måndag 28 maj 2012

Kolla in mina nya skor !!

Klänning Jumperfabriken, träskor Adelroth
 Kolla in mina nya träskor !! Oh så fina de är, och vad lång jag känner mig helt plötsligt, jag är inte van att gå med klackar, de här är 7 cm i klackhöjd !!


 Ljusrosa och fina, ser ni det lilla smycket som hänger därframme på rosetten, en gullig detalj som jag föll för !! Jag hittade skorna HÄR. Och jag föll pladask, träskor är ju så lätta att ta på sig, och snygga, de passar ju till allt tycker jag, jeans, långklänning..jaa det mesta..Träskor är ju så poppis nu, mer än nånsin tycker jag..

Och vet ni vad ?? Jag har lyckats fixa en utlottning på ett par träskor till er mina fina bloggisar !! Det du behöver göra för att vinna ett par är att du går in och kikar HÄR vilka träskor du skulle vilja ha, skriver det i mitt kommentarsfält, då får du två lotter,och gör du det plus länkar du till den här utlottningen på din blogg eller Facebook jaa då får du hela 5 lotter ! Utlottningen avslutas Fredagen den 1 Juni. Lycka till !!
Kraaam Anette

146 kommentarer:

LOPPISLIV sa...

Godmorgon Anette! Ohhh så söta träskor du köpt. Jättefin är du i dem och vilken underbar färg, jättefint med lilla smycket på remmen!!

Jag skulle vilja ha precis samma som du, Ljusrosa :-))

Ha en fin start på veckan!!
Kraaam Paula

Anonym sa...

ojojoj vilken härlig tävling!
har svårt välja mellan de underbara träskorna,ska man gå safe på svart-vita som vanligt....näää jag väljer de rosa med röda band och virkad blomma.som bubbelgum!!
dojjan74@hotmail.com
p.s-jättetjusig dagens outfit-vill ha!!/Annika

Anonym sa...

Hej, vilka underbara träskor, tänk om jag vann sådana som du har, de var finast!!! M Teresa B

Syster vit sa...

Kanonfina träskor, jag är med, tar 5 lotter tack.
Kram Liselott

Hjärtruds Stuga sa...

Vill gärna vara med i ditt fina lotteri och jag gillade de svarta. Kniper hela 5 lotter.

Ha det gott

Kram Karin

Anonym sa...

Ååååå vilka fina träskor! Jag skulle bli jätteglad ifall jag vann dem. Jag tycker att de rosa med berlock med det fina budskapet "Belive in love" skulle passa mig. Jag länkar på facebook.

Ha en skön dag uppe i norr!
/Maria Wiklund

Mari sa...

Klart jag vill vara med i din tävling.Tänk om man vinner, jippiieee.Dom "babyrosa" med berlock skulle passa mig perfekt.
Det blev 2 lotter.

Kramiz Mari

Villa Hvit sa...

Hej!! Åååå så fina träskor! Klart man vill vara med ;)
Jag vill i så fall ha samma som dig, ljusrosa. Länkar från min sida, så jag kniper 5 lotter!
Ha en fin vecka!
Kramar Anetthe

Anonym sa...

Träskor med berlock "Believe in love" - rosa... De var nog dem jag gillade mest! Nu håller jag verkligen tummarna och hoppas att någon av mina två lotter ger vinst! Ha en skön sommar!
carina.yli-panula@hotmail.com

Prinsesse Elin sa...

God morgen fra Norge! Jeg var innom Coulur your life og ville hatt valg enten de hvite eller lyserosa. Ja jeg kunne hatt bette to parene jeg. Man kan aldri få for mange tresko:)
Ha en super fin dag Anette. Klem:)

Anonym sa...

Vilka fina träskor! Jag skulle bli glad för vilken färg som helst! Tycker att alla är fina så sitt sätt.

Med vänliga hälsningar, Cecilia

Anonym sa...

Hej!
Jag tycker om samma som du de rosa
Skulle bli jätte glad om jag vinner på mina två lotter
kram Helene

Anonym sa...

Kanon häftiga träskor,klart man vill ha ett par såna,rosa som du i såfall kram Bettan

Anonym sa...

