onsdag 30 september 2009

Utlottning

Jag lovade ju att ha en utlottning för att tacka er alla som kikar in hos mig !! Vi kör väl på med mera Jul...



Jag lottar ut den här åtråvärda Jul boken, den var stört omöjlig att få tag på förra Julen !! Men nu i år har jag lyckats få tag i ett exemplar !!


Jule alfabetet !! Den kan bli din, allt du behöver göra för att var med i utlottningen är att skriva en kommentar till det här inlägget, alla kan vara med, även ni som inte har en egen blogg !! Länkar du till det här inlägget så får du extra chanser, fyra lotter !! Är det många som vill vara med så kommer jag att ha två tröstpriser, två jättefina inredningsböcker !! Lycka till
Kraaam Anette

481 kommentarer:

1 – 200 av 481   Nyare›   Senaste»
Körsbärsgården sa...

Godmorgon Anette!

Vilket fint pris! Tror många kommer att vilja vara med och tävla om det. Och tröstpriser också! Jag vill gärna vara med. :)

Hösten fortsätter att hålla oss i sitt grepp och jag hoppas vi får ännu en fin höstdag. Önskar Dig det samma där uppe i högan nord!

Morgonhälsning och kram från Karin.

Gammelbålsta sa...

Hej på dig!
Den boken vill jag gärna vara med om "att vinna". Jag länkar också..
Ha en riktigt bra dag KRAM Aydan

Anonym sa...

God morgon fr Blekinge!
Är gärna med på utlottningen.
Har en fin Höstdag!
kram Christina

Sissel sa...

hej och god morgon!
jag är gärna med i utlottningen. vore roligt med en ny julbok för inspiration och idéer. ha en härlig höstdag önskar sissel på blommigaprickar.blogspot.com

Cc sa...

JA, jag vill vara med och kämpa om den fina boken. Länkar gör jag direkt. KRam

Jansson bygger hus sa...

Jeg vil gjerne väre med å konkurrere om denne fine bok :) Linker til konkurransen fra siden min! /Elin J

Mia i Dalarna. sa...

JAAA!!
Jag längtar efter julen, så mysigt!
Skulle bli jätte glad om jag får vara med och tävla om den fina boken.
Passa på att fylla förådet med kottar, mossa, fina grenar....för snart blir det snö!
Kram.

Träningsvärk Med Jeanette sa...

Gode Gud gör så att jag vinner!! Amen :)

Självklart vill jag vara med o tävla o länkar såklart på min blogg.

Ha det gott!!

Kram Jeanette

Träningsvärk Med Jeanette sa...

Gode Gud gör så att jag vinner!! Amen :)

Självklart vill jag vara med o tävla o länkar såklart på min blogg.

Ha det gott!!

Kram Jeanette

annashusidingtuna sa...

Hej!
Självklart vill jag vara med och tävla om denna bok som jag hörde så mycket gott om förra året men aldrig fick chansen att läsa.
Länkar givetvis.
Kram Anna

Lena sa...

Hej vill gäran vara med i utlottningen av den fina boken. Är ofta in på din blogg o hämtar inspiration, för du är en stor inspiratinskälla. Har ingen egen blogg. Mvh Lena i Luleå

H ennA sa...

Hejsan!
Är gärna med på utlottningen :-)
Det är sannerlgen ett vackert hem du bor i...

Mvh Anne

Anonym sa...

Du kommer nog behöva dela MÅÅÅNGA extrapriser för det lär nog vara många fler än lilla jag som vill vara med i din fina utlottning.
jag länkar inne hos mig.

Kram Pernilla

Viveka i Bläckhornet sa...

Men ååååh Anette!

Vilken vinst. Den som jag har försökt få tag på, du är ju bara bäst :)
Självklart länkar jag.
Om jag länkar två gånger får jag väl 8 lotter ...hihi.(skoja bara)

Usch så kallt det har börjat bli. Jag var uppe redan kl 5 i morse och eldade i vedspisen. Kunde inte sova.
Idag står det ved stapling på listan. Jaa det är faktiskt sant. Vi har ännu inte hunnit lada upp allt. Mannen fick tillgång till att ta ner skog gratis i våras och det blev myyyyyycket ved. Men hur trist jobb det än är så värmer den gott på vintern.

Ha en skön höst dag vännen

Kram Viveka

Vardagslycka sa...

Go´morgon Anette!
Självklart vill jag vara med och prova lyckan!
I huvudet är jag redan igång med julpyssel, har massor med idéer som väntar på att förverkligas.
Nu har vi en mysig pysseltid framför oss!
Hoppas du får en riktigt fin höstdag!
Kram, Carina

Pilgården-Susanne sa...

Jag vill gärna vara med i utlottningen.
Kram Susanne

Anna sa...

Hå hå ja - Jag säger bara...
L Ä N K A T O C H K L A R T ! !
I´m in! Nu sitter jag och väntar...

monikanen sa...

God morgon Anette!
Såklart man vill vara med på utlottningen.
Jag älskar allt med julen.Spelade julmusik för ett tag sedan när jag var hemma själv,och när dottern kom in genom dörren sa hon bara mamma...då....(hihi)
Ha en härlig dag;)
Kram Monica

På Nannys trapp sa...

