onsdag 9 maj 2012

Min blogg fyller 5 år !!

 Jaa, tänk att min blogg fyller 5 år nu i Maj månad !! Inte klokt alltså vad tiden har gått fort, men så är det väl då man har roligt, för roligt är det att blogga !! Så jag håller nog på några år till om ni vill. Det här måste firas med en utlottning till er mina fina bloggläsare, för utan er så skulle min blogg inte finnas. Jag har sytt en vit påse av ett gammalt örngott som var trasigt, det vita monogrammet är kvar och den fina spetsen, påsen är fin som bara dekoration tycker jag, så nu lottar jag ut påsen tillsammans med den fina madonna kronan !



Vad säger ni ? Vill ni vara med om att vinna det här. Allt du behöver göra är att skriva en kommentar till det här inlägget, då får du 2 lotter, länkar du till det här inlägget på din blogg så får du 5 lotter. Skriv i kommentaren hur du gör, har du ingen egen blogg så går det bra att mejla också, då får du 2 lotter.
Utlottningen avslutas Fredagen den 18 Maj, då presenterar jag vinnaren.
Ha det så bra alla och tack för att ni kikar in hos mig !
Kraaam Anette

169 kommentarer:

Anonym sa...

Klart man vill vara med o tävla om dessa fina saker! Med vänlig hälsning, Cathrin

cat sa...

Oj, det var lång tid! Jag vill ju jättegärna vara med i utlottningen. Jag har länkat så det blir 5 lotter.

Ha de gott. Kram, Catarina

Clara Malvina sa...

Grattis till din blogg!! =)
Jag är gärna med och tävlar! Kronan är ju för söt!!
Kramar Clara

gamla skolan sa...

Stort stort grattis å 5-års dagen , ja jag hoppas verkligen att du håller på i många år till !!!
Självklart vill jag vara med i din tävling och kniper 5 lotter !
Kramar // Susanne ♥

Amelie sa...

Grattis grattis!
Jag är gärna med och tar två lotter!
Kram amelie

Anonym sa...

Jag är gärna med och tävlar då jag precis köpt en sådan fin knoppbräda som du har på bilden! Får bli precis som du hängt upp de!:)
Mvh Anna
annaswedenas@hotmail.com

Ninas Vardag sa...

Vill gärna vara med så jag lägger in en länk på min blogg så klart! Underbara vinster :o)

Vardagslycka sa...

Grattis till dina 5 år och kul att få följa dig i många år till!
Oj, tänk vad tiden rullar iväg... jag har följt din blogg från början och minns känslan när jag upptäckte bloggvärlden då för 5 år sedan. Jag var inte alls van vid datorn då men tyckte det var så spännande att hitta likasinnade på nätet! Sen tog det ett halvår till innan jag gjorde mina egna stapplande inlägg...
Självklart vill jag vara med och pröva lyckan så nu håller jag tummarna.
Ha det så gott.
Kram, Carina

Anonym sa...

Oj, vilka underbara priser!!!
självklart vill jag vara med o sälla mig till Gratulanterna till dina 5 år, jag har följt dig i 2 o jag är lika nyfiken var gång. Du har ett underbart hem o mycket fina bilder att titta o inspireras av!
Tyvärr har jag inte någon egen blogg, men hoppas att det räcker med mina 2 lotter. Har man tur så har man :-)
Ha en riktigt bra dag! Och än en gång GRATTIS!!

Kicki Englund

Tina sa...

Hipp hipp hurra för din blogg idag!
Har också hängt med från början, du inspirerar!

kram Tina

Annas skattkammare sa...

Wow, fem år! Stoort grattis till bloggen! ( och tilll bloggerskan som är så duktig och gjort den förstås! ) vill jättegärna vara med i utlottningen, påsen och kronan var ju helt ljuvliga. Jag tar två lotter. Kram Anna

Anci sa...

Grattis till 5 år ! Ja, vi vill att du fortsätter.

Och ja !! Jag vill gärna vara med i utlottningen och tar två lotter. Båda sakerna är väldigt fina och jag vill ha chansen att vinna någon av dem.

Kram
Anci

Villa Hvit sa...

Grattis till 5 år!! Hoppas du fortsätter länge...för jag vill gärna läsa ;)
Jag tar så gärna fem lotter, länkar från min blogg!
Ha en jättefin dag!
Kram Anetthe

G:a Affären sa...

Grattis till dina fem fina år Anette!
Skönt också att du fortfarande tycker det är roligt och tänker fortsätta.
Jag tar 5 lotter och hoppas på fin vinst!
Kramar,
/Cia

linnea-maria sa...