Självklart vill jag vara med i denna fina utlottning så jag tar gärna 2 lotter. Tycker som många andra att de du har valt är de finaste.
/Kajsa S

Lina sa...

Åh himla fina skor..alla fina på sitt sätt, vill gärna ha de vita för att vara lite annorlunda..
länkar också så vill ha 5 lotter tack, kramizz

Nystanet Woolly I sa...

Åh vad söta, jag gillar med de ljusrosa, belive in love!
Två lotter, tack
Linda

Hemmet i Vitt sa...

Den här utlottningen vill jag gärna vara med i :) Om jag vann så skulle jag vela vinna "Belive in love", länkar även till utlottningen via min blogg :)

Kram

Anonym sa...

Hej!

Så söta. De har jag inte sett här nere i Skåne.
Jag är gärna med i utlottningen och skulle välja de vita träskorna.

Kram från en Skånetös i Helsingborg

Ljuvligtvitt sa...

Vilka söta träskor! :)
Skulle passa perfekt i sommar till mina svullna gravidfötter som inte längre passar i några av mina sandaler/tofflor :P

Är självklart med och tävlar!
5 lotter och tävlingen finns med i min blogg ;)
http://ljuvligtvitt.blogg.se/?tmp=28105857
Lånade bilden från dig nu, hoppas det är okey? Tyckte inte bilderna på deras hemsida gjorde träskorna lika rättvisa...

Håller tummarna nu!
Ha en fin dag :)
Kramar!

Ljuvligtvitt sa...

Men nu är jag bra virrig!

Här är rätta länken : http://ljuvligtvitt.blogg.se/2012/may/jag-ar-med-i-en-tavling.html

Och det är de ljusrosa med berlocken "Belive in love" jag skulle vilja vinna :)

Tinas bo sa...

Vilka ljuvliga träskor!!!
Ja och träskor är ju oxå såå bekväma... :)
Fast 7cm klack är alldeles för mycket för mig..
Då blir jag ju 1.83 lång!!! :)

Men du, jag bara ÄLSKAR din Pippiklänning!!!!
Var har du köpt den??

Kraaaam Tina

Tina sa...

Du har ju naturligtvis de snyggaste! Verkar som om vi har samma smak. Kanske är därför jag följer din blogg. ;)

frøkenFilur sa...

Hei,,,

Sånne som du har på kunne jeg gjerne tenkt meg.
Ps! Superfin blogg du har.
hilsen trofast leser i Norge ;)

Anonym sa...

Dom röda med virkad blomma skulle jag gärna ha. Med vänlig hälsning, Susanne i Påläng.

Ulla Norrström sa...

Kul tävling, skulle vilja ha svarta Belive in love st 37 Kram Ulla

Suzi sa...

Jag skulle oxå välja precis de rosa som du har!
I stl 38.
Hoppashoppas;)

Wictoria sa...

Hej!
Men åh vilka fina träskor! Det är konstigt det där, när jag var liten hade alla just träskor, under många år sedan skulle man inte ens drömt om att ta på sig sådana, nu skulle jag vilja ha ett par för varje dag.
Givetvis länkar jag från min blogg och vinner jag på någon av mina fem lotter så vill jag ha just sådana som du har, rosa, helt underbara!
Kram
Wictoria

vitapusselbitar by me sa...

Åh vilka söta träskor!
Jag tar två Lotter och hoppas jue självklart på vinst, tänkte de Träskorna med berlock "Believe in love" - svarta skulle passa fint i sommar till mina sommarkläder!
Ha en fin dag, super fin blogg!
KRAM ELLE

Vallersvik 7 sa...

Vilka söta tofflor. Jag skulle vilja ha samma som du för jag älskar rosa. Alltså "Belive in love - Rosa".
Har även länkat både via blogg och facebook!!

Lilla Blanka sa...

Hej goa Anette!

Men ååh vad fin du är! ♥
Precis de ljusrosa träskorna du har skulle jag vilja ha ;) även om jag tycker de svarta var jättecoola också :))

Kram
Mia
PS bilder från Ledreborg kommer i kvällens inlägg :)

Camillas Lantliv sa...

Hej hej!

jag är gärna med och tävlar, och som många andra föll jag för de som du har "Träskor med berlock "Believe in love" - rosa".

