fredag 28 oktober 2011

Chans att vinna Bäddset från Af Swedala !!!

Kommer ni ihåg då jag visade mina underbara bäddset från Af Swedala ? De ekologiska som har en kvalite som fanns förr i mormors lakan ?



Helt underbara är dom, inlägget hittar du HÄR. Och vet ni ?? Nu har ni chans att vinna 2 st bäddset !! Jooo, det är sant...



Tillsammans med butiken Nordljus så lottar jag ut två bäddset Lisa. Med brodyrer på.

1:a pris vinner 2 bäddset Lisa från Af Swedala

2:a pris vinner 2 st örgott från Af Swedala

Det som du behöver göra för att vara med i utlottningen är:

Länka till det här inlägget med bild på din blogg i kanten, och surfa runt i Nordljus fina butik och kika på alla Af Swedalas fina bäddset och skriv här i kommentaren vilket bäddset du är mest förtjust i !! Tävlingen avslutas den 6 November, lycka till.
Gör du allt detta så får du hela 4 lotter !! Enkelt va...!!

Nu önskar jag alla en riktigt fin helg !

Kraaam Anette

141 kommentarer:

Praliner sa...

Vilken härlig tävling! Tycker afswedalas Lisa är den vackraste!
Kram

Coolaannna sa...

Hej!

Vilken superfin tävling! Har stått och dragit i dessa bäddset många gånger men aldrig köpt dem.

Jag gillar Lisa bäst för texten är så fin. Den skulle passa fint i mitt sovrum med tanke på kärlek till min man och till våra sju barn.

HA en fin dag och givetvis länkar jag till min sida :)

Kram Anna

Anna Nilsson sa...

Har lagt upp en länk på min blogg och jag tycker att bäddsetet Lisa är finast. Gillar texten på det!

/Anna

Villa Tallbacka´s Home sa...

God dagens i höstmörkret!

Åh vilken rolig tävling!
Vill absolut vara med! Jag är jätte "kär" i Viktoria sängkläderna! Vitt och jätte fräscha!
Åh självklart ligger du som en egen liten del i min blogg! Länkat & klart!

Ha en jätte god dag!

Kramizar från mig på Tallbacka

Bea sa...

Hej!
Åhh vilka fina påslakanset!
Jag tycker alla är fina men jag gillar texten på SAGA.
Tack för en jättefin blogg, jag kikar in varje dag.
Ha en bra dag!
Kram Bea

Unknown sa...

Hejsan!
Åh denna tävling vill jag inte missa, vem vill inte vinna härliga sängkläder med kvalite som förr :).
Jag gillar som tur var allra mest detta Lisa set men velade lite mellan det och Sixten.
Länkar såklart till dig så jag får full pått lotter.
Ha en mysig helg, kram Ing-Britt

Vitt Nött & Lantligt sa...

Hej!
Helt underbara sängkläder :)
Jag gillar nog LISA allra mest, men oxå ALVA, det vore helt perfekt åt vår lilla tjej!
Jag länkar o tar 4 lotter!
Kram Linda

Min Skattkammare sa...

Hej Anette!
Åhh, vilken trevlig tävling med fina priser!
Själv hinner jag inte med bloggen och surfandet i stundande jultider så jag får hoppa över....
Känner hur magkatarren smyger runt i magen när stressen knackar på.
Önskar dig en skön helg vännen!
Ikväll är det Idol igen, jösses så fort en usel liten vecka går! ;o)
Kram Kicki

Anonym sa...

Hej Anette!

Tack för dina fina inlägg och tips. Har bokat din goda äppelkaka, den är fantastisk, påminner om skånsk äppelkaka. Jag vill gärna vara med i utlottningen av påslakan och örngott men har ingen egen blogg. Går det bra ändå? Tycker det du har köpt det helvita med broderier är vackrast, Victoria.
Får önska en riktigt trevlig fredag och helg med gott fika!
Hälsningar
Kerstin Nilsson
Bygatan 18
293 73 Jämshög

Hemmet i Vitt sa...

Åhh! Denna underbara tävling skulle jag verkligen vela vinna :) Har länkat till tävlingen via min blogg och min favorit bland Af Swedala är helt klart bäddsettet Lisa ;)

Kramar, HemmetiVitt

Annkatrine sa...

Hej Anette!
Vilken utlottning!
Jag har kollat på Nordljus och det påslakan jag tycker är snäppet över de andra är Victoria.
Jag har ingen blogg (läser din).
Hälsningar Annkatrine

rosenälvorna sa...

Hej,! Oj, vad glad jag skulle bli om jag vann denna tävling. Påslakarna är så vackra och Victoria eller Lisa skulle passa mig och vårt sovrum alldeles perfekt. Naturligtvis har jag länkat också:) Christina

Cathrine sa...

Klart jag vill vara med i din fina utlottning.
Jätte härliga påslakan ser det ut att vara. Lisa fastnade jag för fast det var svårt att välja ;-)

Kram Cathrine

Mitt Ljuvliga Lantliv ♥ sa...

Självklart vill jag vara med i denna tävling med så fina vinster!!

