torsdag 17 maj 2012

Nya bilder till boken !


Foto: Katarina Nilsson
Halloj på er !! Många av er är nog lediga idag, men inte jag, jag ska iväg och jobba några timmar, butiken är öppen idag kl.12-16. Hela Gallerian är öppen idag. Så nu dricker jag mitt morgonkaffe och bloggar lite. Den här bilden som jag visar er idag, den är fotad av Katarina Nilsson och den tog vi på mig då vi fotade lite nya bilder till vår bok Lantlig Charm. Klänningen jag har på mig är en Odd Molly Poetry dress, jag tror jag tar på mig den idag på jobbet faktiskt.
Kraaam Anette

19 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Du är jättefin i den klänningen, och vissa dagar vill man vara extra fin på jobbet. Håller på och kollar om det finns Please jeans i Karlstad, dom ser väldigt sköna ut.
Ha en bra dag
Stor kram
AnnaMaria

gamla skolan sa...

Du är så fin i din Odd Molly klänning !! Önskar dig en fin dag trots jobb !
Kramar // Susanne ♥

Villa Björkenäs Backen sa...

God morgon !

Ha en bra dag på jobbet ! ;)
En mycket fin bild ! På fina dig ! ;)

Ha det gott och njut ändå ! ;)
Det ska vi också göra ! Och jag ska försöka vila mig lite... hade visst ingen träskalle ;)
Insåg det efter igår ;)

Kram på dig !

Amelie sa...

Jätte fin klänning! :)
Ha en fin dag trots att du jobbar!
Kram amelie

Sallys hus sa...

Hej sötis!

Du har många "Mollysar" nu...
Du passar ju som handen i handsken i den stilen.
Själv äger jag inte ett enda.....kanske så småningom..
Brukar göra som du o kika in på tradera ibland...men jag vet ju inte ens vad jag har för storlek så jag måste nog börja i den änden....;)
Trist å behöva jobba men skönt med bara 4 timmar...det går fort!
Själv ska jag ut i trädgården o gräva...så här blir det arbetskläder och grova kängor på..;)
Kram Katarina

diana sa...

Du ser virkelig fin ut, ha en god dag på arbejde, nu vil jeg kigge videre på dit blog :)
Du må gerne kigge på mit det vil glæde mig !:)
Kram Diana

Hanna sa...

Verkligen en fin bild.
kram
Hanna

lisashus sa...

Vilken härlig bild! Önskar dej en skön helg sedan när du blir ledig!
Kram
Lisa

C h a r m i g t L a n t l i g t sa...

Hejsan!

Så vacker bild på en vacker tjej i ett så vackert hus och ha en härlig dag på jobbet.

Trevlig helg!

Kram Sanna

Lingonberrie sa...

Underbar bild! Allt det vita och ljuset..tänk om man bodde där? :-D

Kramar

Tinas bo sa...

Superfin klänning och du är såå fin i den!! :))

Ha en härlig dag, trots jobb!
Kram Tina

Vitspets sa...

Du är jättefin i Odd molly
Och ett vackert hem har du
Ha en fin kväll
Kram Karina och Spöket

Gabriella sa...

Åh så fin du är, underbar klänning!

LOPPISLIV sa...

Så fin bild och Klänningen är jättefin!! Du klär så bra i den, kul att kunna klä upp sig lite på jobbet också ibland :-) Hoppas du hade en fin jobbdag igår och att du kankse är ledig idag istället. Ha en fin fredag!! Kramis Paula

Shopaholic sa...

Hej fina,
Så fin du är i din klänning. Du ska prova Galltvål, finns i de flesta måleriaffärer, eller googla. Det brukar ta bort de flesta fläckar även på ömtåliga sidenplagg.
Kram!

Anonym sa...

I like the valuable info you provide in your articles.
I'll bookmark your weblog and check again here frequently. I'm quite certain I'll learn lots of new stuff right here! Good luck for the next!

Here is my page - http://www.flickr.com/

Anonym sa...

You have made some good points there. I checked
on the web for more information about the issue and found most people will go along with your views on
this web site.

Also visit my webpage: goodwill online store

Anonym sa...

What's up it's me, I am also visiting this web page regularly, this site is genuinely fastidious and the
viewers are genuinely sharing good thoughts.

Stop by my web page :: http://www.rffst.org/index.php?title=Discussion_utilisateur:DesmondBo

Anonym sa...

Keep this going please, great job!

my weblog - water vacuum on tv