Håller tummarna.

Kram camilla

Anonym sa...

Hej Anette, underbara träskor.
De med virkad blomma skulle passa mig. I Skåne där jag bor är trätofflor landskapsskorna - om det nu finns några sådana. Länka till Fb.
Hälsningar Helen i Skåne

Anonym sa...

Skulle vilja ha träskorna med berlock "Believe in love" - svarta. Tycker de är jätte fina!!

Tack för en trevlig blogg, blir alltid lika inspirerad av att titta in till dig!!

Hälsningar Annelie Hägg.

Winter to be... sa...

Meeen vilken fantastisk klänning! Den vill jag också ha!!! Å trädojjorna va också kanonfina. Vill gärna ta chansen att vinna och skulle jag ha turen skulle ett par svarta "Believe in love" sitta som en smäck... Jag länkar på bloggen också.
//Hanna

Carina sa...

Hej!
Jag vill självklart vara med, dom rosa som du har vill jag oxå ha....
Tar 2 lotter.
Kramar Carina/Hjo
kattarsel@live.se

Millah sa...

Jag är med =)

1. Skulle vilja vinna: http://adelroth.shop.textalk.se/produkter/traskor/traskor-med-berlock-rosa.html

2. Tipsat: http://millahoman.blogg.se/tavlingar/2012/may/tavling-traskor.html

KRam // Millah
millahoman@hotmail.com

Anonym sa...

Hej!
Tack för en inspirerande blogg. Vill gärna vara med och tävla. Skulle jag vinna vill jag ha samma färg som du valt. De rosa klart finast. HOPPAS på vinst.
Gunn i Fagerhult

Anonym sa...

Vad fina!!!
De rosa med berlock är finast, passar en "tjej" som jag :-)
Hoppas på tur!
Kram Therese
tess.gustavsson@hotmail.com

Malin - stjärnflocka sa...

Vilka underbara träskor!!!
Jag föll för de vita med kryss på rosa band.
jag vill väldigt gärna vara med och tävla och länkar också på min blogg!
Kram Malin

Anonym sa...

Men Gud va söta ,, ja älskar rosa så dom önskar ja mej..hoppas hoppas att dom kommer till Värmland:) kram carro1974@hotmail.com

Anonym sa...

Och jag skulle absolut vilja ha de svarta! Sååå snygga.
Maria K.

Anonym sa...

Underbar tävling, jättesöta träskor!
Jag tycker mest om de cerise med virkad blomma. Så två lotter till mig, tack!
Hälsningar från Åsa i Karlstad

Emelie E sa...

Hej!
Givetvis vill jag vara med i denna tävling!! Dessvärre har jag varken blogg eller Facebook men jag gör en chansning och kniper 2 st lotter. Om turen är på min sida önskar jag mig ett par svarta!
Hälsningar
Emelie E

Anonym sa...

Hej Anette
Så otroligt fina träskor, de skulle jag väldigt gärna vilja ha, i storlek 38.. jag tycker de ljusrosa är finast nr 2101.
Hälsningar från Lone

Anonym sa...

Hej Anette
Jag kan bara säga: vill ha, vill ha, vill ha de svarta. Superfina. Kniper 5 biljetter. /Kram Susanne

Anonym sa...

Hej Anette
Jag kan bara säga: vill ha, vill ha, vill ha de svarta. Superfina. kniper 5 biljetter /Kram Susanne
sussien@hotmail.com

Mariana Larsson sa...

Vilka underbara skor :) Deltar gärna i utlottningen och har spanat i de med virkad blomma.Å jag länkar!

Liza sa...

Åh så fina!!
Hade passat perfekt här hemma på landet! =)
Önskar mig precis samma som dina!
Tar 2 lotter tack!

Mvh Liza

maria sa...

Hade jag vunnit hade jag önskat ett par likadana som du, ljusrosa....

Janni sa...

Man kan ju bara inte missa detta, jag hänger absolut med! älskar dem alla men sötas är nog dom som du bär på din fot. Med med 2 lotter...ÅÅ vad jag håller tummarna och TÅRNA uppe...

Janni sa...

