fredag 1 juni 2012

Värsta partylinnet !

 Egentligen inte min grej med så mycket glitter, men jag kunde inte motstå det här häftiga linnet ! Det bara blev så, jag provade det och då insåg jag att jag ville ha det. För 199 kr kan man ju glittra till det lite eller hur ?

 Ryggen var så fin, linnet blir fint i sommar på någon fest, kan vara fint att glittra lite i solen. Linnet passar ovanpå min långa svarta jersey klänning, och är det lite kyligare så kan jag ju ha min svarta skinnjacka ovanpå...

Glitter och glamour..Linnet hittade jag på Gina Tricot, det fanns i en massa olika färger men dottern tyckte absolut att jag skulle ta det här i rosa toner.
Kraaam Anette
P.s Fredag = Fika eller hur ?

21 kommentarer:

Amelie sa...

godmorgon anette!
Jättefint linne :)
Fredag är absolut = fika!
Ha en superfin helg!
Kram Amelie

mormorMärtas sa...

Vilken partypingla du blir... Härlig färg!
Titta gärna in hos mej, just nu har jag en utlottning...
Kram Annika

♥Gabriella ♥Hemma På Dunderbo♥ sa...

Se vikken partypingla du ska bli;)
Det är kul med glitter och glamour i rätt tillfälle..ha nu en härlig helg!
Kram Gabriella

Villa Björkenäs Backen sa...

God morgon ! ;)

Klart att du ska vara lite glittrig i mellanåt !
Fint ! ;)
Härligt med helg ! ;)
Och så klart fredags fika ;)
Jag ska göra en marängtårta med bär,vitchoklad,vaniljvisp. ett enkelt recept från Lantlivs sommar mat ;)
Sen ska det frysas....

Önskar dig en riktigt fin Helg ! ;)

Kramar Sirpa

Vita huset 28 sa...

Men du va snygg du kommer bli!!
Ja Gina Tricot har mycket att välja på till bra peng, gillas här.
Tyvärr ingen butik i min stad, man får åka en bit.

Jaaa men visst är fredag lika med fika :)

Kram Camilla

Bleudelavande sa...

Hi Anette,
You'll look so charming with it! I adore the colour !
Have a nice weekend.

Anette-Ljusa drömmar på landet sa...

Hej...men visst kan det väl vara skoj att glittra till ngn gång även om det egentligen inte är ens stil. Jag tyckte det va superläckert...ska nog oxå kika på ett sånt!!! Tack för titten !

Kram Anette

Lillemor Bae sa...

Jättefint linne. För mig betyder ett sånt där linne i garderoben, att jag kan klä mig riktigt fint om det är läge och blir det inte läge så mår jag bra av att Veta att det finns ett fint linne i garderoben ifallatt...

Gör dig en fin fredag!
Lillemor Bae i gävle

n o r d i n g å r d e n sa...

Tjooho vilken partypingla du blir, här ska festas;) Jätetfint linne!

Jag höll på att säga- va, är det fredag?! Men så är det när man jobbar extremskift som mej, man känner inte i kroppen vilken dag det är liksom, jag ser fram emot måndag, dvs FREDAG för mej;) Ha en bra helg, vi får hoppas sommaren behagar komma tillbaka snart!!! mari.

Ljuvligtvitt sa...

Väldigt fint linne!
Perfekt färg och lite glitter piffar alltid upp ;)
Hoppas du blir bjuden på fest SNART :)

Fredagsfika? Absolut! :)
Ha en fin kväll och helg!

Kram!

G:a Affären sa...

Ska det vá så ska det! Jag gillar ditt linne och tror också det kan bli läckert till skinnjackan.
Kan det vara en hammok du köpt? En liten gissning bara...!
Dags för fika, ha en fin helg!

psst! utlottning hos mig, Cia

LOPPISLIV sa...

Klart vi måste få glittra lite emellanåt, jättefint linne med vacker färg!! Den kommer du att bli kanon fin i :-)
Ha en fin helg!!
Kraaam Paula

Rose Garden Malevik sa...

Hej Duktiga Anette
hehe,ja de kallar jag Party :)
å missa nu inte......

S
A
T
U
R
D
A
Y
S
H
O
W

O
F
F

de e kul att vara med :)
VÄLKOMMEN
Håkan

Fröken Tindra sa...

Ooh, det linnet gillar jag! Klart att man skall glittra lite! Gärna även i vardagen. =0)
Ha en fin helg!
Kram!

hemma hos lilla mej sa...

Bara så himla fint linne ,Det gillade jag .Klart man ska glittra lite.Ha en mysig helg.Kram Rita ♥.

Bruno och Mig sa...

Jättefint linne. Ett sådan skulle jag vilja ha. Får surfa in ock kolla upp det.

Ha en skön helg
kramar L

Kristin i Villa Hillbo sa...

Mycket fräsigt och snyggt! Klart man ska få glittra ibland :)

Kram

Kristin i Villa Hillbo sa...

Mycket fräsigt och snyggt! Klart man ska få glittra ibland :)

Kram

Millygarden sa...

Absolut en fint köp...klart du ska unna dig lite glitteroch glamour!

Ps.tack för din omtanke den gläder mig.

Kram Vännen!
Marina

Angelica Little Corner of Crafts sa...

Det såg fint ut! Jag gillar färgen och tror säkerligen att du blir snyggast i gänget med detta på!! Kram!

Krusidull sa...

Ha ha...
Köpte oxå de linnet i fredags.. tänkte att näe jag går ju aldrig på party ..
men det var så fint att "bra o ha ifall att linne"
Nu får partaja lite i sommar..
Ha en skön söndag
Krusidullan