Har länkat till detta inlägg och även kikat runt på Nordljus. De allra vackraste sängkläderna jag någonsin sett är utan tvekan "Victoria" som du köpt. Men att få bädda min egen säng och krypa ner mellan lakanen "Lisa" skulle ju inte vara fel det heller. De ser ju helt underbara ut!!
-Nu håller jag tummar och tår att jag har turen på min sida och så hoppas jag på vinst ;)

Ha en mysig fredag...

Maria sa...

Underbara sängkläder! Jag är gärna med i denna trivsamma utlottning och jag är särskilt förtjust i påslakanet SIXTEN! :)

Ha en finfin och härlig helg!
Maria

Pysselprinsessan själv... sa...

Alla var underbara men jag föll lite extra för Ellen. Tänka att få bädda med Af Swedalas bäddset!! Hoppas det känns som när man sov över hos farmor. :) (4 lotter).

Nystanet Woolly I sa...

Hej vad kul med denna tävling.
Jag är helt såld på Arvid, krispigt vitt och rent.
Jag länkar på min blogg.

Ha en fin helg
Linda

Anonym sa...

Hej Anette!

Vilken utlottning!!!

Jag blev kär i Laura skulle passa i vårt sovrum skulle bli överlycklig över dessa bäddset.

Har ingen blogg så jag kan inte länka så 1 lott blir det

Önskar dig en trevlig helg/Mona.G

Anonym sa...

Hej Anette!

Vilken utlottning!!!

Jag blev kär i Laura skulle passa i vårt sovrum skulle bli överlycklig över dessa bäddset.

Har ingen blogg så jag kan inte länka så 1 lott blir det

Önskar dig en trevlig helg/Mona.G

Anonym sa...

Hej,

vilken trevlig utlottning!
Jag gillar din blogg jättemycket.
Jag har ingen egen..

Påslakanset 2-dels LISA afswedala tycker jag var väldigt fint

Hälsningar
Maria

mljohansson@hotmail.com

Anonym sa...

Hej och tack för en superinspirerande blogg,kollar i stort sett varje dag. Har fått många tips och ideér av dig!Jag har tyvärr ingen egen blogg.... Jag gillar mest Af swedalas bäddset Lisa bäst =)Hade passat mycket bra i vårt sovrum.Hoppas på tur =) Ha en trevlig helg! Kram Matilda

marie jm sa...

Åh krispigt, vitt o vackert. Det är allra bästa vardagslyxen att ha fräscha nytvättade lakan i sängen. Jag byter ofta, ofta just för att få ha den där nytvättade känslan. Så allra vackraste Lisa vore ju underbart!!!

Villa Nystuga sa...

Åh, vilken härlig fredagsöverraskning! Klar att jag också vill vara med och tävla :)

Skulle jag vinna så ser jag fram emot att krypa ner i sängen med Sixten ;)

Tävlingen ligger i högerspalten på min blogg.

Lilla molntussen sa...

Blev lite galet med länken tror jag men den finns i min blogg(inte så bra på sånt här :) )

Bäddsett Lisa är ju gudomligt...
Tänker på Mammas goa lakan som hon bäddar sängen med när man hälsar på hemma...så gott att somna i...

Sofia sa...

Vilken fin tävling!

Påslakanet ISA får mitt hjärta att bulta hårdast (kanske av advent och jul sug!)
Kram!

PS det låg en röd X-stitch i min brevlåda idag!

Hjem Kära Hjem/ Anna sa...

Påslakanset 2-dels SIXTEN är min favorit!!
Slår på stortrumman å tar alla 4 lotter!

Klem Anna

Anonym sa...

Hej
Jag verkligen älskar din blogg!!!
Har ingen egen men vill gärna vinna de fina påslakanen. Jag tycker Ellen är finast de är så enkla och fina.Ha en trevlig helg.
Hälsningar Gunilla
guma_347@hotmail.com

Sabelhagens Olivlund sa...

Oj, vilka snygga påslakan! Om jag skulle vinna, väljer jag Lisa.
Kram Maria

Anonym sa...

Jag tycker bäst om påslakan Fold Sand/Coffee. 4 lotter tack.

Kram

Mollymera sa...

Hej och hå vilken underbar tävling!! Stod och pillade på bäddsätten igårkväll på Shop a round.... Jag tycker Victoria är finsat det är väl den du har skulle jag tro.

Tack för den fina tävligen <3

Kraaam

Tinas bo sa...

WOW, vilken underbar tävling!!
Den vill jag absolut inte missa!! :)
Kollat runt i shopen och bäddseten Lisa och Sixten gillar jag mest!!
Underbart snygga!!

ha en mysig helg
Kramis tina

Gammelbålsta sa...

Oj vilken utlottning.. självklart vill jag vara med. Jag gillar Victoria bäst. Har länkat från min blogg. Ha en riktigt bra helg KRAM

Johanna sa...

Åh, vilka fina bädd-set! Jag tycker att det gråa SIXTEN är det bädd-set som är absolut finast - även om de allihopa är helt underbara.

tack för en fin och inspirerade blogg. Johanna

Elins Lantliga Drömmar sa...

Wow, nu snackar vi underbar tävling!! Klart jag är med... hoppas länken från min blogg funkar som den ska...

