onsdag 16 maj 2012

Please jeans

Skor Vagabond, blus Odd Molly, jeans Please.
Jag trillade dit jag också, på ett par Please jeans, jeansen som alla bloggare visar just nu ! Och himmel säger jag bara, såå mjuka och sköna de är, jag vill verkligen ha fler par...!! Jag fick tag i dessa vita, men jag skulle gärna vilja ha ett par i vanligt jeansblått tyg också, de är ju så rackarns svåra att få tag i, de tar ju slut direkt de landar i någon webbshop.
Man kan lägga in bevakning och förhandsbokning på en del ställen, jag hade bara tur att de här fanns.
Det är ju så svårt att fota sig själv, så det blev en sån här bild, lite bakifrån så att ni ser fickorna...Vill du ha ett par så goggla fram Please jeans, då kommer det upp vilka som säljer dom ! Törs du ? Man blir beroende sägs det :)
Ha det så bra
Kraaam Anette

19 kommentarer:

n o r d i n g å r d e n sa...

Haha, nej inte ett TILL beroende;)

Men jag vet, de är ju sååå snygga och det ser onekligen sköna ut också!

Du var så fin, i hela "onsdagsoutfiten" !! Mari.

LOPPISLIV sa...

Ohhh lyllo dig som fått tag på ett par, jag har letat med pannlampa, och så fann jag ett par men velade lite för länge, vips så var de slutsålda efter det har jag inte hittat fler. Ser jättefina ut på dig. Är de stora i storlekarna som de säger?? Om jag nu mot all förmodan skulle hitta ett par vill säga!! Behöver man välja en storlek mindre??? Och nu ser jag du har hittat ett par rosa vagabond också, såååååå fina!! Ja visst är kläder så himla roligt också, just nu handlar jag mer kläder än inredning, det går i vågor...hihiiii

Ha en toppenfin dag!! Nu ska jag rusa till jobbet, sen väntar lååååång helg!!! Tjohooooo
KRAM Paula

Villa Björkenäs Backen sa...

God morgon !

Ser så bra ut ! Så fin du var hela du ! ;)
Härligt när man hittar! ;)
Så fina skor du har med. Våran äldsta dotter fick likadana.
Super sköna och fina....

Du lilla du... jag ska beställa hem material nu. vill ha lite råd ;)
Vi ska ju hall,kök,fin badrummet av pärlspont.
Sen åtrrståd det tvättstugan och groventren....
Ska vi där också pärlspont eller liggandes råspont ?

Vi ska ju ha hela gästhuset av råspont !
Mannen min tyckte att vi kör pärlspont i hela nedrevåningen.
Uppe har vi ju blandat rå och pärlspont.

Ha en härlig Onsdag nu med dina superfina kläder.
Kram på dig !!! ;)

LOPPISLIV sa...

Hej igen, ja jag såg kommentaren :-)) Tack för snabbt svar. Nu idag på lunchen ska jag minsann leta på internet...hihiii Håll tummarna, de är ju så galet fina jenasen, och är de så mjuka som du säger också så är det ju bara toppen!! Gud vad jag gillar dina rosa skor också, och blusen du visar en skymt av ser jättefin ut!! Stor KRAAAAAM // Paula

Sallys hus sa...

Godmorgon!

Å vilka fina!
Jag har aldrig hört talas om dem....;)
Men så är jag ju bara ute o gräver o hinner inte kika på så mycket bloggar just nu...
Sally gräver som tur är inte...hon bara tittar undrande på oss när vi gräver stora hål här o där...hihi..

Oj så du får vänta ända till slutet på maj med planteringar....tänk vad det skiljer sig åt i vårt avlånga land. Jag törs inte plantera ut sommarblommor än...
Det kan ju komma frostnätter här också ända till slutet av maj...men usgen är man allt...
Varje år brukar det sluta med att jag chansar och fyller krukorna på altanen liiite för tidigt....men hittills har det alltid gått bra.
Sista jobbardagen denna vecka sen blir det långhelg. Skönt!!
Kram Katarina

HOUSE of ADELA sa...

Oj ja jag tror jag är beroende utan att ens ha ett par än för att de är sååå snygga! Så himla fin du var hela du med den blusen till med, suuuper!

Kramar o nospussar!
Adela

Hanna sa...

verkligen snygga.
Kramar
Hanna

Malin - stjärnflocka sa...

Otroligt snyggt!!! :)
Kram Malin

Krusidull sa...

Cool som alltid ;)
Trevlig helg
Krusidullan

Anonym sa...

Hej!
JA de är jättefina på dig. Har du tips om storlek. Jag lurar på att beställa ett par jag med.
Tack för inspiration.

Yvonne

Vitalyktan sa...

Hej!

Håller med att dom är helt underbara på.
Även jag är ägare av ett par jeansblåa.
Snygg outfit!

Kram från Bettan

Clara Malvina sa...

Hejsan!! Jag gillar verkligen din blus, den är ursöt!! Byxorna är med toppenfina!
Önskar dig en härlig långhelg.
kram clara

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Jaha, verkar som alla känner till dessa, måste erkänna att jag aldrig sett såna jeans. Men jag gillar dom, ska genast googla. Jag tar risken och bli beroende...fniss.
Kramar
AnnaMaria

Tinas bo sa...

Jag har inte heller hört talas om dem...
men nu ska jag googla, för de är ju superfina!!! hihi

tack för tipset! :)

ha en mysig helg
Kram Tina

Gabriella sa...

Åh så fint! Du ser så vårig ut=)

Lingonberrie sa...

Superfina! Önskar att jag hade ett par vita. :-D
Ett par olika blå modeller kommer att komma till Factory i Malmö om någon vecka.
Kramar och ha en skön långhelg,
L

Cathis sa...

Hej!
Nu behöver du inte åka långt för att hitta Pleasejeans, Anette.
Det finns i Luleå,
på Sisters.
Har inne flera färger!

Så skynda...=)

Mvh Cathis

Anonym sa...

Så snygga,själv har jag blivit en pleaseaholic och här i Helsingborg där jag bor finns 4 butiker som säljer.
Jeansen är mina favvo.
Kram Monia

Dana Sjöberg sa...

Fin blogg du har! :)

Älskar Please Jeans, köpte mina hos elsaleonie.se och det funkade bra. Fri frakt och man får 10% av köpet tillgodo nästa gång och det blir ju en del. :)