Man kan ju bara inte missa detta, jag hänger absolut med! älskar dem alla men sötas är nog dom som du bär på din fot. Med med 2 lotter...ÅÅ vad jag håller tummarna och TÅRNA uppe...

Enelid vitt och lantligt! sa...

Så fina träskor.
Jag skulle vilja ha dom svarta
Håller tummarna och kniper fem lotter.
Kram Carita

Eddan sa...

Vilka mysiga skor :-)! Jag är förstås gärna med och tävlar och tar 5 lotter tack. Har delat tävlingen på Facebook (Anette Kristoffersson)eftersom det är lite stiltje på min blogg ;-).
Om jag skulle ha turen att vinna så klappar nog hjärtat lite extra för de ljusrosa i storlek 36 (fast de vita var också fina).

Kram kram

Anonym sa...

Hej!
Vilka söta träskor! Skulle jättegärna vilja ha de ljus rosa träskorna, I belive in love, storl 38, om jag skulle ha tur att vinna. Kram

Anonym sa...

ljuvliga träskor-de kan man inte få för många par av! Believe in love är också mina favoriter Hoppas på tur med en lott H Carina, Ålamd

hällkulla sa...

Oj, de är snygga!! Skulle själv välja precis samma sko!!

Ha det gott!
Pi

Anonym sa...

Hej!
Ursöta träskor, jag älskar träskor så tänk vilken lucka om jag vann ett par rosa med berlock på. Länkar på fejjan.

Jessica B

Anonym sa...

Sååå fiiina träskor vännen, tänk om jag också fick ett par likadana som dina. Rosa är ju min älsklingsfärg:)

Kram Linda

AnnapåGrönkulla sa...

Åh, dom är såå fina! Jag har spanat på dom förut och jag hoppas på ett par rosa likadana som dina :) Har länkat inne hos mig också. Nu håller jag tummarna så hårt jag bara kan

cat sa...

Åhhh så härligt somriga, jag har länkat och hoppas på att vinna likadana som dina.
Ha de gott. Kram, Catarina

Mollymera sa...

Nu håller jag mina tummar, för att jag ska få trippa runt i de rosa/röda med blomma på, i sommar. Så fina!!!
Länkat så det blir 5 lotter ;-)

Kraaam

Anonym sa...

Maria

Åååå vad fina, tycker absolut dom rosa är finast. Dom skulle ja jätte gärna vilja ha. Dom ser köna ut med Kram

♥Gabriella ♥Hemma På Dunderbo♥ sa...

så söta...skulle gärna vilja ha ett par med kryss på♥ håller tummarna att jag fårlyckan att vinna ett par=)
Länkar så klart
Kram och god natt
Gabriella

Anonym sa...

Hej!
Jag tycker precis som många andra att just de som du har är de absolut finaste. Hoppas att jag också kan få ett par egna. :-)
Kram Mamma Mia

Anonym sa...

Himmel vilka fina träskor! dina är absolut finast, snällt rosa o vita med det lilla smycket på. Mvh Gunilla Hägg

Spacegirl sa...

Åh så fina :-)

Har jag turen att vinna vill jag ha
de som har artikelnummer 2104

Jag tar 5 lotter, här är min blogglänk
http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2012/may/1-juni-vinn-traskor.html

Anonym sa...

Vilka läckra träskor.Om jag skulle vinna skulle jag vilja ha samma färg som du.
Vilken inspirerande blogg du har.
Mvh Lilian

Villa Frejas bokblogg sa...

Himmel så söta!
Vinner jag vill jag gärna ha de svarta.

Anonym sa...

Åh vilka vackra träskor! Om jag har lyckan och vinner så skulle jag gärna vilja ha de ljusrosa som är likadana som dina. Länkar på FB.

/Ulrika B

Annas skattkammare sa...

Hej Anette! Så fina träskor!! Jag gillar den rosa med röd virkad blomma!
Kram /Anna

Anonym sa...

Hej Anette! Deltar mer än gärna i utlottningen av ett par träskor, dom ljusrosa föll jag för direkt! Jättefina! Tar två lotter.
Sommarhälsningar från Tuula i Dalarna.

Anonym sa...