Hej självklart vill man vinna denna ljuvliga bok hoppas att det blir jag kram Ann-Marie..och självklart länkar jag på min sida..

Tess på Tilda och Mamma sa...

Godmorgon, självklart vill jag vara med i utlottningen, har boken själv men min syster har sökt den sedan förra julen skulle bli en underbar present till en syster som ställer upp i vått och tort.Hoppas all är bra med dig.
Kram Tesan

Anonym sa...

Hej

Hoppas på tur din blogg min favorit
mvh carina



cina151@hotmail.com

Mina Lantliga Rum sa...

hej Anette!

jag vill också vara med och tävla om den fina boken!!
länkar på min blogg!! =)

ha en fin dag,kram!!

My Sunshine ♥ sa...

Här kommer en till tävlande! Det ska bli så mysigt med julpyntandet framöver. Jättefin blogg =)

Mvh
Therese

Maria - Villa Krutbruket sa...

Jag vill gärna vara med i utlottningen! Roligt!!! Kram Maria

Anonym sa...

God morgon!
Vill gärna vara med i utlottningen!

Önskar dig en härlig dag, här är det lite frost nu sååå vackert!

Helene i Hamburgsund

smultrongården sa...

Superfina boken!!!
Länkar förstås också.
Härligt att vi har en sån mysig tid att gå till mötes nu. Först alla höstfärger sen mörkret o alla ljusen vi tänder. Härligt att vi har den variationen!
Kram på dig,
Eva

Linda- Vildros och kaprifol sa...

Inför jule-tider är det klart jag vill Jule ALFABETET! Jag länkar till dig oxå så jag har en liten chans på tröstpriserna! :)
För så populär som din fina blogg är så tror jag många vill vara med i tävlingen!

Kramar Linda

Hjärtat Mitt sa...

Det är väl klart man vill vara med när det är ett så fint pris :)
Jag länkar för att få fler chanser.

Kramar Mari

MonaA sa...

Jösses Amalia, klart jag vill vara med i utlottningen hos dig! Vilket fint pris, det vore ju fantastiskt att få vinna den :-)! Det är säkert hur många som helst som vill vara med och tävla om den...!
Jag länkar från min blogg såklart!

Ha en härlig dag!

Kraaaaam!
Mona

Anonym sa...

Superfint pris! Jag vill gärna vara med och tävla
emilou82@hotmail.com

Vit Spets sa...

Godmorgon Anette!
Sitter här innan jag åker iväg till arbetet. Kul utlottning så självklart måste jag testa lyckan! Har antecknat 19/11. Önskar Dig en härlig höstdag. Hälsa Eva.
Kramis från mig
//Siv

in my house sa...

Tack söta söta söta Anette, för dina ord,,, blir så glá ska du veta!!!!! Jag ska kolla in Päls priset,,,,, har så många priser i huvet, så jag ha blandat ihop allt =)=) Den är supersnygg,,,, Har en själv=)=)

Puss på dig

beate sa...

Hei hei.

Selvfølgelig vil jeg være med! Boka ser kjempefin ut. Litt av en premie!!!

Linker til innlegget ditt også.

Ha en super dag!
Beate

Anonym sa...

Godermorgon! Självklart vill jag vara med och tävla om den fina julboken. Jag har tyvärr ingen egen blogg, men jag har nyligen flyttat in i en västerbottensgård så jag har din blogg som stor inspirationskälla. Mina barn suckar och undrar varför "Lantilif"-sidan alltid är framme på datorn! Du bor i ett underbart vackert hem!!!

Vänliga hälsningar Isabelle

n o r d i n g å r d e n sa...

Vilket fint pris!!!! Här kommer då få dfa lotter till förbannelse: ) Du får ta Nisse till hjälp!!! Boklen är ju jättefin!!!

Mari.

Compact Garden sa...

Vilken fin tävling..självklart vill jag vara med och länkar från bloggen också..

Ha en riktigt skön dag/Anne

Tanjis sa...

Åh,jag vill självklart vara med i utlottningen.
Har länkat i högerspalten!
Håller tummarna......

Mettan69 sa...

Denna tävling vill jag inte missa. Är tokig i julen. Senast i går (när jag var själv hemma) så lyssnade jag på Peter Jöbacks julskiva...

Ha en skön dag.

Kram Mettan

Sofia sa...

Vilket fint pris... Vill jättegärna vara med o tävla:))
jag har tyvär ingen egen blogg, men
din blogg är en stor favorit.
ha en bra dag:-)
Kram Sofia från Dalarna
(zofia19@hotmail.com)

Anonym sa...

Hej Anette!!

Självklart vill jag vara med i din fina utlottning. Du är min MENTOR när det kommer till inredning. Hemmet förvandlas till chabby chic.

Kramizar
Mari i Sjöbo

Anonym sa...

Tjingeling!
Åååh den fina boken,är välkommen till mej.
Hoppas jag blir den lycklige vinnaren.
siwan utan blogg
siwhw@hotmail.com

angela sa...

Åh vilken härlig tävling. Vill helt klart vara med :)
Länkar från min blogg också!

Malin - I min trädgård sa...

Åh julkänsla! Jag vill vara med!

Kram M

Frida sa...

Julebok! Jeg elsker julen og jeg vil veldig gjerne være med i konkurransen :)

Klem

Anci sa...

