å la kunden bestemme stoff og str selv.
En god helg til deg og Nisse :)
Lise

HOUSE of ADELA sa...

Oooo jag vill jättegärna vara med!! Sååå fin och härlig hundbädd, det är svårt att hitta bra såna!=) Jag länkar SJÄLVKLART!!;) Hoppas på tur att lille Theodor och Banchy kan vinna en så får jag beställa en med så de har varsin!;)

Kramar!
Adela

Unknown sa...

Så öt han är, lilla Nisse!

Kram Linda

Unknown sa...

Söt ska det stå och bädden är såklart också jättefin...

n o r d i n g å r d e n sa...

Nej men harrdodingen då, vilken lycka att få en sån mysig säng, hurra säger Nisse!!! Mari.

Sabelhagens Olivlund sa...

Så söt han är i sin korg! Han ser ut att trivas alldeles ypperligt!
Ha en skön helg.
Kram Maria

Sussi / Sussinghurst sa...

Hei, hei Nisse, tillykke med den fine nye seng, hvor er du sød.

Anonym sa...

Men så fin! Undrar om min leonberger får plats i den stora storleken? Gillade dom som var i svart och vitt!! Passar här hos oss!
www.pippsan.bloggo.nu

Ljusa vardag sa...

Tack för tipset. Jag tycker det finns så fula hundbäddar överallt och nu kan man designa sin egen! Kalas. Ha en fin helg! Kram Anna

LOPPISLIV sa...

Glömde ju...3 lotter, för jag länka givetvis...Kraam P

Vitspets sa...

Vilken fin hundbädd jag vill gärna vara med i utlottningen och vinna en hundbädd till min vita spets hund Spöket 3 lotter till mig jag länkar så klart . Himla så fin den är i linnetyg . Ha en trevlig helg Kram KARINA

Jessica sa...

Hej!
Super fin säg Nisse fått!
Jag länkar med!
MVH Jessica

LOPPISLIV sa...

hej igen, ser här nu att min första kommentar bara försvann?? Men vi gör ett nytt försök... :-))

Vilken härlig bäddplats åt lille Nisse, superfin!! Det är ju så svårt att hitta fina hundbäddar, en sån önskar sig wilma absolut i julklapp, kan riktigt se hur hon skulle kura ihop i den. Så vackert med linnefärgen också, passar ju perfekt in i inredningen. Denna står nu på Wilmas julklappsönskelista tillsammans med ett saftigt ben :-))

Fin helg rara vän. Kram Paula

Eddan sa...

Åh vilka mysiga bäddar, här måste jag vara med och ta chansen :-)!
Min mammas hund Elvis är allt som oftast "dagbarn" hos oss och då saknar han en bra viloplats. Skulle tro att han skulle få sällskap i en sådan här fin säng av våra missar också om jag skulle ha lyckan att vinna ;-)!

Jag länkar i vänstra marginalen på min blogg så då blir det väl 3 lotter!?

Kram från Anette

Eddan sa...

Lånade din bild på Nisse i hundsängen när jag länkade till tävlingen. Hoppas att det är OK för dig - hör av dig annars så tar jag bort den.

Kram kram

Anonym sa...

Åh vilken mysig korg. Min lilla Ascot (Bichon bolognes)
skulle bli super glad om han fick en sådan säng i julklapp.

MVH
Alexandra
stjarna_93@hotmail.com

Outi sa...

Oh! The bed would fit perfectly to our home as well. And my yorkshire terrier Lenni would definitely love that kind of bed as much as much as NIsse does!

Emma sa...

Verkligen en jättefin bädd!! Han ser ut att ha det mysigt :)

Jag är gärna med och tävlar har två små tjejer som knappt får plats i den lilla bädden jag har, å dom vill ju gärna ligga & mysa där tillsammans ;-)


Har länkat på min blogg!! :)

mvh: Emma!

rosenälvorna sa...

Hej, en sån vill ju Elsa ha förståss ;) Länkar så hon har en lite chans i alla fall. Nisse är så söt där han ligger ch man riktigt se hur han trivs, nospss till honom från Elsa & Christina

Rose Garden Malevik sa...

Hej Duktiga Anette
Vad mysigt Nisse har det...har ni snö ännu??
å missa nu inte...

S
A
T
U
R
D
A
Y

S
H
O
W

O
F
F

De e kul att vara med :)
VÄLKOMMEN
Håkan

Home No.1 sa...