Vill så gärna vara med i utlottningen. De som du har på dig är så fina.
Bästa Hälsningar Anna G

Bruno och Mig sa...

Hejsan!

Oj vilka fina träskor. Jag vill gärna vara med och tävla. Tar ett par svarta träskor och länkar från min blogg. 5 lotter får jag och håller tummarna så det knakar.

Ha en fin dag. kramar L

Monia - mamma till Tuvalie sa...

jag vill gärna vara med :) Tar FEM lotter.

Vill ha "Träskor med berlock "Believe in love" - svarta" om jag vinner.

Här har jag bloggat: http://moniatavlar.blogg.se/2012/may/tavling-traskor-1-juni.html

Pysselprinsessan själv... sa...

Ja, jag vill också bli lite längre i sommar. Om jag vann så skulle jag vilja ha likadana som du har i storlek 37. Jag har också lagt upp tävlingen på min blogg. Nu håller jag tummarna!

corner sofa sa...

Good day
Kolla in mina nya skor !!
Very beneficial as well as excellent writing! I am impressed to read such a powerful piece.

Sivs hus sa...

Hei, WOW de er jo såååååå søøøøøøøøøøte, helt perfekt for en sommer! klem Siv:-)

Sivs hus sa...

Hei igjen, jeg likte best de rosa:-) klem Siv

Sara sa...

Men sicka sötnosar!!
Åhh vad jag skulle bli lycklig av ett par ljusrosa söta som du köpt dig!
Jag provar lyckan och länkar till max ;)
Hoppas att du och söta Nisse mår fint!
Kramar ifrån lilla mig

Lillemor Bae sa...

Hej! har just hittat din sida och så får jag chansen att vinna sååå fina träskor!
jag har ingen blogg så jag kommer att länka till facebook.

Jag vill ha sådana som du har:
smycketoffel rosa!

MVH
Lillemor Bae

House number 11 sa...

Åh, jag skulle gärna vilja pryda mina fötter i ett par babyrosa precis som dina!
Jag kommer att länka ifrån min blogg!
Kram och tack för en finfin tävling!

Agnes - gravid v 40 sa...

Gud vilken mysig tävling! Lite annorlunda jämfört med de andra bloggtävlingarna.
Jag vill jättegärna också ha de rosa http://www.adelroth.com/index2.html

Länkat tävlingen på bloggen: http://aggehh.blogg.se/tavlingstips/2012/may/traskor-16.html

Viveka i Bläckhornet sa...

Ojj vilka galet snygga träskor! Blev helt tokkär i dem. Kikade in och skulle gäääääärna vilja ha dem i svart. Jag nyper 5 hela lotter direkt och länkar på FB.
Hoppas hoppas hoppas....

Kramisar Viveka

Ingela i Umeå sa...

Hej, visst vill jag vinna...såg så fina med läderband på och berlock. Riktigt fina sommarträskor:).
Håller mina tummar och hoppas på tur.

Kristin sa...

Ja jag är ju svart/vit tjej! Så de svarta helt klart!! Snygga!!
Håller tummarna då.

Victoria Engman sa...

Åååh... de svart träskorna är jätte snygga! De skulle jag vilja äga :-)

// Victoria

Lilla Källängen sa...

Åh så snygga träskor å med klack dessutom! Vill absolut ha ett par rosa om turen skulle vara med mig den här gången :-)
Länkar självklart från min blogg
Kram Anneli

LillaP sa...

Åh, så jätte-fina träskor! Jag tycker de vita med rosa band är absolut finast ;-) Kram Lena

Anonym sa...

Så fina! Skulle välja ljusrosa som du har och Belive in love låter ju bara för härligt:)

Hälsningar Anna V

Anonym sa...

Hej Anette,

Vilken snygg outfit du har...Och träskorna är ju bara så fina. Skulle bli så glad om jag vann...Skulle då önska mig de rosa eller svarta. Våriga hälsningar från Maria i Gagnef.

Margareta sa...

Hej Anette!
Så fin du är i klänningen och träskorna.Vill ju gärna vara med i utlottningen.Dom ljusrosa(som dina)skulle passa så bra.2 lotter.

Kram Margareta

Anonym sa...