Åh vilken underbar krona och örn-gott-s-påsen är superfin! Jag har också 5 års jubileum. Jag har följt din blogg ända sedan du började blogga och sett dig som en stor inspirationskälla. Många grattiskramar och ser fram emot 5 år till ;)

vitadrömmarobusigabarn sa...

Grattis till dina fem år alltid så mysigt att titta in i ditt vackra hem!
Kram Tina!!!!

The Secret Garden sa...

Grattis!! :)
Ja jisses vad tiden går snabbt när man har skoj.
Klart jag vill vara med på utlottning av dessa fina grejer!

//Boije

No34 sa...

Grattis på 5-årsdagen Anette!!
Självklart är jag med på utlottningen av den härliga örngottspåsen och madonnakronan!! Länkar även till Dig i min blogg!! Ha det bäst, kram Kate

Pysselprinsessan själv... sa...

Stooort Grattis!! Och så klart vi vill att du ska fortsätta blogga och ja, ja, ja!! Jag vill vara med i utlottningen av dessa vackra ting. :)
Jag har lagt in din tävling på min blogg och länkat till dig, 5 lotter tack. Bloggen Ting från Gammelgården i Umeå

Syster vit sa...

Självklart är jag med, 5 lotter till mig och en stor skopa tur :).
Kram Liselott

Tantbruns sa...

Grattis till dig =)
Jag är gärna med, 2lotter,tack!
Kramen A

Johanna R sa...

Så länge?
O jag som bara nyligen hittat din blogg.

Har länkat o hoppas på vinst på mina fem lotter ;)

No34 sa...

Grattis på 5-årsdagen Anette!!
Självklart är jag med på utlottningen av den härliga örngottspåsen och madonnakronan!! Länkar även till Dig i min blogg!! Ha det bäst, kram Kate

Villa Smedsbo sa...

Grattis LantlivsAnette!♥

Många fina år :) Fin blogg och bra bok har du!

Jag har ingen egen blogg men jag följer många ändå.

Tävla vill jag gärna så 2 lotter tar jag nu!!!

Mvh Maria

Lotta Lloyd sa...

Grattis! Tycker väldigt mycket om din blogg! Klart jag vill vara med på utlottning på så fina saker! Håller tummarna hårt för att det blir jag som vinner så här blir det delat o länkat o kommenterat! Ha en underbar dag!

Anonym sa...

Grattis till 5 år! Jag får jättemycket inspiration av din blogg! Är gärna med på utlottningen med 2 lotter då jag inte har en egen blogg. Mvh. Marie Bergström

emilias gömmor... sa...

Grattis Anette!!!! Jag är gärna med i utlottningen, 2 lotter då!

Kram Mimmi

Nina sa...

Grattis!!!! Jag är gärna med med 5 lotter! Kram!

Mariette sa...

Ja tänk 5 år...tiden går sannerligen fort när man gör något som känns roligt!

Stort stort grattis till det!

Du var en av dem som inspirerade mig att börja blogga själv!

Kraam Mariette

Dronninghuset sa...

hei,
gratulerer masse masse.
klart jeg vil være med, 2 lodd til Dronninghuset!
ha en fin mai måned,
klem TOVE

Mallan sa...

Oj va fina!! Å grattis till dina 5 år!! Ditt hem är fantastiskt!! Jag har ingen blogg men tar gärna 2 lotter å håller tummarna ;)

Lillian sa...

Gratulerer med 5 år. ;)
Og ja, jeg håper du holder på i mange år til. Jeg finner så mye inspirasjon hos deg. ;)
Du har en flott blogg, og virker til å være en flott person.
Stå på!!
2 lodd til meg.
Klemmer fra Lillian.

helle sa...

Ja årene går hurtigt, kom til at tænke på hvor længe jeg selv har blogget....vistnok 4 år!

Tillykke med dine 5 år, jeg linker til din fine giveaway og håber på det bedste!

Kram Helle

Anonym sa...

Klart att jag vill vara med och tävla. Har ingen egen blogg men läser alltid din. Grattis till jubilaren, Hanna Ek Landin Trelleborg

Anonym sa...

Grattis,grattis till de 5 åren, men det syns inte på håren!

Ja, där fick jag till det.;-)
Fina vinster,hoppas på turen, jag tar 2 lotter.

Kram/Bettan i V. Götaland

Tinis vita hem sa...