Hej !
Ja tack, väldigt gärna !! Jag vill absolut vara med i din utlottning.

Ha en bra dag !

Kram
Anci

Anonym sa...

Hej Hej... Vilken ära det skulle vara och vinna den fina boken och få härliga ideer till jul. Få hålla tummarna. Hälsningar från göteborg

Anette sa...

Hej Anette!

Jag har länge följt din blogg men aldrig kommenterat, men det här kan jag inte motstå! Klart man vill vinna denna bok :)

Det är alltid lika uppiggande att titta in här!

Hälsningar

Anette i Östersund

Madeleine sa...

Hej, här är en daglig läsare som är blogglös, men ändå hoppas på tur i utlottningen. Jag lääängtar efter julen nu. Det bästa är att jag åker bort den 18/11 och kommer hem 30/11. Det innebär, som alla förstår, att jag "måste" julpynta innan jag åker, så det blir extra tidigt i år. Tack för en ljuvligt inspirerande blogg. Madeleine

hagagården sa...

Hej anette
Men ja jag vill också vara med på utlottningen av den fina boken,jag länkar till din blogg från min.
kram o ha det så gott
ninni

livet på utanäs sa...

God morgon A !
Ja, tävlings människa som man är så måste man naturligtvis vara med.
Och länka skulle jag ju träna på =)

Hoppas att du har det bra annars, och har du någont trevligt ställe att ranta till, så följer jag gärna med =)

Ha det gott !
Kram Sussi O

Med en doft av lavendel sa...

hej
jag är gärna med på din utlottning,det är första gången för mej,jätte spännande.

tack för din härliga blogg
kram annika

IddeC sa...

Hej Anette,

Jag vill vara med i din tävling, länkar även från min blogg för att utöka mina chanser!

Du har en jätte fin blogg med massor av inspiration!

Kram Ingrid

Anonym sa...

Jeg vil gjerne være med å konkurrere om denne fine bok :) Linker til konkurransen fra siden min!
Ha en riktig så fin dag:)
Klem

Galleri Hönshuset sa...

Hej, allt väl?

Den boken har jag totalt missat!!!
=)))

Vill jag gärna vara med på utlottningen.

ha det gott. Kram Pirre

Min värld... sa...

Åh, jag skulle gärna lägga vantarna på denna fina bok!! Länkar såklart för att öka chanserna :)
//Frida

Hanna sa...

Hej Anette!
Jag vill absolut vara med!
Älskar julen, boken står med i min önskelista :D
Länkar hos mig!

Ha d gott!
Kramar / Hanna

Ps. hur länge pågår tävlingen?

lugnet sa...

Godmorgon!
Såklart jag vill vara med och tävla om det jättefina priset!!
Länkar till dig!

Ha en fortsatt Härlig Vecka!!
Kram//Ulrica

Karin sa...

Jag vill också gärna ha en mysig julbok!
Karin

anita sa...

Hej Anette!

Jag är också gärna med och tävlar om den jättefina inredningsboken.. eller tröstpris.. för jag gissar att det är många som kommer att vilja vara med i tävlingen :-)

Ha det så bra!
Kram! Kusin anita.

Anonym sa...

Hallo Anette,
Ofcourse i would like to join in with your "give-away" !!! What a beautiful price there is to winn :)
Groetjes, Janneke.

butiksofie sa...

I would love to win it!
Thanks and have a nice day, Anja

♥ Affi ♥ sa...

Vilket fint pris! Jag länkar naturligtvis så att mina chanser att vinna ökar!
Tack för en inspirerande blogg.
Kram

Angelica sa...

Jag vill så klart också vara med! Jag som älskar julen blev så glad när jag såg detta inlägg på Bloglovin' i morse :D Jag länkar så klart med!

Kramar ochhoppas att du får en härlig sista semptemberdag!

Angelica

Tove sa...

Hej!
Jag läser ofta din blogg och hämtar inspiration och jag ska köpa tidningen i november och inspireras inför julen för jag tycker du har det så fint! Det gör så mycket att man har advent och julhelger att se fram emot nu när mörkret och kylan tar över.
Tack för en bra blogg!
Tove

SollenkrokaBy sa...

Hej! Vilken trevlig tävling!!! Skönt att se att fler än jag är tokig i jul! Jag börjar längta redan i september... Länkar från min blogg oxå! Tack för en inspirerande blogg förresten!
//Veronica - Sollenkroka by

Anonym sa...

Hej, Anette!

Vill gärna pröva min lycka hos dig. Det är första gången jag deltar i en tävling i din fina blogg.

Vilket fint pris! Tar en lott är blogglös.

Ha en fin dag och var rädd om dig!

Mvh Renate

Hemmalycka sa...

Hej
Vilket fint pris du lottar ut.
Jag vill gärna pröva lyckan att vinna boken och länkar såklart.
Kram Åsa

gamla skolan sa...

Godmorgon Anette ! Självklart vill jag vara med i din utlottning av den fina boken och jag länkar givetvis ! Kramar Susanne / den gamla skolan

Vita små hjärtan sa...

God morgon Anette!
Här kollar man varje dag och såklart vill man vara med i utlottning!!!
Ha en bra dag!
Kram Agnetha

Anonym sa...