Jag gillar nog Viktoria bäst, men Lisa är också fin... skulle vara snyggt i vårt sovrum. Påslakansetet Erik skulle passa perfekt i sonens (Eric) rum.

Hoppas på tur!
Ha en underbar helg!

Kram Elin

Eva sa...

Af Swedala är bara heelt ljuvliga, jag går och klappar på dom i min härliga vän Lindas butik "Sprudla" där vi har bäddat upp en säng med "Lisa" som jag såå skulle vilja vinna. O deras nya serie i linne är också tokigt snygga och härliga.

Mari sa...

Vilken fin tävling.

Har drömt om egna sängkläder från AfSwedala sedan jag stod och smekte ett par i Umeå förra vintern. De är ljuvligare än ljuvligast, helt enkelt. Våra nätter hemma är karusell med hundar och barn, kanske skulle bäddsetet SAGA skänka ett magiskt lugn över våra natt-timmar. Och gör de inte det skulle jag nog ändå känna mig liiite gladare när jag vaknar flera gånger om ; )

Ha en fin helg och ta hand om dig!

/ Mari

Mari sa...

Glömde säga, har såklart länkat från min blogg ; )

Anonym sa...

Måste vara årets finaste tävling! Arvid & Viktoria står högst på min önskelista....Blogg har jag ju ingen egen jag nöjer mig med att inspireras av alla fina som redan finns men kanske jag kan ha tur ändå;)
Kram Anna V

Anonym sa...

står turen på min sida, julklapp till vårat fina barnbarn....
trevlig helg

Anonym sa...

Hej!
Jag är gärna med... Har ingen egen blogg men rekomenderar gärna och ofta din muntligt. Jag föll pladask för Af Swedala LISA i vitt, så ljuvligt vackert.
Tack för en härlig blogg med rätt känsla.
/Jessica från Lödöse

cat sa...

Åhh vilken utlottning! Jag vill jättegärna vara med och länkar givetvis. Vackraste lakanet tycker jag nog att Victoria är, frasigt vitt med brodyr mmmmm ...

By the way; Tack för den underbara boken :)
Ha de gott! Kram, Catarina

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Gomorron vännen
Jag har ju fyllt min turkvot hos dig, men jag gör en länk. Den här fina utlottningen ska ju ingen missa. Min favorit blev nog Saga, så underbart och bädda med det till advent.
Ha en skön helg
Varm kram
AnnaMaria

♥Gabriella ♥Hemma På Dunderbo♥ sa...

lisa tycker jag är finast..nu håller jag tummarna.kram och trevlig helg

Hagbacken sa...

Sixten eller vicoria tycker jag är finast :) Jättefin tävling förresten :) provar gärna lyckan, ska länka direkt!

Kram Linda

n o r d i n g å r d e n sa...

Åh vilken fin utlottning, alla deras sängkläder är verkligen vackra, ha en bra helg Anette!!

Anonym sa...

Hej!

Jag har inte någon egen blogg, kanske man kan ha tur åndå. Kikade runt och min favorit får nog bli Viktoria. Tack för en inspirerande blogg!
Ha en riktig fin höstdag!
Helene i Hamburgsund

Lisa sa...

Åh, det där var ju härligt läckert! Kände att nu vill jag nog vara med och tävla här. Insåg när jag städade linneskåpet i veckan att det behövde uppdateras rätt mycket där....
och vad passar väl då bättre än med ett påslakanset som heter Lisa? :)

Kikade in hos Nordljus och tyckte faktiskt att just Lisa-settet var det finaste oxå.

Mia sa...

Hej Lisa!!
Jag älskar verkligen de här lakanen! De jag tycker är allra finast är SAGA afswedala. "Kyss mig lycklig" Jag är inte tillräckligt duktig för länka på sidan men länkar i bloggen istället!! Nu håller jag både tummar och tår

Boutique Nytt & Nött♥ sa...

Hej Anette
Denna tävlingen vill jag absolut
Inte missa..
Tycker att Lisa Af Swedala är finast " Kärleken är evig"
Har länkat pånmin sida
Önskar en trevlig helg
Kramisar
Sus

Furulundskan-Bettan sa...

Så fina sängkläder! Vinner jag så önskar jag mig Kärleken är evig!

Trevlig helg!!!

Anonym sa...

Har ingen blogg så att jag kan vara med i utlottningen, men vill ändå bidra med nitt utlåtande om att Victoria är ett förtjusande bädd-set....ser så inbjudande ut:) Carina, Åland

Lisette sa...

Har ingen egen blogg,men hoppas det funkar ändå.Jag har tittat runt på af swedalas härliga sängkläder.Föll för Nora.
Lisette Carlsson

Nina sa...

Hej och tack för en underbar blogg! Jag har ingen egen blogg men kan väl få tycka att LISA afswedala är finast ändå...
Ha det gott! /Nina, lillestugan@hotmail.com

Liv/Camilla sa...

Men så fint bäddset... Jag behöver just nu lite nytt i vårt sovrum och passar därför på att deltar i din utlottning.

Min favorit är modellen Lisa och har med det lagt upp en bild på den med text och länk till din sida.

Jag hoppas på lite tur nu så jag får bädda fint fram till jul ;o)

Tack för en fin och inspirerande blogg! //Liv

Anonym sa...