Grattis! Jag tror att jag följt din blogg ända från början :) Påsen blev riktigt fin och kronan är helt ljuvlig! Har länkat och nu hoppas jag på tur med 5 lotter :))
kram Tini

Emma sa...

Vad kul med en tävling! :) & Grattis förresten! Jag länkar på min blogg så de blir 5 lotter :) Ha de bra!

Kristin sa...

Oj 5 år! Gillar din blogg mycket och tittar in med jämna mellanrum! Får alltid inspiration eller att bara kolla runt på allt vackert i ditt hem!
5 lotter vill man ju ha såklart!!

Sallys hus sa...

Godmorgon Anette!
Här sitter jag med en kaffe o lyssnar på regnet som smattrar på rutorna...
Vilken fin vinst...klart man vill vara med i utlottningen. Jag länkar och tar därmed 5 lotter...
Ja tänk att det redan gått 5 år!! Helt otroligt vad tiden går fort.
Vilka fina loppisfynd du gjort!
Ha en mysig dag vännen!
Kram Katarina

Målargården sa...

Exakt samma aktivitet hos mig som hos ovanstående....Kaffe i handen, regnet mot rutan och hos mig även en eld i kaminen...! Trist vår! Men då såklart en stund vid datorn och alla bloggar. Klart jag vill vara med i din fina utlottning. Grattis till de 5 åren! Länkar oxå så jag hoppas på 5 fina lotter som ger vinst! Kram Eva-Mari

Anne O sa...

Tillykke med de 5 år - din blog er så dejlig. Jeg er gerne med på 2 lodder. Klem Anne

Anonym sa...

Grattis till de fem åren, och tack för en fin blogg! Deltar gärna i utlottningen. Har även länkat, så 5 lotter blir det för mig. :)
//Bebs

Solstrimmor sa...

Grattis till fem år! Du är en av dom som bloggat längst och en av dom jag hälsat på hos från början. Och som inspirerat mej att också börjat blogga!
Såklart jag vill vara med och ha chansen att vinna:) Kniper raskt 5 lotter och länkar från min blogg.
Hoppas på tur!

Kram Eva-Mari

Nikki sa...

Bonjour, Anette !...
Je lis ton blog depuis très longtemps. Je suis une grande fan de ta décoration et j'essaye de reproduire un peu de ton ambiance dans ma maison en Belgique. J'ai créé mon blog en janvier et j'ai mis un lien vers ton blog dès le début ... J'espère que tu continueras ton blog encore de nombreuses années pour mon plus grand plaisir ...

n o r d i n g å r d e n sa...

HIPP, HIPP, HURRA på din fina bloggs födelsedag!!!!

Tänk va åren går, du och jag började ju nästan samtidigt! Men jag har ju hunnit byta blogg en gång under resan, den jag har nu har jag bara haft drygt 2 år , tror jag, man tappar tidsbegreppet i denna värld;)

Jättefina vinster du lottar ut, och personliga, det är roligt! Må bäste man vinne;)

Ha en bra onsdag Anette!!! Mari.

vitthusmedrosaknutar.blogspot.se sa...

Vad du är duktig som har bloggat så länge. Vill gärna vara med och tävla om detta fin pris.
Ha det gott

/ Susanne

Anonym sa...

Hej och Grattis till dina 5 år!
Fortsätt blogga, så kul att läsa och du ger så mycket inspiration!
Självklart vill jag ta chansen att vinna så fina saker, jag tar 2 lotter tack.
Ha det så gott,
Mvh Veronica.
ostman.veronica@gmail.com

Pigekammeret sa...

Tillykke ...
Jeg vil rigtig gerne vinde den smukke præmie og deltager med 5 lodder ...
Kram fra Dorthe

Anette svammlar sa...

Grattis till dina fem år!
Självklart vill jag också vara med i din utlottning.

Fru Z sa...

Är såklart med och tävla om denna fina påse samt Madonna krona!! La upp tävlingen på min blogg, såå vill gärna ha fem lotter! Kram och en fin dag åt dig! ps. härligt att idag ha hittat tillbaka till din blogg efter ett tags paus ;)

Magdalena sa...

gratulerer så mye!! du har en herlig flott blogg!
klart jeg vil bli med å feire...!!
linker deg, god klem,magny

Bland hö och halm sa...

Wow, 5år! Stort Grattis!
Fotsätt med din fina blogg.
Länkar till inlägget från min blogg.
Ha det bra!