God Morgon!
Vill jättegärna vara med i utlottningen av den fina boken!!!
Håller koll på din blogg om gillar det jag ser :)
Kramar Nettan S

Anonym sa...

Hej, igen!

Glömde min mailadress, här kommer den:

Renate
wretefelt@hotmail.com

Se en bit ovan!

Mitt hvite hus sa...

God morgen....

Oj for en respons på utlodni9ngen din... Prøver lykken også... så spennende... den som intet våger intet vinner... krysser fingrene....
klem O=)

Mona sa...

Åhh Anette, den boken vill jag jättegärna ha!
Har redan kommit i julstämning tack vare dina fina och inspirerande bilder!
Kram Mona
monablomman@hotmail.com

Titti sa...

Hej
Jag vill jättegärna vara med &b tävla. Länkar ifrån min blogg. Tack för en fin & mysig blogg. Mvh Titti

Nina sa...

Jag vill gärna delta i utlottningen va den superfina boken.
Skall också länka till tävlingen.
Kram fina du och tack för en jättefin blogg, så inspirerande, så personlig och så full med energi! och ändå så vet jag ju att om nån haft det tufft, så är det du. Kram än en gång och höstliga hälsningar från Helsingfors, Finland.

Emma på Öland sa...

Inspiration till jul, mysigt! Känns lite tidigt som alltid, men ska man hinna med allt pyssel så är det bra att sätta igång snart.Jag vill gärna vara med och tävla om boken! Emma på Öland.

Belletrist sa...

Hej!

Klart att jag också vill vara med, älskar ju julen och allt som hör till! Har även länkat från min blogg.

Tack för en härlig och inspirerande blogg!

Hälsningar Anngela

I do it my style sa...

Heja Anette!
Du är ju redan en bra bit in på nästa miljon...
Nu håller jag tummarna ... för mig själv (fniss).
Kram AnnA

Anonym sa...

Härligt med fler som redan känner av jultiden!
Första julklappen är redan inköpt, det gäller att vara ute i god tid, eller hur=)??!!!...

Är gärna med i utlottningen!
Kim_sohr@hotmail.com

ha en fantastisk dag!!! På Gotland skiner solen och värmer, gör den med=)!!!
Kram Kim

Tina sa...

Den skulle jeg gjerne hatt, jeg er med! Ha en fin fin dag! Klæm Tina

Vi i stan sa...

Hej hopp! Jag ville sååååå gärna ha den boken förra året men fick icke tag på den =)
Nu hoppas jag att jag vinner den :p

Jag länkar oxå på min andra blogg:
malinaronsson@blogg.se


Hejsvejs och ha en fin fin dag!

Kramar Malin

Lina sa...

Såklart man vill vara med i denna fina utlottning!

Kika gärna in hos mig om du har lust! Länkar från min blogg


Mvh

en stadspinglas liv på landet


linasvilladesign.blogg.se

Anonym sa...

Vilket fint pris! Jag vill gärna vara med och prova lyckan!! efter ditt inlägg i måndags blev jag så "julsugen" så jag plockade fram mina gamla Lantlivs julnr från de senaste åren och njöt av alla fina hem, bla ditt!!! (Måste ut i skogen till helgen och plocka hem lite material...) //Ulrika

Therese sa...

Som du märkt ahr jag ju tjuvstartat julen och tipsat mina läsare om det ena å det andra, med bland annat inspiration från jsut dig och dina vackra foton. Så jag kan helt enkelt inte motstå din tävling!!! Fick hem Ernst Jul och blev riktigt besviken på den, så jag skulle sååå gärna lägga vantarna på ett mer inspirerande verk. Jag länkar givetvis i min blogg och tipsar om tävlingen - http://lurans.blogg.se/2009/september/julbok.html

Önskar dig en fin dag!

Kram Therese - Lurans blogg

bjarstig@live.se

Lilla Blå sa...

äntligen kan man få tag i boken genom att vinna...hihi

Försökte förra året att hitta den men tyvärr, slut överallt.

jag länkar

kramar @nette

Anette sa...

Jag har lagt in denna på svenskainredningars blogg också...som länk .. Många chnaser blir det att vinna denna bok.

kramar @nette

Jessica sa...

Men, vilket fint pris :-D Här vill man minsann gärna vara med och tävla :-D Jag länkar i bloggen, så klart :)

fröken knopp sa...

Åhh.vilken vinst..underbar!! klart att jag vill vara med o tävla!!! o jag länkar givetvis!!!

Kram elin

My home is my Castle sa...

For en fantastisk flott gave :))
jeg blir gjerne med og linker såklart ;)

Ha en fin dag
Klem,Kari

Therese sa...

Oj vad många som redan är med. Men jag försöker med min tur ändå. Länkar från min blogg!
Kram
Tezz

Anonym sa...

Hej!
Jag vill gärna vara med i utlottningen av den fina boken. Drömmer om ett lika fint, gammalt hus som du har. Vem vet...kanske en dag går drömmen i uppfyllelse...

Varma och soliga hälsningar
från Mymlans matte Maria.

Unknown sa...

Hei:)
Jeg vil veldig gjerne være med!
Jeg linker deg i bloggen min!

Klem:)

Marit sa...

Her er det mange som ønsker seg boken - men jeg forsøker allikevel! Legger ut en lenke også.

Håper du får en fin dag!