Lyckliga de som vinner i denna superfina utlottning!
Av alla fina så skulle jag själv önska mig "Sixten", precis som min käre morfar hette. Skulle passa perfekt i vårt nya sovrum. =)
Lycka till ni med bloggar.

Tack för en härlig och inspirerande blogg!

Hälsn Krista i Bollnäs

HOUSE of ADELA sa...

Ååå så fina lakan! Underbara;)
Aaahh,...ja du skulle se Zanlösa butik, mycket du skulle vilja ha tror jag! EE tunikan du frågade efter kostar 1390:- och är suuuuupersnygg!!

Kramar & nospussar från 2 nytrimmade snyggingar;)

Adela

HOUSE of ADELA sa...

Men så tankspridd jag är!! Vill ju såklart vara med i din FINA utlottning och vinna Lisa lakanen! Underbara och kvalitén är ju kanon! Skulle verkligen behöva nytt set att stoppa mitt nya duntäcke i...finare lakan finns inte! Länkat såklart och håller alla tummar och tassar;)

Kramis!

Villa Björkenäs Backen sa...

God Morgon Anatte!

Vilken fin utkottning! :)
Den vill man ju inte missa.
Håll tummarna att jag har möjligheten att vinna.
Jag vill ha 4 lotter och har gjort allt som behövs.
Jag gillar mest påslakan settet Ellen. Och den andra priset Ellen örngottet med volangen.
Vet du om den fanss som påslakna sett på Nordljus hemsida?
Jag såg inte det och vill inte missa denna fina utlottningen om jag hade turen att vinna ...

Har du haft en fin helg?
Ha en fin söndag!

Kram Sirpa

Ps... är boken på väg?
Är så nyfiken :)

Villa Björkenäs Backen sa...

Jag ångrar mig. Viktoria gillade jag mest på !
Så fyra lotter med till det istället ;)
Kram

Hilde sa...

Vilken fin tävling, klart jag vill vara med. Jag har länkat hos mig, och min favorit från Af Swedala är Nora. Vi har nyss renoverat i sovrummet så ett nytt bäddsett i samma färger som fondväggen skulle sitta fint.
Kram

In my house sa...

Anette mitt fina gullefjun,,, tack för dina snälla ord... Jag pratar dock saaaaktare än vaaaanligt på filmen :) bara för att jag ville vara tydlig, så att dom slapp att texta Hihi... Snuffe har fått pussar av dig,,,, han ä så söt å vill springa på rullbandet varje kväll.... Sätter man igång det på en pipande knapp, så rusar han ner och hoppar upp,,,, kul, det är bra för hans dubbelhakor =)

Kram du fina.... å puss på nisse

Annelie Svensson sa...

Å vad fina alla lakan är med få jag bara välja ett sett så väljer jag, Påslakanset 2-dels Anna barn afswedala. Det slulle passa perfekt till min son blivande rum. Lite lantligt och lite new england...p.s vilken fin blogg du har!

Annelie Svensson

Maja Berglund sa...

Hej, Åh vad glad jag blir att du har utlyst denna tävling. Jag gick direkt in och tittade på deras sängkläder efter ditt föregående inlägg om dem. Jag har ingen blogg men skriver här ändå och hoppas på det bästa:) Lisa AfSwedala är min favorit, tänk att få påminnas av de vackra orden varje morgon och kväll!

Unknown sa...

Hej!
Denna utlottning vill jag hemsk gärna vara med i!
Fastnade för påslakansetet NORA - så vackert!
Länkar såklart från bloggen.
Må gott!
Kram Allis

Karin - Mina Rum sa...

Vilket lyxigt pris! Jag gillar verkligen SIXTEN-setet. Så jag hoppas på turen att vinna det.

Kram, Karin

Lilla Majken sa...

Åh, vilken fantastiskt tävling. Jag har längtat efter dessa vackra sängkläder en längre tid nu. Svårt att välja, men jag lägger mitt val på NORA. Jag har lagt en länk från min blogg.

Ha det fint! Kram Therese

Julida sa...

Wow vilka underbara lakan!!! Sixten skulle göra sig utmärkt i mitt sovrum som just nu är under renovering.

Älskar din blogg!

Kram
Ulrika B

Eddan sa...

LISA och SAGA tycker jag var charmigast (fast det är svårt att välja när alla är lika vackra).

Jag länkar till tävlingen i vänstra kanten på min blogg!

Trevlig fortsättning på helgen :-)!

Kram från Anette

Mia sa...

De ser jättemysiga ut, så jag vill hemskt gärna vara med och tävla. Länkar till båda mina bloggar. mia-lundin.blogspot.com & mia-sakerting.blogspot.com. //Mia

Vardagligating sa...

Oj självklart vill jag vara med i utlottningen av dessa underbara påslakan. Jag tittade runt i Nordljus butik och fastnade för påslakanset Victoria med det vackra monogrammet och texten! Barnlakanasetet med text Gullunge var himla sött med. Jag länkar till detta inlägg från min blogg. Ha en skön söndag!

Uttan sa...

Vilken fin utlottning.
Tittade på påslakansseten och jag fastnade för Lisa......Underbara. Tänk så skönt man skulle få sova och de är ju fantastiska att se på man behöver ju inte ha något överkast då :)
Jag har länkat i högerspalten på Min Blogg.