La Fleur Shabby Homestyle and Flowers sa...

herzlichen gückwunsch zum 5jährigen blog. komme immer gerne vorbei, er ist einfach wunderschön.

lg

brigitte

Emmalill Frank sa...

Grattis på 5 års dagen :)
Klart man vill vara med och tävla, det är alltid skoj.

Mvh Emmalill

Tinas bo sa...

GRATTIS till de 5 åren!!!
Hoppas det blir måååånga år till!! :)

WOW!!! Självklart vill jag vara med i utlottningen!!
Vilken underbar vinst!!!!
Hoppas på tur med 5 lotter!!

Kramis Tina

Anonym sa...

innan jag hann läsa texten tänkte jag: Åh-en sån påse vill jag ha!
såkklart är man med och tävlar och hoppas på tur!!
grattis till 5åringen,kikar in varje dag och låter mig inspireras:)
dojjan74@hotmail.com
/Annika

Anonym sa...

Gratulerar! Jag deltar gärna i tävlingen med två lotter.
carina.yli-panula@hotmail.com

Liten Bod sa...

Grattis till 5 år! Du hör nog till ursprungsproffsen :) Självklart vill jag ha 5 lotter jag med. Kram, Tina

Akissfromthepast sa...

Grattis på dej! vilken fina uttlotning. jag vill gärna ha en 5 lott, tack.
Din blog är snygg!

Med en doft av lavendel sa...

Hej!
Grattis till de 5 åren, självklart vill även jag delta i utloningen, så jag paxar 2st lotter.
kram Annika

Gugis Pärlor sa...

Grattis till din bloggs femårsjubileum! Hoppas
på många, många fina
blogginlägg framöver också!
Fem lotter till mig, tack!

Kram Gugi

Anonym sa...

Hej, tror inte jag missat något inlägg från din blogg .Alltid lika roligt att kika in .2 lotter till mig .Ha det gott Lena.K

Britteli sa...

Självklart vill jag att du fortsätter att skriva din fina blogg!!!
Önskar 2 lotter i din fina utlottning.
Kramar & må gott!
Britteli Ekman
Alingsås

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Jag vill såklart också vara med och fira, stort grattis vännen till 5 fantastiska år med bloggen.
Så fina saker du lottar ut, och jag länkar.
Kramar
AnnaMaria

Unknown sa...

Onnitteluita upealle Blogille!! Mukana 5 arvalla ;)

Ingela i Umeå sa...

Hej, grattis till dessa år, gillar din stil.
Har ingen egen blogg men "hänger" i och kollar din.

Janni sa...

ABSOLUT är fluckan i lappland med, med 2 lotter!
Älskar spets och återanvändning!

Hanna sa...

Kul att bloggen funnits så länge nu. :) Är gärna med och tävlar! :) (Har ingen blogg)

Cattis sa...

Klart jag vill vara med och fira dina 5 år med bloggen! Grattis.

Jag länkar tävlingen på min blogg ocså så då får jag väl 5 lotter.

Det skulle vara kul om du har lust att bli min första Boggföljare.

Kram Cattis

Anonym sa...

Följer troget din blogg. Klart jag vill vara med på din utlottning!!

Vitspets sa...

Stort Grattis Lantlif på 5 års-dagen
Så fina saker du lottar ut ...
Hoppas hoppas jag vinner !
Gillar din stil
Hoppas det blir många år till med
Bloggen Lantlif
Jag länkar och tar därmed
5 lotter
Kram Karina

Carina sa...

Hej Anette & Grattis på 5-årsdagen!
Jag vill självklart vara med i din utlottning, tar 2 lotter.
Kramar Carina/Hjo
kattarsel@live.se

Anonym sa...

Vill gärna vara med i din fina utlottning,hälsningar Annika,hosaby@live.se

maria sa...

Jag är en ny läsare som gärna är med och tävlar

Vita små hjärtan sa...

Grattis!!!!!!!! Jag har följt dig sååååå länge!
Klart man vill pröva lyckan! Tar två lotter tack!
Kram Agnetha

Norregård sa...

Grattis!!!!
Jag vill vara med och fira så klart:))
Ser fram emot många fler bloggår!!

Kram Malin

Anonym sa...

Grattis!
Vill gärna va med i utlottningen o tar gärna två lotter eftersom ja inte har nån egen blogg ännu :)
Blir alltid super inspirerad utav din fina blogg.

Malin.sjolander@hotmail.com

Kram Malin

Margareta sa...