Hej önskar dig en fin andra advent!
Kram Annica.

fia sa...

Riktigt snygg hundsäng - min Ozzy behöver en egen säng att sova i istället för min säng.

Anonym sa...

Superfin bädd med en ännu finare Nisse! Har ingen egen blogg men skulle gärna vara med i utlottningen i alla fall. Vem vet...
mvh, Sofia

Lisa.L sa...

woooow vilken bädd :D den skulle passa hemma hos oss åt våran lilla jack russelltik! Hoppas på vinst :D kram

yvonne-56 sa...

Vilken mysig hundbädd!! Klart jag gärna vill vinna en sådan till min cairnterrier Casper.

monzan sa...

Jättefin hundbädd! Önskar att jag visste hur man länkade, har försökt men inte lyckats. Så för mig gäller bara en lott. :(
kram Monzan

Annsi sa...

Den här sängen skulle min Bosse älska. Klart jag är med och tävlar för hans skull;) Trevlig blogg!

Majlis sa...

Vilken fin och mjuk hundbädd, den skulle våra pudlar gilla!!! Jag är gärna med och tävlar om den.

Kläddilin sa...

Vilken fin hundsäng, var inne på annlotts sida och döm om min förvåning där på första sidan sitter en liten bullterrier exakt som min.... kanske lilla Vicky Viras syster ;)
Tävlar gärna om denna fina säng, länkat och klart.

Kramisar från Lotta

Helena sa...

Ooo vilken fin hundbädd! En sån vill jag vinna till min lilla vovve Bally!

Sallys hus sa...

Men ååååå!! Sally vill såklart vara med i utlottningen...hon blir ju lika söt som Nisse i en sån...;)
Jag länkar nu alldeles strax så vi får 3 lotter...;)
Hmm...
egentligen borde man ju inte länka...då blir vi ju fler i konkurensen...;)
fniss...men jag gör det ändå...
Kraaaaaaaaaaam
Katarina och Sally som ger en nospuss till Nisse och hälsar att hon gärna hade gosat ner sig där intill Nisse..

Hem och Harmoni Marie sa...

Så fin! Nisse trivs helt klart där.

Jag har ingen hund men väl två ragdoll katter och de blir stora.. så det skulle passa med en fin bädd till dem också.

Önskar dig en fin andra advent!
Kram Marie

Anonym sa...

Åhh vilken fin hundbädd. Finaste jag sett. Vet en fin vit lagotto som verkligen skulle vilja ha en sån i julklapp. Ha en fin kväll!! Margareta (m.brun@telia.com)

Millygarden sa...

Oj så fin hundbädd!
Länkar och hoppas på att vinna en bädd till svärfars vovve Cita som offta hälsar på ho oss.

2st lotter.

Kram Marina

Inger sa...

Söt bädd, skulle passa min katt Saga perfekt, länkar till min blogg.

Inger

Anonym sa...

Den bädden ser skön ut! Jag tar gärna en lott!

Nellie sa...

Vilken superbra bädd! Tycker inte att djuraffärerna har något vidare värst utbud! Vad är det med djursaker och "vilda-djur-tryck"??? Varifrån kommer ideén om att djurägare älskar allt i leopard-, zebra- och tiger-fuskskinn??? Jag hoppas på jättetur så att min vovva får finaste julklappen någonsin i år. Har länkat till bloggen också.

Anonym sa...

Nisse verkar ha det gött i den fina bädden!!! Är gärna med i utlottningen med 1 lott.

Kram/Mona.G

vardagligt svammel/Anette sa...

Jättefin bädd!
Jag håller verkligen med de som liksom jag tycker att det finns "fult" dekorerade hundprylar.
Men den häär skulle verkligen passa oss i smaken.

Ha det gott!

lantliga drömmar och små kottar sa...

åh så mysigt Nisse har det i sin nya säng, vi har fått hem en liten bebis nu på 9veckor som det är fullt upp med vill jag lova, så mysigt. Tar gärna en lott och hoppas på en fin julklapp till våran nya familjemedlem. Stor kram och godjul!!!

Gabriella sa...

Vilken fin, var in på hemsidan och kollade, fanns ju massa fina modeller!

Jag är gärna med och tävlar om en, skulle passa perfekt till våran lurvtuss som älskar att gosa ner sig i kuddar på soffan:)

Tärneborgsvägen 8 sa...