Jättefina träskor och härlig tävling!
Jag tar två lotter och om jag skulle ha turen väljer jag dom som du har. Jättesöta!
/Heléne
ulf_helene@hotmail.com

Bettina sa...

Underbar utlottning som jag jättegärna vill delta i :) De är alla fina, men om jag har turen att vinna väljer jag nog samma som du - Träskor med berlock "Believe in love" - rosa i storlek 37. Hoppas på tur! Soliga Ålandshälsningar från Bettina G

Anonym sa...

Ohhh, vilka söta träskor. Jag vill jättegärna vara med på utlottningen. Ett par rosa, lika som du. Jag länkar på Facebook så då får jag 5 lotter, eller hur. Nu får jag hålla hårt i tummen :)
/Agneta H

Malin`s Diner sa...

Hej,

Så söta skor! Skulle gärna vinna likadana som du har, strl 40.

Länkar från min blogg gör jag också. Fem lotter tack!

Kram Malin

Anonym sa...

Hej
Klart man vill ha ett par träskor, dom rosa med berlock skulle sitta fint i sommar.
Håller tummar o tår.
Kram Lisa i kopparberg

Jenny sa...

Jag skulle också vilja ha de rosa med berlock! Länkar från min blogg :)

Kram,
Jenny

Lantligt i smultronbacken sa...

Åhh, så fina träskor. Jag önskar mig lika som du har på dig - Believe in love

Kram Teres

Giesela sa...

Åhhh vilken härlig blogg du har ! Kram Giesela

Petronella Hjertqvist sa...

Åh, kastades plötsligt tillbaks när jag var sex år gammal och hade fått de vackraste röda träskor med ett vitt hjärta på! var så lycklig för dessa fina träskor! Minns att jag gick i ett högt gräs, tappade den ena och hittade aldrig på den igen. Gissa om jag var olycklig! Åh, vad jag önskar att jag vann ett par röda träskor med den underbara broderade blomman! Tack för en underbar blogg och massor med inspiration!!! Jag bor själv i ett jättegammalt hus och tycker att du har det så fint hemma!
Stor kram från Petronella/Villa Bellevue

Love, Lena sa...

Åh vilka fina träskor! Skulle gärna gå omkring i ett par svarta såna i sommar! Love, Lena

Ann-Catrin sa...

Hallå vännen!

men gud så söta träskor.. så svårt att välja
tror nog faktiskt jag skulle välja de svarta.. så himla himla snygga!
Snor åt mig fem lotter och
HOPPAS PÅ TUR!!!
kram kram
A-C

Livingroom sa...

Oj oj oj så fina! Vill helst ha de samma som du visar - de ljus rosa. Vilken fin färg till sommaren.Länkar!

Anki sa...

Smyger in så här i slutklämmen och kniper 5 lotter jag med...länkar hos mig!
Vrålsnygga, å jag gillar nog dom rosa bäst...dom du har!

Ha en fin dag!
Kram Anki

Nina C. sa...

Men, såå supersöta träskor!!!!!
Du är verkligen jättefin i dina Anette!!!
OM jag skulle ha all världens tur att vinna ett par sådana snyggingar så skulle jag vilja ha ett par svarta.

Ha en fortsatt härlig Onsdag! Och Lycka till med alla planteringar!
Ser framemot att få se hur jättefint det kommer att bli!!

KRAM! Nina C i Örebro.

Ullis sa...

Hej!
Vilka underbara träskor, jag vill självklart vara med i utlottningen och önskar ett par ljusrosa som dina i strl 39.
Jag har länkat från min blogg.
Ullis

Emma sa...

Hej! Vilka fina träskor, skulle mer än gärna ha ett par vita att traska omkring i :)

Ha en fin dag! /Emma

Wilma sa...

Hej vilka fina träskor! jag vill gärna ha ett par vita i strl 39. Mvh Wilma

Yael sa...

Va roligt! Svårt att välja vilka man vill ha! Jag väljer ändå "träskor med virkad blomma" i storlek 37. Jag har länkat till tävlingen i FB :https://www.facebook.com/#!/yael.sages.7
Tack!

Tinis vita hem sa...

