onsdag 6 juni 2012

Student förberedelser !

Nu pågår Student förberedelser här i huset ! Yngsta dottern tar studenten på Fredag ! Idag ska jag handla och börja förbereda maten och tårtorna. Och dottern ska gå på bal ikväll..ohh så spännande det ska bli att få se alla fina ungdomar som ska gå på bal, de är så fina, tjejerna i sina klänningar och killarna i kostymer.
Jag ska fota henne och visa er.
Ha det så bra alla, och tack för alla fina kommentarer ni skriver, jag läser alla men hinner inte skriva tillbaka till er, hoppas att ni förstår..
Kraaam Anette
P.s Jag önskar er alla en fin Nationaldag idag !

20 kommentarer:

Anette sa...

Härlig tid denna student !! Njut av er dotters stora dag. Glöm inte att vila mellan dina arbetspass idag ;) Många kramar @nette

Villa Björkenäs Backen sa...

God morgon !

Så fint ! :)
Så spännande med student förberedelserna !
Det är klart att du ska visa oss ! ;)
Vi vill ju se !

Ha en bra Nationalsdag du med ! Lycka till idag! :)

Kramar Sirpa

Ulrikeღ sa...

...schönen Tag und viel spaß am Freitag...

liebe Grüße
Ulrike

G:a Affären sa...

Det är något speciellt med studentbal och alla förberedelser med det, förstår att det är bråda tider.
Såg också att det blev en trädgårdsgrupp, jag gissade fel. Det där är en genuin och tidlös modell som är så fin.
Hoppas det blir väder för trädgårdsmöbler nu!
Önskar dig detsamma; en fin Nationaldag,
/Cia

LOPPISLIV sa...

Härliga student tid, så roligt men stressigt för oss föräldrar, nästa år är det vår tur, då dottern går ut :-) Jaaa visa klänningen, det är så roligt när de går på bal och är så fina ungdomarna!! Kram på dig //Paula

Snögården sa...

Hej! Samma här ,mycket med student förberedelser. Baler har vi haft ,mycket vackra damer med fina klänningar!!!
hoppas på att vädret blir toppen här är studenten den 15 juni.
Kram Anni

Lycka till med allt

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Så fin utemöbel du köpt, inget slår vita trämöbler på sommaren. Och hoppas hoppas det blir sol och varmt på fredag, på studentdagen vill man ju så gärna ha det.
Stor kram på nationaldagen
AnnaMaria

Anonym sa...

Åh så kul med student! Stressigt på ett alldeles fantastiskt kul sätt. Gläd dig.

♥Gabriella ♥Hemma På Dunderbo♥ sa...

en så söt liten student tös♥ kul med studenten och alla förberdelser..Ha en härlig onsdag
kram Gabriella

Gruvgatan 13 sa...

Oj så mycket att dona med! Nu är det verkligen festernas tid!

Försommaren kan nästan jämföras med adventstiden. Men det är geneltigen lite synd, ngn sa att hon inte hann känna dofterna och njuta i lugn o ro av denna tid som så snabbt svischade förbi , och så är det nog..

Det är studenter,bröllop, examen, dop, komfirmation, grillfester, släktträffar, tjejpartyn, picnick i det gröna med kollegorna och ... puh! ;)

Ha en fin studentvecka och en toppen nationaldag, Hurra för Sverige idag!!!! mari.

n o r d i n g å r d e n sa...

Oj så mycket att dona med! Nu är det verkligen festernas tid!

Försommaren kan nästan jämföras med adventstiden. Men det är geneltigen lite synd, ngn sa att hon inte hann känna dofterna och njuta i lugn o ro av denna tid som så snabbt svischade förbi , och så är det nog..

Det är studenter,bröllop, examen, dop, komfirmation, grillfester, släktträffar, tjejpartyn, picnick i det gröna med kollegorna och ... puh! ;)

Ha en fin studentvecka och en toppen nationaldag, Hurra för Sverige idag!!!! mari.

Bleudelavande sa...

Oooohhh Anette, congratulations for your daughter!!!!!! Have a great time on friday!!!!!

hemma hos lilla mej sa...

Ååå vilken söt liten student tjej,Ja här är det också studenten på g för sonen.Bara så himla skoj och mysigt.Ha en fin nationaldag rara du .Kram Rita ♥.

marie jm sa...

åh va härligt med student!! vilken milstolpe i livet!! All Lycka till dotra din!

Malin - stjärnflocka sa...

Åh, vad roligt!!!
Lycka till med allt!
Kram

Anonym sa...

Var och såg balen i kväll.
Vad fin hon var din dotter och väldigt lik dig.
Häls Britt

Kallholmen sa...

Visst är det mysigt med studentfirande!
Så hoppfullt och livsstartande ;)
Kram caro!

Anonym sa...

Hej Anette! Visst är det härligt med sommar och studenter. Jag har också en dotter som tar studenten nu. Mycket med förberedelser men kul är det. Ville också säga dig vilken underbar trädgård ni har. Alla björkar mm ser så vackra ut på dina bilder. Så rogivande. Ha en fin fredag. Kram Tarja

Min Skattkammare sa...

Så härligt och festligt med studenten! Lycka till med donandet. :o)
Jag förstår precis....jag hinner inte heller med att kommentera. Men så är jag ingen riktig dataälskare heller. ;o)
Häromdagen bläddrade jag i din bok och fick syn på en rosa gitarr....den blev jag inspirerad av och gjorde min variant. Finns högst upp i min högerspalt.
Kanonfina trädgårdsmöbler du köpt! Hoppas att vi får många fina sommardagar.....
Kram på dig vännen!
Kicki

Annas skattkammare sa...

Så skoj med student, man blir så glad när de sjunger och skriker av lycka! Min syster tar studenten nästa tors.
Kram Anna