Kram!

Anonym sa...

Jag vill så gärna vara med, men saknar blogg. Hoppas på en lott iaf:)
ISA är helt underbart, både i stil och färg. Härlig gammaldags charm!
Hälsningar Caroline
vitabergenserik@hotmail.com

Therés sa...

JAAA, jag vill vara med!!! eller ännu hellre vinna förstås! :) Länk - check! Favorit - ja, måste nog påstå att just lisa är favoriten.

Dessa hade passat utmärkt i vårt sovrum och hade varit så himla mysigt och kunna överraska kärleken med det när vi inte ses så mycket på veckorna då han jobbar sent mest jämnt. Nu håller jag tummarna på att det är min tur!!

Granne med Selma sa...

Iiii! Här vill jag vara med och tävla! Har varit på väg flera gånger att köpa sängkläder från dem, men det stupar alltid på något. Och jag älskar Påslakanset 3-dels VICTORIA afswedala. Vitt på vitt. Som på mormors tid. *gilla*
Länkar såklart till tävlingen
Hej så länge!
Kram Sussie

Emma (lillsyrran) sa...

4 lotter tack!
Vem skulle inte vilja vinna dessa underabara bäddsetet från afswedala - lakan precis som förr i tiden.
Bara känslan att krypa ner i nymanglade lakan.
Så härlig och de blir nog bara bättre om man äger dessa skönheter.
Då skulle man sova som en prinsessa.
Dom jag fastnade mest för är dom man kan vinna (Lisa).
Länkat i högerspalten på bloggen samt ett inlägg.

Kram Emma (lillsyrran)

Villa Carl Larsson sa...

Hej Anette! Vet du att jag tänkte när jag såg dessa påslakanset i din blogg tidigare att dessa kan man ju bara drömma om. Som mammaledig är det kanske inte just det jag skulle prioritera just nu så jag fortsätter drömma. Men nu kanske drömmen kan gå i uppfyllelse. Vilken underbar tävling. Jag gillar verkligen det rödvita ISA asswedala men eftersom alla är så fina är det som vanligt lite svårt att välja en favorit. Men ISA får det bli :)

Jag länkar med bild från min blogg också.

Kram Josefin

Brunkullan sa...

Det är så svårt, då jag har flera favoriter.
Färgmässigt gillar jag dock "Lisa" bäst, så det är så himla perfekt att det är vinsten:)

Har givetvis länkat!

Kram Susanne

Johanna sa...

Fin blogg du har! Skulle gärna vilja ha bäddsetet Victoria men har dessvärre ingen blogg. Hoppas på tur i allafall.:)
Mvh
Johanna
atraholm@telia.com

Mia sa...

Åh vilken underbar tävling! Så självklart vill jag vara med :)

Skulle vara så härligt att få krya ner mellan dessa mysiga och vackra lakan!

Skulle vilja vinna Påslakan setet LISA, då det hade en sådan fin text om kärleken samt underbara färger, som skulle passa fint i mitt ny renoverade sovrum!

Länkat så klart!

Kram Mia

Lina sa...

Åh vilka underbara!!
Länkar och hoppas på tur! Favoriten är Lisa, underbart fint!!

Vitspets sa...

Vilken härlig tavling . Tycker att Afswedalas Victoria är den vackraste . Har givetvis länkat 4 lotter till mig . Kram Karina

www.InWhite4You.se sa...

Hej Anette
Vilken underbar butik du tipsar om med mycket ekologiska produkter och vilken härligt fräsch blogg och fint hem du har, Blev helt faschinerad av den. Jag vill jättegärna vinna Påslakanset 2-dels LISA afswedala med vävda bomullsband & brodyr "Kärleken är evig". Har länkat ditt inlägg till min blogg. Håller tummarna och önskar att min lycka slår in. Kram

Anonym sa...

Underbara påslakanset! VICTORIA tycker jag är finast. Har tyvärr ingen blogg att länka i..
Vilken härlig blogg du har, kikar in här titt som tätt :)

Må gott!
/Johanna, Örebro

Fröken Abbe sa...

Men Lisa är faktiskt finast då den vackra texten syns och kan påminna en när man kryper ner. Grått passar dessutom till allt.

Hade varit kul att vinna och dela med mig då min syster bor just i Svedala!

Länkat har jag också gjort.
KRAM

Malin - Ebbas änglar sa...

Hej
Vilken trevlig utlottning!
Jag gillar SIXTEN afswedala, bäst. Riktigt snyggt!! Skulle passa perfekt i vårt sovrum.

Länkar med bild på min blogg.

Kram Malin

Vi i Villa Ville kulla sa...

Härliga vinster!!!Tycker nog mest om "SARA".Länkar förstås!
Ha en bra dag!
Kramen Lotta

Evis sa...

Självklart vill jag vara med och har länkat i min blogg. Min favorit är Laura men alla är fina! Både jag och min dotter är lite galna i sängkläder
Kram Evis

Pysselmaja sa...

Hejsan!
Vilken underbar tävling, precis vad jag skulle behöva efter vi renoverat sovrummet och köpt ny säng. Jag tycker Viktoria är ett helt underbart påslakanset, sådär härligt gammeldags. Jag länkar från bloggen, så jag får väl rätt till 4 lotter.
Med vänliga hälsningar
Mona

Unknown sa...