Ljuvliga träskor! Jag deltar gärna i din fina utlottning ännu på slutrakan och väljer samma färg och modell som du har :) Jag har länkat, så det blir visst 5 lotter :))
kram Tini

Anonym sa...

Hej Anette! Vilka super fina träskor! Jag bara älskar träskor! Skulle gärna vilja ha ett par lika som dina! Med vänlig hälsning, Ulrika L

Norregård sa...

Hej!!
Jag vill vara med:))

Gärna ett ljusrosa par!!!
Länkar på min blogg så det blir hela 5 lotter:))

Kram Malin

Anonym sa...

Hej!
Âh sâ mânga som precis som jag bara
blev överförtjust i dom rosa skorna!
Ändâ kanjag hoppas att turen stâr mig bi denna gâng!
Har tyvärr ingen blogg,men bara älskar di!
Margaretha

Ann-Mari sa...

Wow!

Vilka fina - klart man önskar sig ett par ljusrosa "Believe in love"
Kram

Anonym sa...

Hej Anette!! Lika fin som vanligt.givetvis vill man va med på denna utlottning.om jag vann skulle jag vilja ha sammma som dina.Kram Therese (Herbretantik.se)

Vita huset 28 sa...

Åhhhhhhhh så fina träskor, klart jag vill vara med på 5 lotter tack.

Om jag har turen på min sida önskar jag likadana som du har, ljusrosa med berlock.

Håller tummarna stenhårt nu :)

Kram Camilla

Ps du är urtjusig i din fina klänning

Anonym sa...

Hejsan!
Tänk bara ben utan strumpor!
Med träskor på blir man som barn på nytt!!!
Så snygga träskor särkilt de rosa med virkad blomma!
Kram Renate

Anonym sa...

Supersöta träskor! Jag skulle bli jätteglad om jag vann de rosa med en virkad blomma :)

Mvh Carolina Gunner

Anonym sa...

Jag vill gärna vara med i utlottningen av dom fina träskorna storl 38.
Marie-louise Hagström

marie.ernst@telia.com

Pernilla sa...

Vilka fina tofflor! Sååå söta. Jag önskar mig de rosa, precis som du har!! Jag länkar på min blogg och hoppas nu på massor av tur. Kram Pernilla

Anonym sa...

Jag skulle vara superstolt om jag fick traska runt i ett par så fina träskor i sommar! Skulle gärna önska de ljust rosa skorna i stl 37. Kramar Helena

Improve my days sa...

Hello Anette!
I believe in Love,
and my favourite colour is rose :)
Hugs

Anonym sa...

Vilka fina träskor! Skulle gärna vilja vinna de ljusrosa som du har.
Kram Maria i Hällesåker

Sofia sa...

Åh så fina, jag gillar de som du köpt mest och drar två lotter! Kram

Ann Häggkvist sa...

Jättefina träskor som jag gärna vill vinna, så klart:)
Svarta, storlek 38 skulle passa mig utmärkt.

Hälsningar
Ann Häggkvist

Älskade pion sa...

Åhhh,gud det här höll jag ju på att missa.;)Dina rosa,"Belive in love" är ju helt underbara,DOM vill jag ha.:)Tar 5 lotter och hoppas på en ruskelig tur bland alla som är med i utlottningen.Kraaaaaaaaaaam Ulrika

Alice & Elvira sa...

Men åååh vilka supersöta träskor! :)

Gillar mest de rosa som du köpt, länkar och tar 5 lotter :)

Ha en fortsatt fin torsdag!
Kraam Catarina

Jenny S sa...

Jättesöta! Älskar den babyrosa färgen, vill ha precis dom som du har! Länkar och hoppas, hoppas...

Tessan P sa...

Hej!

Å vad glad jag skulle bli om jag lyckades vinna ett par sådana fina träskor att gå omkring i i sommar.

Rosa skulle jag också välja i sådana fall.

Försöker få till en länk till min facebook också.

//Tessan P

pysseltanten sa...

Halloj Anette!
Åååh så söta träskor!
Har inte haft träskor på måånga år...men nuuu e jag sugen...;))
Skulle jag vinna, vill jag ha ett par ljusrosa...de är ju heelt ljuvliga!
Passar bra i min trädgård, som går heelt i pastellfärger...:)))
Kraam Git

Camilla sa...

wow! dom där vita skulle definitivt passa mej. blev av med jobbet förra veckan, så jag sku behöva piggas upp lite...