Lavendel & Romantik sa...

Hej Anette..Har själv inte läst boken men den ser ju otroligt fin ut. Hoppas att allt är bra med er däruppe.....Kram/Majsan

alextjejen sa...

Tack för en härlig blogg som förgyller min tillvaro! Jag är en av smygläsarna som aldrig gör något väsen av mig, men jag kände att en present skulle värma mycket just nu och håller tummar och tår för att det är just min tur denna gång.

Allra bästa hälsningar,
Aleksandra

K A T A R I N A sa...

God morgon!
Är gärna med på utlottningen.

Kramar från en långledig, pysslande -ligga och vila-
Katarina

Vida sa...

- himla vad trevlig den boken ser ut....skulle gärna fylla på inspirationen några timmar med den - tror den vill bo hos mej....

Kram - ha den fin dag
Vida Karlskrona skärgård

Marie Olsson sa...

Skulle gärna vilja vara med i utlottningen. Tassar runt i din blogg ofta, njuter och inspireras.
//Marie

Kati sa...

Vilket fint pris, klart jag vill vara med i utlottningen. Jag är ofta här och tittar i din blogg och njuter och inspireras av allt fint.

/Kati

Elsa och Helena sa...

Klart jag vill vara med! Länkar till Din fina blogg.
Kram Helena

Anonym sa...

Hej!

Jag provar också lyckan att få chansa att vinna den fina boken. Skulle vara så fin att ha framme i köket till juletid, hoppas!
Önskar en dig och alla andra en härlig höstdag!

/M som i Mica

Made in Persbo...Carina sa...

Hej gumman!

Å vilken rolig utlottning. Jättefint pris. Den skulle jag gääärna vilja vinna :)
Jag har länkat på min blogg så jag får fler chanser ;)

Ha det gott!
Kram, Carina

Zun sa...

Jag är absolut med i utlottningen!!

/Zun

Designe sa...

Åh himmel, 103 deltagare i tävlingen redan!!! Kul! Jag är oxå jättegärna med och tävlar och lägger bild med länk hos mig! Kram :)

ANETTESHUS.COM sa...

Ååå, den boken ønsker jeg meg!! Jeg krysser fingrene!

Klem Anette:)

Eva sa...

Jag vill vá med!

Hälsningar Eva

Sydämellä sa...

Jag vill vara med.
Tack
Tiina

Anonym sa...

Hej Tack för en trevlig blogg. Vilken bra bok du lottar ut. Jag vill gärna vara med och tävla
gunbritt.johnsson@spray.se

Norregård sa...

Hej Anette!
Självklart vill jag vara med i utlottningen! Jag älskar julen. Är hemkommen från Stockholm, har varit i de fina butikerna du tipsade mig om...Oj, oj, vad mycket fint...
Varma kramar till dig där uppe i norr från Malin

Kicki sa...

Hej Anette!

Jag vill gärna vara med och vinna den underbara boken. Tack för din jättefina blogg. Jag besöker dig dagligen men är lite dålig på att lämna kommentarer ibland. Men jag vill att du ska veta att du har inspirerat mig så otroligt mycket med dina inlägg och jag hoppas att du fortsätter med det!!!

Tack för att du finns!

Stor kram fr Kicki i Ö-vik

becca sa...

Hejsan,
Vilken fin bok, jag älskar julen så jag vill gärna vara med och ha chans på boken, jag länkar!

Ha en bra dag, kram Rebecca.

sussi sa...

Hej Anette!
Vilken otroligt fin bok! Den vill jag gärna vara med o kanske vinna, även om jag sällan har tur förstås!
Jag måste passa på o tack dig för din super mysiga blogg & ditt vackra hem, jag har följt din blogg i ett år nu nästan varje dag!
Det är så kul!!
Tack snälla!
Må så gott & ha en skön höst!!
Kram Sussi

Lilli@Home sa...

Utrolig fin blogg du har, med mye inspirasjon. Klart jeg vil være med på utloddningen! jeg elsker julen, og kommer alltid tidlig i julesteming.

Har akkurat startet med egen blogg, og er kun i stratfasen. Linker deg til innlegget ditt og håper på ekstra sjanser.
Hilsen Lilli

mi-rachel sa...

jeg vil være med.

Anonym sa...

Hej Anette! Jag vill också vara med i utlottningen. Hälsningar Raisa

Sandholmen sa...

Det är visst många som vill vinna den fina boken. Jag har tittat länge på den så det är klart jag vill vara med i utlottningen. Jag länkar även till dig!

Lisas torp sa...

Självklart vill jag vara med och länkar såklart!
Vilket pris du har sen och tröstpriser dessutom!
Hoppas att du har det gott däruppe i norr!
Kramar
Lisa

Åsa sa...

Hej Anette!
Åh, vilen fin bok, en sån skulle man ha ;-)!!!
Ha en mysig dag! Här nere i Småland är det härligt väder men tyvärr ligger jag i soffan med värsta förkylningen och feber. Inte roligt!!

Kram Åsa i Jönköping

Susan McShannon-Monteith sa...

Though separated by a vast ocean, the beauty of your home travels to me here in Canada.
I enjoy visiting as it is filled with the feelings of peace and serenity.
Susan

Korpen sa...

korpen deltar också i tävlingen :)

Kristall & Pynt sa...