Hej Anette!
Grattis till 5 år i bloggvärlden.
Jag vill såklart vara med i denna fina utlottning.
Jag länkar också = 5 lotter.
Hoppas du fortsätter många år till..

ha det riktigt bra!
Kramar Margareta

LOPPISLIV sa...

Stort GRATTIS anette till dina 5 blogg år. Härligt att vi får fortsätta följa dina inredningsprojekt :-) Här hämtar jag massor av inspiration!! 2 lotter till mig, just nu kan jag inte lägga in något på sidomenyn, måste rensa eller köpa mer plats, har inte blivit färdig till det ännu, så denna gången får det räcka med 2 lotter, men jag håller alla tummar och tår att jag har tur, för ojoj så fin påse du sytt och lilla kronan är ju helt ljuvligt fin den också. Kraaaam Paula

Min Skattkammare sa...

Grattis Anette på din "bloggelsedag!"
Tänk....fem långa år och du är lika vacker än! ;o) Det är nog den långa vintern som konserverar...
Söta saker du lottar ut....jag är med och fajtas!
Ha det så bra...hoppas att du fått lite vårkänslor!
Kram Kicki

Kristin sa...

Gratulerer med 5 år! Jeg har fulgt deg de fleste årene faktisk:) Alltid like mye inspirasjon å finne!! To lodd på meg:)

Anonym sa...

Hej!
Trogen läsare sen flera år, vill gärna vara med på din utlottning!
Hälsningar från Åsa i Karlstad

Anonym sa...

Hej,

Tar jättegärna chansen och är med i den fina utlottningen! Tack för all din inspiration genom åren....Vänliga hälsningar från Maria Groth i Gagnef...

Cheri sa...

Grattis på 5-årsdagen! Tack för inspiration jag har funnit här. Hoppas på tur med fem lotter.
Kram Cheri

Anonym sa...

Superglad skulle jag bli om jag vann! Tack för en fin blogg :) Mvh Carolina Gunner

Unknown sa...

HURRA! Jag är gärna med! Vill ha 2 lotter tack!

Rosor och Spetsar sa...

Grattis till 5-åringen
Blir alltid lika inspirerad när jag kikar in hos dig.
Tar 2 lotter
Kram
Annelie

Roser og Patina sa...

Hei. Gratulerer så mye med 5 årsdag på din blogg:) Du har en nydelig og inspirerende blogg som jeg må inn og besøke hver dag! Har linket din utloddning på min blogg. Så jeg trekker 5 lodd og håper på vinnerlykke. Klem fra Ellen.

Home Bohemia sa...

Hej,

Ojoj 5 år!! Det är värt att firas (min är snart 5 månader...hihi)
Du har en så fin blogg och vackert hem:)) Självklart vill jag vara med i utlottningen...jag skriver och länkar...det blir väl 5 lotter:))
Ha det gott kram Maria

Hjem Kära Hjem/ Anna sa...

5 år, wow!
verkligen bra jobbat c",)
Jag blir gärna med på Give Away, drar 2 lotter!

Klem Anna

Anonym sa...

Jag blir ledsen om du inte fortsätter i många år till med bloggen ;-) älskar att läsa och få inspiration av dej:-)

Tack för en superbra blogg
//Camilla B

Tess på Tilda och Mamma sa...

Åh Vännen visst går tiden fort när man har roligt, självklar vill jag vara med och tävla om den söta påsen du sytt.
Njut av dagen/Theres

Carolinas little blogg sa...

Grattis Till fem härliga år & jag hoppas att jag kan få följa dig länge till :) Jag drar 5 lotter och hoppas att du får en ´fin dag kramar Carolina

Jenny sa...

Grattis till fem år, själv har jag precis firat ett år!

Vilken fin utlottning, självklart vill jag vara med. Länkar från min blogg.

Trevlig torsdag, kram
Jenny

Anonym sa...

Hello, a frequent silent visitor I take the opportunity to wish your blog a long life!
I do not own a blog but would love to participate to this raffle...
Kisses from Brussels.Chris.

Ann-Charlott sa...

Grattis Lantlif! I 5år gav du oss inspiration. Fortsätt, vi älskar din blogg!
Har lagt både bild länk hos mig.
Lycka till Tjejer!
Trevlig Maj /Lotta

Francis sa...

Liebe Anette,
herzlichen Glückwunsch zum Bloggeburtstag, ich bin so gern hier und erfreue mich immer wieder an Deinen tollen Fotos.
Wünsche Dir noch einen schönen Tag und ganz liebe Grüße

Marion

Dan Syndrom sa...