Gammaldags kvalitet, det gillar jag. Har surfat runt hos Nordljus och det är svårt att välja men jag tyckte nog att SAGA med det röda och vita var vackrast.

Självklart länkar jag. =)

Ha nu en mysig måndag!

Kraaaaaaaaam

Spacegirl sa...

Vilken härlig tävling!

Jag gillar ISA mest :-)
Men alla är fantastiskt vackra.

Har länkat i min blogg
http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2011/october/6-november-vinn-underbara-baddset.html

Spacegirl_@spray.se

Inger sa...

hej!

Åh, vilken härlig vinst!
Jag tycker om "Lisa afswedala", det vore inte fel att vinna bäddsetet.

Har länkat till min blogg

Inger

Michaela sa...

Klart jag vill vara med! OOOOHHHH vad jag håller tummarna nu!
Min favorit är ju Lisa! Man kan säga att de är mina favoriter hela högen!

bloggat så tävlingen finns med där också!

Gratishav sa...

Jag är så gärna med,och tar 4 lotter.

Min favorit är Lisa.

har länkat på sidebar i min blogg:
www.gratishav.blogspot.com

Hoppas på tur!
Lili
mail:he-jasmine@163.com

Bente sa...

Hvilken fin utloddning. Nydelig brodering.
Jeg blir med og linker til min blogg

Bente

fem barns mamma sa...

Åhhh, vilken drömvinst!!!!
Har tittat på Af Swedalas bäddset, och kvaliten är helt fantastisk, härligt tjock och samtidigt sammetslen!
Tyvärr är det såå mycket annat som går före i prioriteringslistan här hemma, så lyckligast i världen vore jag om jag vann:-)

Tycker Vicktoria är så fint, med sitt vita broderi på vit botten, kanske med extra örngott Sixten till!
Annars är ju Lisa så fint, skulle nog valt det om jag fick chansen att skaffa dessa härliga sängkläder!

Gör såklart allt för att uppfylla alla kriterier för 4 lotter och nu hoppas jag på tuuuuuuuuuur:-)

Kram Emma

Anonym sa...

Roligt med ävling.
Jag läser din fina blogg men har ingen själv, hoppas man kan tävla ändå
Jag tycker LISA är finast.
Mvh
maria@massageorehab.se

Emma sa...

Vad kul med tävling! Du har en väldigt inspirerande blogg & ett väldigt fint hem! :)

Jag fastnade mest för LISA afswedala "kärleken är evig" ...

Ha de gott!
www.emberr.devote.se

Sofie L sa...

Jag är gärna med i denna fina tävlingen och tar 4 lotter

Jag gillar bäst Lisa Af Swedala. Sà fint med texten och skulle passa vàrt sovrum <3

Länkar här
http://sofiestavlingsblogg.blogg.se/2011/november/6-nov-baddset-fran-af-swedala.html

Kram Sofie
citcit.kuruyemis@gmail.com

hällkulla sa...

Hej!!
Jag gillar ASTA! Som på Mormors tid....

Länkar från mig så det blir 4 lotter!

H. pi som sitter med tummarna uppe till 6.11 :)

Mia sa...

glömde ju säga vilken jag tyckte var finast!! Alla...men jag väljer LISA =)//Mia (mia-sakerting.blogspot.com & mia-lundin.blogspot.com

A House With A View sa...

Vilken jättefin utlottning, den vill jag absolut inte missa!!! Och vilka fina sängkläder, gah... Min favvo är suuuperfina Lisa!

Länkar från mig och deltar med två lotter!!

Hoppas hoppas hoppas...

Kraaaaaaaaaaaaaaam aka

Anna sa...

Lisa och Isa vinner!
Jag kommer in här på slutklämmen och länkar till denna fina tävling!
Kram Anna

Tankar från Trädgårdsmästarn; Hillevi sa...

Hej!
Åhhh, såmycket fint det var på deras sida!
Jag gillade många av möstrena, Sixten, Isa, Lisa... Och sen gillade jag Fold Sand/coffee och Fold Fog... Vilket som av dem skulle göra mig glad:-)
Länkar från bloggen!
Nu ska jag surfa vidare på Kontoret där hos Nordljus....
kram H.

Anonym sa...

Hejsan
har ingen egen blogg men skulle gärna vilja vara med i utlottningen ,läser ofta din blogg och får massor av insperation tycker även om webbshopen Nordljus
jag tycker bäst om lisa
mvh Gunilla
gumuhr@hotmail.com

Helena Lindgren sa...

jag har kollat runt och jag föll för detta finast Påslakanset 2-dels LISA afswedala det är ju det du lottar ut men kunde inte låta bli att tycka det var finast dom andra föll mig inte riktigt i smaken.

Jag har tipsat om tävlingen här
http://www.supergirlpower.devote.se/blogs/13672378/jag-taevlar-hos-lantlif-om-ett-snyggt-baeddset.htm#WriteComment

Nu är det bara att hålla tummarna och hoppas på tur.