Anna Stenberg sa...

Jag vill vara med! De fina rosa du har i storlek 40! Såååå fina! Klart jag länkar! Det gör jag alltid till din sida! Kram Anna

TITTILINA sa...

Galet så fina.
Jag som inte brukar vara någon överdriven fan av tofflor blev helt förtjust i dina rosa! Sådana skulle jag verkligen vilja ha.

Länkar, är med på fem lotter och hoppas på tur.

Kristin sa...

Åh vilka söta träskor! Om jag vinner så skulle jag vija ha lika som du har, rosa, min favoritfärg:)
Mvh Kristin.

Nina sa...

Så fantastisk fine tresko. Jeg ønsker meg de samme som du har, sååå fine.
Mvh Nina
ninasjoevold@gmail.com

Anna E sa...

Ååå vad fina de är!!! De du valde är jättefina men själv skulle jag välja de cerise'a med röd rem, röda kantband och en liten virkad blomma om jag vann :)
Jag är dryga 25 år och min kära far har ett par gamla som är jättecoola, dock något slitna ;) Hans är svarta med platå både under framfoten och under hälen. Tyvärr är de alldeles för stora för mig, men jag har ändå halkat runt lite i dem hemma hos mina föräldrar på sommrarna för de är ju så sköna att gå i också! :)
Tack för en riktigt härlig & inspirerande blogg!! & trevlig helg :)

Gunilla sa...

Hej!

Jag vill ha likadana träskor som du om jag skulle ha turen att vinna! De är som söta karameller; man blir glad bara av att titta på dem!

Jag tar två lotter tack!

Ha en trevlig helg!

Mvh//Gunilla

Anonym sa...

Hej
Jag vill gärna vara med och tävla och skulle jag ha tur o vinna vill jag ha de ljusrosa som du har. De är hur fina som helst
jag har tipsat om tävlingen på min fb
emma rudbeck så nu håller jsg tummarns.
emmar23@hotmail.com

Lena Lindberg sa...

Vill gärna vara med i utlottningen av dom fina träskorna, bloggar och länkar..
Vill gärna ha dom svarta art 2102 stl 39 hoppas på tur :)

Lisa sa...

Underbara träskor! De vita skulle jag vilja ha!
Fast alla är ju superfina....

Jag länkar också från min blogg:)

Hälsn
Lisa

TITTILINA sa...

Oj jag lyckades göra fel vin länkning från min blogg, men nu är det rätt och vill gärna hänga med på fem lotter :-)

http://tittilina.blogspot.se/

Maria sa...

Supersöta träskor som jag gärna vill tävla om! Jag är så tekniskt obegåvad att jag inte klarar av att länka, så jag tar två lotter tack! Om jag har tur, vill jag ha samma som du, i stl 39.

Härlig blogg förresten!

Maria
maria.elmgren-warberg@bauer.com

bittan sa...

Oj va fina, kommer ihåg de som jag hade för snart 40 år sedan.
Visst vill jag vara med o önskar ett par rosa nr.41
bittan4@gmail.com

Har ingen egen blogg att länka till

Norr om Köpenhamn sa...

Det var i sista minuten...puha ;) Vill ju jättegärna vara med och tävla om de fina tofflorna. Mina favoriter är de ljusrosa *believe in love*, som du också har :)
Länkar hos mig och hoppas på 5 lotter.

Ha en riktigt härlig helg!
Kram kram
Ulrika

Alexandra sa...

Hejsan! Åh så underbara träskor jag skulle bli väldigt glad om jag vann dem! Jag gillar allra mest Träskor med berlock "Believe in love" - rosa.
Tack för din inspererande blogg!
Kram
alexandra
stjarna_93@hotmail.com

Anonym sa...

Hejsan! Jag är ute i sista stund men jag vill väldigt gärna vara med i din utlottning. Träskorna är så fina! Jag tycker mest om den med berlock "Believe in love" - rosa.
Håller tummarna!
Pernilla
pernillaeriksson1@hotmail.com