Hej! Jag kommenterar bara utan att skriva något smörigt på min blogg så jag kommer inte vinna men jag vill ändå kommentera.
Läs gärna mitt senaste inlägg om att våga visa känslor som man!

Lisa sa...

Min tur nu? Jag vill vinna!

Alexandra sa...

hej hej! åh så fin! jag vill gärna ha 2 st lotter! Tack för din underbara blogg!
kram
Alexandra
stjarna_93@hotmail.com

Anonym sa...

Hejsan! jag vill självklart vara med i din utlottnng! jag tar 2 st lotter tack!
ha det bra!
pernillaeriksson1@hotmail.com

Anonym sa...

Hej Anette
Klart man vill vara med i utlottningen. Älskar din blogg är jämnt inne och tittar och du ger många inspiration att ändra och dona hemma samt din inrednings stil är underbar. Tack för en fin blogg./ Heidi
heidi.mattsson@live.se

Sofia sa...

Jag är mer än gärna med och tar 2 lotter<3

Anki sa...

Hej och grattis till dina 5 år i bloggvärlden! Jag vill gärna vara med i din fina utlottning och länkar hos mig!

Ha nu en fin dag!
Kram Anki

Lena/isklockan sa...

Hej!

Vill jätte gärna vara med i din fina utlottning. Jag har länkat på min blogg.

Kram

Helen sa...

Vilka fina vinster du lottar ut, skulle gärna vilja vinna:)

Ann-Mari sa...

Grattis på 5 års dagen!
Imponeras av att du alltid har så fina bilder i din blogg!
(testar att länka)
Kram

Anonym sa...

Grattis grattis! Läser så ofta jag kan, och är gärna med i din utlottning! Hälsningar från Åsa-Gåsa, en Skånetös

Sivs hus sa...

Hei, Gratulerer - YES - dette blir også jeg med på! Kanskje lykke kommer til meg? God helg! klem Siv:-)

VisaLiza sa...

Gratulerar på 5-års dagen :) Din blogg för den första blogg jag började följa och det var din blogg som fick mig att börja blogga själv. Länkar gärna så fler får läsa :D

Hvidt, slidt & patina sa...

Selvfølgelig vil jeg gerne læse med mange år endnu ;)tillykke med dagen, og jeg vil også meget gerne deltage med 2 lodder , og håber at jeg er heldig, skøøøn gevinst..Kh Camilla.

Anonym sa...

Grattis till dina fem bloggår!!
Vill jättegärna vara med och tävla om dina fina vinster!!

Kram

Ingela från Skåne
imoolsson@hotmail.com

Anette sa...

Klart man vill vara med på utlottningen ser fram emot många fler år!/ Anette

Niina sa...

Lovely give away! Hope to have some lucky;))))

Annett sa...

Jättfin blogg! Jag tävlar gärna, ska försöka få in en länk på nån av mina bloggar oxå!
Mvh Annett

Bruno och Mig sa...

Grattis! Du har en fantastiskt fin blogg. Jag är gärna med och tävlar. Länkar till dig från min blogg.

Kramar L

Gunilla sa...

Grattis till de fem åren!!! Vill vinna med två lotter - vilket önsketänkande :)
Vårkramar!!

Anonym sa...

Hej Anette!
Vilken gottpåse du lottar ut...!
Jag kikar ofta in på din blogg och får alltid inspiration till nya inredningsprojekt. Stora som små.
Nu senast blev det kronor som inspirerade mig mest & så lottar du ut en så'n! Så klart jag vill vara med & tävla om att vinna den då! Jag har ingen egen blogg så det får blir per mail för min del. Hoppas så klart på tur för det!
Ha det gott...örngott ;)! Hi hi!
//Evis

Erica sa...

Grattis Grattis till dina 5 år! Själv har jag just börjat blogg om vårt husprojekt och hoppas kunna fortsätta i många år framöver med. Kommer att både gifta mig och flytta in i vårt hus i slutet av året och det skulle vara så fint att kunna dekorera vårt nya hem med din fina påse & krona.

Så Vitt Jag Vet sa...

Hej ! Grattis till 5 år ! Vill ju vara med och vinna... 5 lotter tack!
Kraam
Sanne

Mitt Vita Sköna Hem sa...

Grattis till dina 5 år! <3
Jag deltar gärna i din tävling och har länkat med bild (5lotter) på min lilla blogg...

Ha en superbra dag! Kram Liv

Liv sa...

Ps, Min webb adress kom ju inte med till inlägget här ovan...

Sofia sa...

Självklart vill jag dra två lotter i den fina utlottningen! Kram

Sofia sa...