Om jag vinner så är min mailadress Jagalskarsarah@hotmail.com

Kram :)

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Hej
Ohhh vilken underbar tävling.
Om jag skulle ha turen att vinna så skulle jag vilja ha Isa af Svedala... Håller tummarna så dom vitnar.
Jag länkar med bild från min blogg.
Kram på dig.
Jessica

Monica, Blogg Betongkrukan sa...

Hej,
den skönaste av alla drömmar skulle vara att vinna dessa fantastiska sängkläder. Som står högst upp på min önskelista.... har sedan tidigare de vackra örngotten Lisa.

Jag har dock svårt att välja mellan Lisa och Ellen - för jag älskar bägge lika mycket!!

Nu håller jag tummarna, hälsningar Monica

Unknown sa...

Hei!
For en flott give-away;)
Denne MÅ jeg være med på;)
Var inne og tittet på alle de fine sengesettene (og alt det andre i butikken, såååå mye fint), og jeg syns faktisk Liza er det aller fineste, herlig tekst!
Har aldri sett slike med så flott tekst før, helt herlig ♥

Jeg linker fra min blogg, og krysser fingrene;)

Klem Line

AnnapåGrönkulla sa...

Åh, du kan inte förstå hur lycklig jag skulle bli om jag fick vila i Af Swedalas sängkläder! Tror allvarligt att jag skulle svimma av lycka om jag hade turen med mig :) Jag tycker Saga är allra finast, jag gillar vitt och rött tillsammans. Och länkat har jag såklart gjort! Nu ska jag hålla alla båda tummarna så hårt jag någonsin kan.

Postadress Torslanda sa...

Åh vilken fin tävling - allt är ju så fint fast jag fastnar lite extra för de konjaksfärgade detaljerna på Laura. Vitt och konjak - så snyggt!

Håller tummarna och länkar från min blogg.

Ha en bra kväll!

Mervis smycken/Sländan sa...

Vilken trevlig tävling jag har hittat!! Är gärna med! Länkar från min blogg och jag tycker att setet för barn, Gullunge är härlig. Skulle vilja ge det till sonen och dottern som är 18 resp 15...
Mervi

Målargården sa...

Ja, men visst vill jag vara med och tävla. Jättefina bäddset som jag önskat mig sååååå länge. Håller tummarna hårt och hoppas på ett fint pris. Kikade runt och alla är ju så fina men min favorit är ISA i alla de former....., länkar med bild på min egen blogg så nu hoppas jag på turen med någon av alla mina lotter. =O)
/ Eva-Mari i Målargården

Kristina sa...

Men OJ vilken tävling! Den passar mig perfekt!Eftersom jag titt som tätt kollar runt bland dessa sängkläder på Nordljus så kan jag sortimentet nästan utantill....haha.Alla sängkläder är otroligt vackra men Victoria tycker jag är strået vassare.Skulle bli otroligt glad om denna vinsten blev min! Självklart länkar jag till din fina blogg!
Ha det så fint!

Maria Nyckelpiga sa...

Så många fina, svårt att välja.
Till slut bestämde jag mig för ELLEN.
Helt underbara lakan!

Hoppas på tur!

kram Maria

Jenny sa...

Hej Anette!
Åh vilken fin utlottning ni har, måste ta chansen att vinna dessa ljuvliga sängkläder!
Har varit inne hos Nordljus o kikat och alla set är superfina men bäst gillar jag "Sixten".
Länkar med bild hos mig!

Ha en trevlig helg!

Kraam Jenny

Bromans Bravader sa...

Älskar, älskar, älskar dessa lakan. Laura är min absoluta favorit, även om de andra är väldigt fina de med.
Länkar från min blogg och håller tummarna!

Jannike

Mjuka sa...

Vilken fantastiskt vinst och vilken dröm. Dessa har jag kikat på länge, de verkar helt fantastiska!
Sixten är nog helt klart min favorit. Gilar kombinationen grått och vitt.
Nu håller jag tummarna hårt!
Ha en fin helg
kram Malin

Mian sa...

Alla är otroligt vackra men vackrast är Viktoria. Vilket lyft för sömn och kärlek i sovrummet. Bara att hoppas på tur

Anonym sa...

*Jag tycker alla bedset från Af Sweden är otoligt vackra. Men bedsetet Lisa från Af Swedala är det set jag gillar bäst och önskar mig allra mest!
*Jag har tipsat och länkat till tävlingen på FB (Pernilla Wamsjö)
nillwa@hotmail.com

Anonym sa...

Jag tar en lott, saknar blogg=)
Favoriten är LISA.
Mvh Annelie
a.e.m-49@hotmail.com

mormor sa...

favoritt:lisa! 1lodd turid.grubben@gmail.com

Märta sa...

Min favorit är nog Lisa. Har precis beställt nya resårmadrasser till vår dubbelsäng, tänk om jag skulle ha sådan tur så jag fick bädda med nya påslakan! Vilket "jobb" det var att välja rätt madrass, till slut blev det Ekornes, hoppas nu att vi valt rätt. Hoppas på tur och jag länkar från min blogg.
Ha en bra helg!
Märta

Felix sa...

Vilka underbara bäddset du lottar ut! Mina favoriter är Laura och Sixten, men alla bäddseten var ljuvliga.