Hej Anette!

Följer din fina blogg dagligen och är så kul att se hur fint du juldekorerar nu inför julen.
Jag har länkat till detta inlägg från min blogg då mina rara dvärgschnauzer Stella väldigt gärna vill vinna denna sköna bädd...
Jätteskoj att se att du ibland lägger in lite inlägg om saker till Nisse =)

Ha det så gott!
Mvh Emma Sarebro

Lilla Majken sa...

Har länkat från min blogg och är gärna med i den fina tävlingen.

KramTherese och hundarna, Esther och Maja

Suzette sa...

Åhh vilken fin hundbädd, den skulle mina hundar gilla!

har tyvärr ingen blogg så det blir en lott till mig.

Kram
Suzette
saire_2000@home.se

Carina sa...

Hej!
Jag är gärna med i din utlottning, tar 1 lott.
Jag gillar ditt godisskåp, mums!
Kram Carina/Hjo
kattarsel@live.se

Ardisia sa...

Hej! ååh har du sett bilden på min mammas nye valp, bloggade om det förra veckan =) En sån här bädd måste den lilla godingen få! Så jag är med och tävlar! 3 lotter, TACK!
Kram Mia

Helena sa...

Vilken mysig bädd, betydligt trevligare än biabädd med trasiga sömmar som min Zeb får sova i nu. Tar 3 lotter och håller tummarna hårt! Kram Helena

Annas skattkammare sa...

Så gott Nisse har det i sin fina nya bädd! Självklart vill jag vara med i utlottningen om en fin bädd till vår hund Frasse. Håller tummarna!
Kram /Anna

Anonym sa...

Åh den här utlottningen vill jag vara med på!

//Erika

Unknown sa...

Jag vill gärna vara med på 3 lotter!

Linda

Hjem Kära Hjem/ Anna sa...

Hej!! Vilken härlig utlottning!! Passar perfekt sen vi för 3 veckor sen hämtade en cockervalp, o INTE ordnat med en "ordentlig" säng till hunden c",)
niper 3 lotter, Klem Anna

Russlan sa...

Voff! En sån skulle passa så bra till lilla mig:) Jag är en 10-mån Jack Russeltjej som mycket gärna är med i utlottningen! Matte Scharlotte hälsar att du har en jättefin blogg:)
Tassilitass

Penseldraget sa...

hej denna utlottning deltar jag gärna i den passar säkert min söta katt oxo ;)han är nästan lika stor som din hund ...länkar så klart...
kram pia

Felix sa...

Vilken fin hundbädd Nisse har fått! Jag är gärna med och tävlar om en sådan, för den kan passa till en katt också... ;-) Länkar förstås och tar 3 lotter. Nu håller vi alla tassar och tummar som finns!

Adventshälsningar
Tiger och matte Elisabet

Hanna sa...

Åh, vilken rolig tävling! :) :) Hundbäddarna är verkligen hur fina och mysiga som helst! Har precis flyttat till mitt första egna boende och hoppas på att kunna ta med mig familjens hund inom kort. Denna hundbädd skulle verkligen passa och jag tror den skulle bli mycket uppskattad! :) (Av både hund och människa. :)

Vill jättegärna vara med och tävla! :) Har bloggat om tävlingen: http://buspudel.blogg.se/2011/december/tavling-om-ny-hundbadd-lantlif.html

Äppelblom sa...

Vilken fin bädd!! Det är precis vad vi skulle behöva, en ny hundbädd utan hårda kanter.. Väran lilla älskling börjar bli gammal och hoppandet till hennes korg börjar bli lite besvärligt. Så vi måste verkligen hitta på en ny lösning.. Härlig julväntan!! Mvh Bella

Lilla jag sa...

Delat, länkat & håller nu tummar och tassar =o)
Tack återigen för all inspiration du ger mig som läsare.
Kram från Lilla jag

HÖNSHUSET sa...

Hejsan!

Klart man vill vara med i utlottningen av en sådan mysig o fin hundbädd!! Så mysigt han har det lille Nisse!! Har länkat från min lilla blogg :o)

Mvh

gunilla

hällkulla sa...

Hej!!

Ifall jag ännu kan delta i tävlingen så gör jag det mera än gärna.
Men eftersom tävlingen avgörs idag ser jag ingen ide att börja länka, så bara en lott för min del.

PS! Mysigt med julgran inne!!

Kram
Pi