onsdag 2 november 2011

Igår var vi i Lokaltidningen !!

Igår var jag, Katarina och vår inredningsbok i lokaltidningen NSD !! Himmel alltså vad roligt, vi blev uppmärksammade för vår bok !!





Ett helt mittuppslag blev det ! Jättefint, och verkligen roligt att vi fick synas, kliva fram och få vara stolta kvinnor som gjort en alldeles egen Inredningsbok från början till slut.



Vill du se reportaget och även kunna zooma in texten, klicka HÄR. Scrolla ner och längst till vänster på sidan kommer reportaget, det står Läs Hela hemmet här, där klickar du och sen bläddrar du på pilarna till sidan 10-11 då ser du reportaget. Det gick inte att länka direkt av någon anledning....
Ha en fin Onsdag alla fina bloggisar !!



Kraaam Anette




38 kommentarer:

Amelie sa...

Hej Anette!
Åhh så roligt :) Ser ut att ha blivit ett jättefint reportage. Ska genast kolla det!
Ha en fin onsdag! Kram AMelie

Reserl sa...

Liebe Anettem
herzlichen Glückwunsch für den Zeitungsartikel, es ist aber auch ein sehr schönes Buch, ich hab es auch.
Alles Liebe von Tatjana

Praliner sa...

Hej Anette!
Vad roligt, var stolta!
Ser ut att vara ett fint reportage!
Må bäst!

http://www.pattern-addiction-and-more.blogspot.com sa...

Hy - great!!! Congratulations! Hugs, Barbara

Vardagligating sa...

Vad fint reportage! Jag ser verkligen fram emot julboken! Ha en bra dag!

LOPPISLIV sa...

Vilket fint reportage, har nu varit inne och läst det. Måste kännas helt underbart att ha gjort en helt egen bok, och en så fin dessutom!! Och en julbok låter jättespännande!! Kraaaam Paula

Gammelbålsta sa...

Hej!
Vad fint reportage. Ha en riktigt bra dag. Kram

SwedishCorner ~ DownUnder...Pernilla sa...

Kul!!
...ser så framemot att bläddra i boken när den dyker upp här down-under :)

Kram från Australien♥

♥Gabriella ♥Hemma På Dunderbo♥ sa...

så skoj! Jag blir så otroligt imponerad av handlingskraftiga kvinnor..kram på dig♥

Anonym sa...

Jättekul, Grattis!!!

Kram

HOUSE of ADELA sa...

Å grattis till det, men boken är ju sååå fin och ni är så himla duktiga! Det kanske t o m kommer en uppföljare om några år?=)

Kramar och nospuss!=)
Adela

Ann-Catrin sa...

hej goa du!

Du går från klarhet till klarhet..
så stolta ni ska vara!
Du 'r verkligen värd all uppmärksamhet så vackert som du har det.

Många kramar
Ann-Catrin

Villa Tallbacka´s Home sa...

Hej på dig!

Vad oerhört duktigt! Måste vara såå stolta!? vad kul när det uppmärksammas när man lägger ner sin tid, åh kul när man "brinner" för det man gör!

Ha en bra dag, tittar in till dig varje dag!

Ha en fortsatt go dag!

Kramar ifrån Johanna på Tallbacka

Stenmur & Gärdsgård sa...

Stort Grattis till dig och Katarina... Det är ni värda tusen gånger om... Kul när det uppmärksammas, det är för att du är så varm och naturlig!
Kram malin

Vintage House sa...

Hej
så härligt roligt:)
önskar dig detsamma
kram
sandra

Frøken Anker sa...

Tillykke med omtalen. Det fortjener I. Det er en flot bog, i har brygget

Kram Birgitte

Therése S sa...

Vad roligt för er, grattis!

rosenälvorna sa...

Hej, vad kuligt för er!!! Christina

Sallys hus sa...

Hejsan hoppsan!
åå vad roligt för er!
Vilket fint reportage!
Nu börjar allt jullängtan sätta in ordentligt..
Jag är såååå trött....för mycket jobb o för lite sömn sätter sina spår... Vi har en liten söt sak som inte vill ligga still på nätterna....knölar o bökar runt o så väcks man plötsligt av ljudet då hon slickar sig.....hon är rätt billig just nu...;)
Kram o ha en fin onsdag!
Katarina

hemma hos lilla mej sa...

Vad roligt för er!Grattis.Önskar dej en skön onsdag.Kram Rita ♥

Fröken Luisa sa...

Åhh, vad roligt, ni har verkligen anledning att vara såå stolta!

Kram
Fröken Luisa

n o r d i n g å r d e n sa...

Så fin artikel och så bra att ni och er fina bok blir uppmärksammad! Kalixkändisar!!!

Gud va seg jag är , uppe nu efter två nattskift och ska upp kl 2 i natt igen, hur ska det gå=/ mari.

Sockerklaras sa...

Duktiga, duktiga du...rooligt för er!:) Ja, du är verkligen värd varenda minut i rampljuset efter en sån fin prestation som boken ändå är!

Kram o grattis! /Ida

Unknown sa...

Stort grattis till er båda!! Ja känn er stolta!!!! Kram Pia

Norregård sa...

Hej!!!
Grattis till superfint reportage:))

Blev en Molly för mig oxå, du verkar ha tur på Tradera....tycker ofta det blir höga priser där!!

Kram Malin

Vitspets sa...

Hej vad roligt ska genast kolla det stort kram Karina

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Grattis, det gjorde dom bra som skrev om er och den fina boken. Nu ska jag snart koka thé och kolla julsidorna i boken...mysvarning.
Kramar
AnnaMaria

Tinas bo sa...

Vad kul!! Grattis!!
Ni har ju all anledning till att vara stolta!!

Kramis Tina

Angelica Little Corner of Crafts sa...

Mäh vad roligt!! Det går verkligen bra för dig och det gläds jag med!!
Kram!!

Huset på landet sa...

Ett stort grattis till reportaget! Hälsningar

Maria

La La's Land sa...

Congratulations! I live in Vancouver, Canada and follow your blog. I would love to purchase your book.You inspire me so much. I can't wait to see all of your Christmas postings.
Cheers from Canada.

Pia sa...

Duktiga ni!!!
Man vet aldrig vart det bär med lite publicitet!!!

Kramar!!!
-Pia-

Kamomilla sa...

Inte illa! Duktiga har ni varit!!

Min lantliga dröm sa...

Hej Anette!

Vad kul! Jag har fyllt år idag och gissa vad jag fick...din bok! Precis som jag tackade min familj så tackar jag dig också :)

Kram Ulrika

Unknown sa...

Nice blog…. I love nordic style… but i live in italy…. I will do my best to take inspire from you images..
Kisses
Simona

Jenny sa...

Hej Anette!
Åh vad roligt!! Er fina bok är en av mina favoriter, har den på vardagsrumsbordet och många gäster har bläddrat hänfört i den:)

Kraam Jenny

Villa Björkenäs Backen sa...

God morgon Anette !

Det är ni värda ! Kul när man har jobbat helt själv och få det efteråt som belöning.
Jätte kul !
Jag väntar med spnningen på min bok.
Undrar när den kommer ...;)
Ha en jätte fin helg ! Själv ska jag jobba lite men inte alls så intensivt.
Ha det gott ! Kramar Sirpa

anne branch sa...

jag hittade en ny webbplats kan titta på gratis filmer Sverige http://www.nordic-tv.com