Hej Anette!
Vilket fint pris.
Skulle vara roligt att vinna den fina boken.
Ha det gott
Kram Sofia

.................... sa...

Så kul, jag länkar redan till din blogg men jag lägger till en extra ruta med din utlottning.

Ha det gott!

Marias lilla Skafferi sa...

Hej Anette!

SJÄLVKLART länkar jag till din tävling, kika in hos mig så ser du! Vilken fantastisk bok det där måste vara, jag har den som heter "Franske Forbindelser" som Lise och Kristian har gjort och den är ju helt fantastisk!

Jag har ett superfint kort med "en liten Nisse" som jag gärna skulle vilja skicka till dig, har du kanske en adress som jag kan få så kommer det till dig på posten..? Du kan maila mig på mariaslillaskafferi@live.se

Ha det superbra så länge!!

Hälsningar,
Maria

Anonym sa...

Hej!
Jag vill jättegärna vara med i utlottningen! Du har en så härlig blogg och är en av de två bloggar jag bara måste kolla även när jag egentligen inte har tid!
Hoppas på tur!
Hälsningar
Eva i Dalarna utan egen blogg

Anonym sa...

Hej!Såklart man vill vara med på utlottning!
Mvh Åsa S, Karlstad

Solstrimmor & Stjärnstrålar sa...

Vill sälvklart vara med i din fina utlottning!
Ha en fin dag!
kram
nina

Katarina sa...

Hej Anette!

Vill självklart vinna den fina boken. Har ingen egen blogg men är din trogen.

Hösthäls.
Katarina

angel dreams sa...

Å,vad kul med tävling!
Verkar vara en mysig bok! Vill gärna vara med och tävla.
Ha en fin dag!

Mvh Maria

Min Skattkammare sa...

Jag vill vinna den!! :o)
Vad fint det blev med de infällda fönstren.....otroligt ljust och vackert! Vad kul det skulle vara att få se det live.....nån gång!
Ha det så bra, vännen!
Kramis Kicki

Maria sa...

Ja också vill vara med! Tack för en fin blogg!

Polly sa...

For en flott premie. Jeg blir gjerne med i konkurransen, hvis den også gjelder for oss rett over landegrensen ;O)
Ønsker deg en god dag!Hilsen Polly

Anna sa...

Vill såklart oxå vara med och tävla om en så fin bok! Länkar till ditt inlägg gör jag med.

Trevlig onsdag!

Mvh
Anna

Monica sa...

Hej Anette, jag hoppas på turen.

Kram Monica

ANNIKA sa...

Oj så många som längtar till jul...men tiden går fort.
Vill gärna vinna denna bok och få lite inspiration.
ha en bra dag!kram ANNIKA
gustafsson.57@hotmail.com

Anonym sa...

Hejsan. Jag vill vara med och ha chansen att vinna den underbara boken. Vilken härlig blogg du har..underbra bilder.
M.v.h Christin
christin_hermansson@hotmail.com

Skatan sa...

Å järnspikar. Här får man arbetsskador av att scrolla längst ned till kommentarsfältet ;-) Jag lämnar en rad i hopp om att trots allt ha en liten, liten chans...

Sköt om dig!

Anna Trött

The Secret Garden sa...

Jag vill självklart vara med!:)Ser utt att vara en härlig bok! Har länkat dig.

mimmuli sa...

Jag vill gärna vara med. :)
Länkar=)

Wilma sa...

Klappat och klart!
(inte JUL klapparna)men länken på min blogg till din fina tävling.

// Kram, Wilma

Rummet för välbefinnande sa...

Men milde himmel - nu kommer du få kommentarer så du har att göra i en evighet sen.......
Det är klart att jag vill vara med och tävla och länkar gör jag så klart. Den boken skulle jag jättegärna vilja ha må du tro :)

Nu har jag fullt upp ska du veta och planer smids.........

Sköt om dig!
Kram Mia

Anonym sa...

Hej, hopp!
Jag vill såklart åxå vara med om utlottningen av den fina boken...el nåt av tröstprisen!!
Länkar åxå på min blogg...
TACK för en mkt trevlig, FIN och rogivande blogg!
Kram Eva i Hägersten! <3

katarina sa...

Ååååå...hallååååå...
klart man vill vara med i utlottningen...den boken har inte jag så den skulle gärna få flytta hem till mig...;)
Tänk att man alltid längtar till jul den här perioden...
Kraaaaaaam min vän!
Katarina

PS. KLART JAG LÄNKAR SÅ JAG FÅR FLER CHANSER!!

Anonym sa...

Hej!
Jag säger bara att de är lika mysigt att besöka lantlif!!var dag!!Boken verkar rena drömmen!!
Hoppas/Kram Kaisa

lottens vita och gröna sa...

jaaaaaaaaa jag vill vinna men just den boken har jag, så jag håller på att bli tröstad, hihi! kraaaaaaaaaaaaaaam lotten
länkar när jag kommer hem..

Jennyshemochharmoni sa...

Ja gud ja! Den vill jag ha :) länkar också :) KRAM!

U.M sa...

Oj, vad härliga priser! Älskar böcker.. Vill vara med och länkar fron min blog;)

UM

Unknown sa...

