måndag 21 maj 2012

Det kom ett fint paket !

 En dag kom det ett så fint paket till mig !

 Det var en jättefin bok ! Den heter Smultrongården ! En bok fylld av fina recept och vackra bilder...


 Nu står den så fint på hyllan i köket, så att jag har den nära tillhands....


 Man blir ju sugen på att baka allt som finns i boken !


Det finns recept på både bakverk och god mat, jag kommer att prova flera av recepten nu till dotterns student. Boken är verkligen vacker, det är en fröjd att läsa den, tack snälla Eva för att du skickade ett ex. åt mig ! Vill du också ha boken så finns den att beställa HÄR !
Kraam Anette

18 kommentarer:

Clara Malvina sa...

Åh den boken skulle man ha! Ser gott ut! Och det är ju så roligt att baka och bjuda över folk på lite fika i trädgården =)

Kram Clara

C h a r m i g t L a n t l i g t sa...

Hejsan!

Å vad roligt, och vackert inslagen.
Kan tänka mig att det är en sån där bok man blir så där hungrig av att bläddra i. Man blir ju klart inspirerad.

Ha en skön Måndag!
Kram Sanna

Tess på Tilda och Mamma sa...

Den boken står högst på önskelistan på morsdag...den ser så inbjudande ut.
Ha en bra dag/Theres

Anonym sa...

very nice pictures. Thank you.

Hanna sa...

Här ser det gott ut.
Ha en fin dag!
Kram
Hanna

diana sa...

Ser meget lækkert ud !

Ha en god mandag !
Kram Diana

Mariette sa...

Har läst om den på andra ställen också, ser verkligen ut som en riktigt riktigt fin bok!

Kram Mariette

hemma hos lilla mej sa...

Vilken underbar bok.Härligt att baka något gott och bjuda hem vänner till fika i trädgården.Ha en fin start på nya veckan.Kram Rita ♥

n o r d i n g å r d e n sa...

Vilket ljuvligt paket och ännu ljuvligare bok!!! SmultronEva är ju fantastisk, jag som älskar att fika och som jag kallar dem- livsnjutarböcker!! Vilka härliga bilder!!! mari.

grosir baju muslim sa...

Nice post, thanks for sharing this wonderful

Tinas bo sa...

Boken ser ju superhärlig ut!!

Härliga bilder!

Ha en fin vecka
Kram Tina

KNORKAN sa...

Jag älskar Smultrongården, jättemysig gårdsbutik här i krokarna. Ska nog ta och införskaffa mig boken :-) Kram Knorkan

Sommerhusliv Hele Aaret sa...

Hvor ser den hyggelig ud en rigtig sommer bog.

Ha´en dejlig dag

Knus Susi

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Vilket fint paket, och så fin boken ser ut. Perfekt när du har en student, roligt och prova nya kakor.
Solig kram
AnnaMaria

LOPPISLIV sa...

Boken ser jättefin ut! Ja då har du fullt upp nu med studentförberedelser, ojoj minns det som igår, när våra pojkar tog examen två år i rad...puhhh :-)) Nu har vi vilat i flera år och nästa år är dotterns tur, inte klokt vad tiden går fort.

Ha nu en fin start på veckan!! Kraaam Paula

Gabriella sa...

Åh, boken ser ljuvlig ut!=)

Annas skattkammare sa...

Ser väldigt fint (och gott) ut! Den skulle man ha. :)
Kram Anna

Helenas enkla vardag sa...

Man kan också vara med och tävla om en bok inne hos mig!För den som inte har boken!
Kram Helena