lördag 30 juni 2012

Please Jeans till salu !!

 Nu säljer jag mina fina Please Jeans i färgen Satin, bara att inse att de är för små, de är aldrig använda, jag har bara provat dom. De är i storlek L, men jag tycker att de är som ett par M, för mina vita i L sitter löst och fint.

 De så populära jeansen som tar slut så fort överallt !!


Nypriset var 1200:- jag säljer mina för 800:- inkl. frakten. Vill du se hur de sitter på kroppen så klicka HÄR. Jättefina och sköna byxor, vill du köpa dom så mejla till mig anette.hjerpe@telia.com
Kraaam Anette
 P.s Jeansen är sålda nu !!

9 kommentarer:

Solgården sa...

Hej!!

Har skickat ett mail till dig ang byxorna :)

Tjing tjing!

Anonym sa...

Hej ! Jag är nyfiken på hur du tycker att det funkar med kombon vita målade golv och vassa hundklor!!? Vi ska skaffa hund och jag är nu lite betänksam. Tänk om golven blir förstörda och man bara blir tokig på hundhår? Det är ju redan nu ganska opraktiskt med vita golv... Mvh Anna

hemma hos lilla mej sa...

Bara så snygga jeans.....Ha en fin lördag.Kramar Rita ♥.

LOPPISLIV sa...

Ja där är de dina fina jeans. Vad synd att du inte kunde ha dem men du säljer dem bums skulle jag tro. Jag har precis samma färg, och som jag skrev innan gillar jag dem jättemycket, så sköna och mjuka. Ha nu en fin lördag! Kraaaam P

(sitter här allena idag, dottern sover..ännu!! och maken är iväg och tittar på bilar, så jag har egentid, springer mellan solstolen ute och bloggen inne :-)) Härligt!!)

Anonym sa...

Hej Anette!

Guuuud vilka snygga byxor alltså! Hur har jag kunnat missa dessa? Så svårt med storlekar bara.

Ha en skön helg vännen.

Kram Linda

Änglajord sa...

Hej vännen!

Har nu äntligen kommit igång med bloggandet, vore kul om du kikade in ♥

Kram Karin!

http://anglajord.blogspot.se/

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Jeansen är superläckra, inte konstigt att dom redan är sålda. Lyckliga den som köpte. Här har vi mulet idag, men en tryckande värme. Kommer nog bli åska av detta.
Kramar
AnnaMaria

Stella sa...

Great jeans !!
Hugs,Stella

Cathis sa...

Hej Anette!
Du får ta en tur till Luleå,
Sisters har de flesta nyanser i Pleasejeansen!

Så får du rätt storlek! :D

Ha en skön vecka!

Mvh Cathis