Klart jag vill vinna en julbok...jag är ett stort julfreak

Nästan värt att börja blogga för att få 4 chanser... ;-)



Ha det gott från Bergslagen!
Maria/Javabönan

kustnära sa...

Att få chans att vinna denna julbok vill man inte missa. Pappa och sonen i familjen tog en liten fotosväng (65mil)med bilen häromdagen in mot fjällvärlden och mötte då på lite snöbyar så snart är det väl vår tur också, sedan blir det snart jul...
Håller tummarna gör jag. Kram.

Nostalgi og Gjenbruk sa...

Hvilken pris du har! Jeg søker lykken og blir med i trekningen. Jeg lenker fra min blogg:)
Ha en fin dag!

Anonym sa...

hej.
Vad dumt det känns att första komentaren blir för att vara med i en utlottning. Men jag skulle gärna vilja ha den boken :)
Vill också säga att du är min stora inspirationskälla när det gäller den här inrednings stilen :)
älskar din blogg.

//Annelie

Ett Vitare Hem sa...

Åh, jag är gärna med i utlottningen och länkar självklart!
Ha en fin eftermiddag!
Kramis/LenaS

Anonym sa...

man kanske skulle skriva sin mailadress också XD

A_summer_8662@hotmail.com

//Annelie

annaslantliv sa...

Som alla andra vill jag vinna och länkar givetvis!
Mer Jul!

Kram Anna

peet sa...

Hello
I like the scandanavian book sooooo much , here in Holland whe dont have books so beautiful as you have !!

Lost of love from Holland
Peet

Piitu sa...

Hej

Jag vill absolut vara med!

Anne-Lie sa...

Hej hopp Anette!
jag tror minsann att du längtar efter JUL!!!!Och med en sån fin bok och tröstpriser.....klart jag vill vara med!!!
Kramar/Anne-Lie
artur&gerda

Fru Lindberg sa...

Oj, va fin! Här kommer en julälskande skånetös som inte kan låta bli att lägga vantarna på några lotter ;0) Länkat till dig i min blogg!

Anonym sa...

Åh vad fin. Jag är naturligtvis med i din utlottning och länkar till höger i min blogg.

Kram Anna

OlgaA sa...

He he... Har man nån chans som #186 tror ni? Jag prövar!=) Länkar klart!

FJÄDERNEJLIKAN sa...

Hej Anette,

är gärna med och tävlar om den fina boken eller ev tröstpriser :-).

Länkar naturligtvis oxå!

Jättefin blogg du har!
Kram Laila

millasv sa...

Hej,
vilket fint pris!
Självklart vill jag vara med och tävla om det.. :)
Det börjar kännas i kroppen att julen närmar sig.. Det kittlar i fingrarna att börja med fint julpyssel. Men först ska det höstpysslas färdigt.. :)

Jag har ingen blogg men jag hoppas på turen ändå.

Mvh
millasv

milla_s74@hotmail.com

Smultronstället sa...

Hej hopp, klart jag vill va me i tävlingen...:) boken ser härlig ut och tankarna har ju redan börjat surra om julen :) må bäst kramar från Dalarna

Piondröm sa...

Ojojoj...så många som vill vara med, och jag vill ju inte vara sämre.Ha det gott
Kram Carina

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Jeezez Anette, det är väldigt många som vill vara med! Inte konstigt, den boken tror jag är jättefin. Hoppas på tur och länkar såklart. Håller båda tummarna håårt..
Goa kramen till dig
AnnaMaria

Lönnergårds Anna sa...

Jises så många kommentarer du har. Missa inte min lilla i denna stora samling :-)

Aspliden111 sa...

Jag vill också vara med!

Linda Lindberg sa...

Hej Anette!! Vilket fint pris, det vill jag vara med om, länkar till dig oxå!! Vill oxå passa på att säga att du har en helt underbar blogg, något som man bara måste följa varje gång du skriver!!!
Ha en superdag!! Linda

Malin sa...

Självklart kan man inte missa en sån chans att försöka vinna en fin bok!
Lägger in en länk på min blogg också!:)

Ha en bra kväll!

Malin

Mamma C sa...

Klart jag vill vara med i din utlottning av denna fina bok. Jag länkar på min sida oxå. Hur länge håller tävlingen på???
Kram Mamma C

Kris sa...

Hejsan, jag har försökt länka en gng igen... har både bild och din adress nu på min sida men inte e det ngn länk... går inte att göra på min blogg tror jag :))
Skulle va kul om ngn lärde mig förståss...
Jaha... så du bestämme rom jag har en eller fyra lotter :)
Härliga priser du har i alla fall!!
Ha en god fortsättning på hösten...
Hoppas på god tur :)

MB sa...

Hej Anette !
Alltid lika roligt att läsa det du skriver och för att inte prata om bilderna på ditt hem. Underbart och positivt är ordet.
Fint är det med vitt och jag ser fram mot att läsa ytterligare det du skriver.

Kram från en inrednings Yvonne i Tyresö

White cotton grass sa...

Hej!

Jag är gärna med och tävlar! =)
Länkar hos mig.

Kram Helena

Valloittava valkoinen sa...

Oh so lovely gift!!! i want to be in too!!!and i put a link in to my blog!
Anu

Monica sa...

Hej,
jag älskar utlottningar och kan så klart inte motstå denna bok som saknas i min bokhylla!