Självklart vill jag dra två lotter i den fina utlottningen! Kram

Norr om Köpenhamn sa...

Stort Grattis till dig och din underbara blogg! Jag har varit trogen följare i fem år :o)
Så jag vill jättegärna vara med i din utlottning och tar 5 lotter! Länkar hos mig så klart ;o)

Kram på dig och go' helg
Ulrika

Nina sa...

Visst jag är gärna med på ett hörn jag med, länkad är du från min sida.

Anonym sa...

Grattis på 5-års dagen! Jag läser din blogg varje måndag, onsdag och fredag och har fått njuta av vacker inredning och ideér under flera års tid. Jag vill gärna vara med i utlottningen men har ingen egen blogg. Mvh Sara R, Örebro.

Anonym sa...

Grattis till dina 5 år i bloggvärlden! Hoppas att det blir många år till. Vilken underbar krona! Och den söta påsen är verkligen fin den också! Håller tummarna...
//Sara
sara_gustavzon@yahoo.se

Angelica Little Corner of Crafts sa...

Jag är mer än gärna med på 2 stycken lotter!! Vilka fiiina priser! Kram!

Anonym sa...

Så mysig och inspirerande blogg! Klart jag vill vara med å tävla!

Trevlig helg! Kram Sara S

Anonym sa...

Vill gärna vara med och tävla om dina fina vinster, tar 2 lotter då jag inte har en egen blogg.
Vill också passa på och tala om att ditt hem är makalöst fint och du är en stor inspirationskälla för mig.
Kram Carina

idacarina@live.se

Anonym sa...

Klart jag vill vara med och tävla. 2 lotter blir det för mig.
Kram Maria i Hällesåker

Kate Jernström Blomér sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Kate Jernström Blomér sa...

Tävlar gärna om dessa fina saker. Jag har länkat, www.tartstuganiharsnas.blogspot.com så det är fem lotter, tack!

Vita huset 28 sa...

Hej ja visst går det fort när man har roligt :)
Grattis till 5 inspirerande år. Din blogg är toppen att kika in till.

Klart jag vill vara med o länkar så klart för 5 lotter.

Ha en skön lördag
Kram Camilla

Spacegirl sa...

Grattis!
Jag är gärna med, jag tar 5 lotter.
Här är min blogglänk
http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2012/may/18-maj-vinn-hos-lantlif.html

Anonym sa...

Grattis till 5-årsdagen!
Vill gärna vara med i utlottningen!
Jag tittar alltsom oftast in på din trevliga blogg, och idag var det ju extra trevligt!
Kul med Hemtex - man längtar verkligen efter lite nya textilier!! / Eva-Lis ( har ingen egen blogg)

Lilla Källängen sa...

Oj vilka fina vinster. Är gärna med och tävlar, tar 5 lotter och hoppas på stooor tur:-)
Kram Anneli

Anonym sa...

Hej Anette! Ett stort Grattis till dina 5 år som bloggare. Jag har själv följt din blogg i många år nu och det är alltid lika kul att läsa dina inlägg. Du har alltid gett mig stor inspiration i både text och bilder. Din bok är underbar. Jag är gärna med i din utlottning med 2 lotter.
Kraam Tarja H

Ett ögonblick sa...

Grattis till 5 år! det är en lång tid...
Jag vill gärna vara med och prova lyckan...kommentar och länkning med bild på min blogg = 5 lotter.

Hälsningar lisamaja

GoS4u sa...

Grattis på 5-årsdagen.!
Jag skulle gärna vilja ge dig en present ur vårt sortiment!
Maila din adress så kommer något GoSigt med posten!
gos@gos4u.se

toves sammensurium sa...

gratulerer med 5 år,det var ikke verst!!!takk for all flott inspirasjon du gir:)
blir gjerne med på give-away'en din...flotte premier!!!
to lodd på meg!
toveklem:)

Furulundskan-Bettan sa...

Självklart vill jag vara med!!
5 år går fort :)
Länkar på min blogg så 5 lotter tack :)

Små Vita Ting sa...

Grattis grattis. Självklart vill jag gärna vinna dina fina priser. Länkar på min blogg också så det blir 5 lotter till mig.
http://sandtrask.blogspot.com

Vita Falkens Lantliv sa...

Grattis till dina 5 år! Klart jag vill vara med, länkar så 5 lotter, tack:)

Kram Susanne

Mollymera sa...