Nu hoppas jag på stor tur med så många tävlande... Jag länkar förstås med bild också.

Önskar en fin allhelgonahelg!
Elisabet

Jennysen sa...

Jag tycker bäst om Isa, men Lisa är också väldigt vackert.

Jag har gjort ett inlägg här: http://tavlingsbloggen.soclog.se/p/2011/11/?link=1320484557

Annica sa...

Hej!

Vilken härlig tävling!!

Det är svårt att välja vilka som är vackrast. Tycker som så många andra att Af Swedalas LISA är fint. Jag är också väldigt förtjust i barn bäddset:en.

Länkar från min blogg.
Ha en bra dag!
//Annica

Carola L sa...

Oj, jag vill verkligen vinna!
Favoriten är: ERIK af Svedala


Vi behöver nya sängkläder eftersom det mesta börjara vara så slitet

Länk: http://mammamuh.blogg.se/tavla/2011/november/baddset.html

carola(at)officefixarna.com

Anonym sa...

Åh deras kollektion är helt underbar. Mest förtjust är jag i Lisa. Har ingen blogg men vill vara med och tävla ändå.

Kram Anna Gryth
(abertholdson85@hotmail.com)

Jonas sa...

Hej! Klart man vill vara med och tävla om dessa fina bäddset/4 lotter. Vore något att överraska frun med :-) Min favorit är "Ellen". Frun skulle nog föredra "Lisa"...

jonas.valfridsson@hotmail.se

Gugis Pärlor sa...

Jag gillar bäddsetet SAGA.. Det vore helt sagolikt underbart att vakna upp i på juldagsmorgon!!

Kram Gugi

Emeli sa...

Vill gärna vinna. Så fina bäddsett.

Min favorit är NORA.


emeli_falk@hotmail.com

victoria B sa...

Jag är gärna med och tävlar med alla lotterna! :D

Min favorit är: ELLEN. väldigt fint tyckte jag :)

har tipsat : http://vickantavlar.blogg.se/2011/november/baddset-611.html

håller tummarna!

victoriabang83@hotmail.com

Caroline Andersson - 18år och blivande mamma sa...

tyckte LISA afswedala var finast, men om jag måste välja någon annan skulle jag välja NORA afswedala

Jag har lagt till en länk i sidomenyn på min ena blogg http://caroliinea.bloggplatsen.se,

gör även ett inlägg på min blogg här: http://theresiacaroline.bloggplatsen.se/2011/11/06/6603110-vinn-ett-baddsett/

Skulle verkligen vara något att vinna detta, fick begagnade lakan och bäddsett av min mamma när jag flyttade själv, finns ingenting som passar ihop och dom är så slitna att dom flesta har gått sönder efter att jag använt dom, nu har jag bara så det räcker till det jag har i sängen, så jag måste alltid tvätta samma dag som jag ska byta, vilket är svårt när man inte har tvätt maskin och måste boka tvättstuga, och nu när den lilla kommer antar jag att det kan behöva bytas lite extra om den skulle kräkas i sängen, så nu håller jag tummarna! :)

caroliinea@hotmail.com

vitagavlar.blogspot.com sa...

Hej!
Vilken bra tävling med finfin vinst. Wow! Jag tycker att Sixten och Lisa är de finaste bäddseten men eftersom jag heter LISA får det bli det;-)!
Jag hoppas på tur, nu skall jag tillbaka till Nordljus hemsida, så mycket fint det fanns!
Ha en sin söndag kram Lisa

vitagavlar.blogspot.com sa...

Jag länkar...
Glömde säga det! /Lisa

Anonym sa...

Alla deras påslakan är så vackra så jag har svårt att välja bara ett! Och vilken fantastisk kvalite det verkar vara.
Hälsningar Johanna H

Anonym sa...

Underbara Bäddset! Älskar den lantliga stilen, Victoria är de finaste men alla är superfina. Att de är av ekologisk bomull är ju ett stort plus!
Tack för en superfin blogg!
Kramar Therese Sjöström
tess.gustavsson@hotmail.com

Pernilla Börjesson sa...

Jag älskar deras påslakan! Lisa och Victoria är helt klart mina favoriter! Har velat köpa dom flera gånger men som nyexaminerad student har plånboken aldrig räckt till.. :(

Har tyvärr ingen blogg så kan inte länka.. jag hoppas på att jag får vara med i tävligen ändå! Har pratat om din blogg och de här påslakarna med mina vänner flertalet gånger så hopppas att jag har spridit det ändå!

Tack för en super bra blogg!

Nena sa...

Oj vilken häftig tävling!¨
Så mycket fina lakan, men Sixten gillar jag bäst.
Mina bloggar är stängda så jag har inte så stor läsekrets, men länkar ändå!

gamla skolan sa...

Åh ! Så svårt att välja , dom är fina allihopa !! Men om jag måste välja , tar jag Victoria ( eller Laura :)
Vilken fin utlottning !
Kramar // Susanne ♥

Mys och hemtrevnad sa...

jag skulle vilja ha påslakanet sixten...kramis semlan

Satu Pysselblogg ! sa...

Hej
Dem är jättefina allihop men Saga är nog ändå finast, mest för färgen.
Underbar blogg du har!
Kram Satu