Länkar självklart från blogg Betongkrukan, så 2 lotter till mig.

Tjingeling!
Monica

victoria (huset i byen) sa...

åhh for en flott bok..
jeg vil gjerne være med linker deg i bloggen min også..
ha en flott dag
klem victoria

Änglarnas hus sa...

Jag som alla andra ;) vill gärna vara med i utlottningen!!

Självklart länkar jag också!!

Ha det gott!!

Kraam Sanne!

Jessica sa...

Hejsan!

Är en trogen "anonym" läsare till din inspirerande och fina blogg. Självklart önskar jag vara med i utlottningen av Jule Alfabetet!

Mvh
Jessica i Borås

Anonym sa...

Hej! Jag är en trogen prenumerant som får massor av inspiration av din fina blogg. Jag har ingen egen blogg ännu, men hoppas i alla fall på tur.
Hälsningar Lotte i Småland

Magdalena sa...

så fiiiin...
jeg vil så gjerne være med i utlodningen----

magny

Linda sa...

Å den boken skulle jag definitivt INTE ha något emot att vinna :-)

Jag länkar naturligtvis till dig ;-)

Linda

Palmerska villan sa...

klart att man vill vara med och tävla. Letade efter boken förra julen men fann den inte, så nu kanske jag kan få en chans..

jag länkar även till din sida..

håller tummarna!
Mvh EMMA

Jessica sa...

Hej.
Vill såklart jättegärna vinna boken. Julen är bland det vackraste och mysigaste som finns.
Kramar Jessica

Lucy sa...

Jag hoppas att jag kan vinna denna underbara julboken. Jag samlar massvis på jultidningar mm och tittar in här så ofta det går :-) Hjärtliga hälsningar från Malmö!
-Lucy Olesen

Gabbies sa...

Hej! Jag är gärna med o tävlar om denna bok, älskar ju julen. länkar i bloggen: http://coolatavlingar.blogg.se/2009/september/bok-jule-alfabetet.html

Hoppas på tur!

Ha en bra kväll!

Tessan sa...

hej Anette! Självklart vill jag vara med i din fina utlottning. En vacker julbok till mig som julfreak skulle sitta fint. Länkar också till dig.

kram tessan

Anonym sa...

Yes, den julboken vill jag ha! Den ser så mysig ut.Är gärna med och tävlar Och länkar såklart.

Lena sa...

Halloj! Jag kollar in här hos dig med jämna mellanrum för att inspireras av din blogg och jag stortrivs. Självklart vill jag oxå vara med i din utlottning. Länkat och klart inne hos mig. Ha det bra!! // Anna ♥

tina sa...

Jag vill vara med och tävla.
Håller tummarna!

Anonym sa...

Oj sånt fint pris!! Å naturligtvis många många många som vill vinna den och jag med förståss! =)
I lördags hade vi jättefint väder och då kändes vinter och jul mycket långt borta... men de nämnde just på TVn att det blir kallt och snöigt här hos oss i Hälsingland till helgen, brrr. Å nu eldar vi i kaminen och har tända ljus här och var, så mysigt!
Ha det så jättebra! Hälsningar från Krista i Bollnäs (som aldrig missar ett inlägg och som nu har huvudet fullt av inspiration och projekt.. det enda som fattas är tid och energi..)

Anonym sa...

Hej Anette! Vill naturligtvis ta chansen att vinna en vacker julbok. Älskar att pynta till jul. Hoppas du fortsätter med din blogg för den har verkligen gett mig inspiration till max.

imoolsson@hotmail.com

Lena (lenahansson86@hotmail.com sa...

hej, jag vill jättegärna vara med och försöka vinna!

Anonym sa...

Halloj!

Den boken verkar inspirerande! Såklart jag vill vinna den. Min mail är 78a@live.se

Ha det gott!

Kram från Anna.

vardagsvitt sa...

Ojoj kära värld... 192 kommentarer wow!!
Klart jag vill vara med i din tävling. Jag länkar för för lite extra tur *ler*
Kram Marith

Annas skattkammare sa...

Oh my vad många som vill vara med! ;) Så även jag! Håller tummarna!
Kram /Anna

Richtsje sa...

Hey Anette, so funny to see all those reactions. Great idea, off course ;-)
Jul, Christmas, seems so far away after this great and sunny summer we had in here. But, you're so right, it's nearby!
Enjoy your game in here!!

Kram,
Richtsje

Anonym sa...

Tack för din fantastiskt fina blogg där jag får njuta och inspireras av ditt vackra hem! Jag är gärna med i utlottningen av den fina julboken. Sköt om dig!
/Maria i Hökmark

Hemma hos Razzel sa...

Javisst vill jag också ta chansen!! Länkar från min blogg!

Louise sa...

Vill gärna vara med om utlottningen av detta fina pris!! ;)

Anonym sa...

Hej,
håller tummarna för att jag kan bli den lyckliga!
Har ingen blogg, men hoppas på tur ändå!
mb
mvh
bmjkil@telia.com

Anonym sa...

Hej! Du har en oerhört inspirerande blogg. Tack för det!Och ja, jag vill gärna vara med i utlottningen.
mairepri@yahoo.se

«Äldst ‹Äldre   1 – 200 av 481   Nyare› Senaste»