Hejsan vännen! Grattis till din jättefina blogg, har kikat in här långt tidigare en när jag själv började blogga. Hoppas du har inspiration och fortsätter blogga, för jag gillar din blogg ;-)

5 lotter norpar jag!!

KRAMAR

Annas Snickarbod sa...

Så klart man vill vara med! Tar 5 lotter, länkar till ditt inlägg :)

Mvh Anna

Ekenäsliv sa...

Åh så kul med tävling!!! Jag tar fem lotter och har länkat på min sida www.ekenasliv.se i menyn till höger:))
Kram Anna

Anonym sa...

Vill vara med i utlottningen av den fina tygpåsen.
Mvh. Gunilla

Kallholmen sa...

Grattis Gumman...du har varit gym i ditt bloggande. Du skriver så intressant och totar så vackert så man återkommer ju till dig hela tiden. Vill gärna vara med i utlottningen. Vi har nu i slutet av Maj bloggat 4år och 400 inlägg! De ska också firas med tävling.
Ha det gott Kram Caro.

Anonym sa...

Hej vill gärna vara med m 2 lotter o ha kanske ha tur att vinna de underbara vinsterna. Mvh Theresa B

Unknown sa...

Grattis till dina 5 år! :) du har och gör ett fantastiskt jobb!
Kramar!

C h a r m i g t L a n t l i g t sa...

Heejsan!

Jag är gärna med och tävlar om så fina saker, jag drar 5 lotter och håller tummarna!

Önskar dig en trevlig helg
Kraam Sanna

Nina sa...

Gratulerer med 5 år :)
Jeg vil gjerne ha 2 lodd i den flotte trekningen din.
Mvh Nina
ninasjoevold@gmail.com

Nellie sa...

Stort grattis till 5-åringen! Höll på att missa din fina utlottning. Nu är det länkat o klart. Hoppas nu bara på stor tur.

Stenmur & Gärdsgård sa...

5 år inte klokt vad tiden går... Du var den första blogg jag besökte och som gjorde att jag startade min förra blogg www.whiteseaston.blogspot.com Alltid hemtrevligt,varmt, fint och med massa härliga tips så sprider du massor till oss andra och jag är glad att du fortfarande tycker det är kul.

Är mer än gärna med i din utlottning!
Kram Malin

Anna Larsson sa...

Jag vill gärna vara med och tävla!!!
/Anna

Anonym sa...

Åhhhh är en trogen följare av din inspirerande blogg!!
Jag har ingen egen blogg därför tar jag gärna två lotter :))

Kram Åsa i Jönköping

veronicasvita sa...

Hej! Härlig blogg du har!!
Är gärna med på din utlottning, länkar och tar då 5 lotter :-)
Kram Veronica

FruG sa...

Du har en jättefin blogg! Jag är gärna med på utlottningen. Länkar till min blogg!

Unknown sa...

Grattis till 5 år! Gillar din blogg och blir alltid lika inspirerad när jag kikar in hos dig.
Jag är gärna med i din utlottning med 2 lotter.
Kram kram
Nelya

Äppelblom sa...

Det är klart man vill vara med på utlottningen! Jag har dock ingen blogg men kanske kan man vinna ändå? Var har du köpt madonnakronan? Har letat efter en sån länge. Vackra vårdagar till dig o tack för en härlig blogg! Och grattis för 5 år! Med vänlig hälsning, Bella

Anonym sa...

Jag vill gärna vara med och kanske har jag tur
ingen blogg men två lotter får jag ändå, eller hur?

Kram
Barbro

Anonym sa...

Klart att jag vill vara med och vinna de fina sakerna. Hoppas på min tur att vinna.
Ha det gott
Ingela Pling

Lyckofröken sa...

Hej Anette!
Jag vill gärna vara med i din tävling. Jag har följt din blogg den största tiden av dessa fem år och Lantlif är fortfarande min favorit fastän jag lagt bloggandet på is själv.

Hälsningar Anna-Karin

Lantliga tösa sa...

Stort Grattis till dina 5år =)
Din underbara blogg ger så mycket glädje å inspiration...
jag vill mer än gärna vara med i den fina utlottningen :)
Klart jag länkar till min lilla blogg=)
Så hoppas jag på tur =)

kram å hej från lilla mig
Lantliga Tösa

Anette sa...

Hejsan
Lite sent ute men bättre sent än aldrig:)
Klart jag vill vara med i din fina utlottning ,underbara saker.
Tar full pott 5 lotter ,länkar hos mej ;)
Ha en fin dag
Kram Anette

Anonym sa...

Jag kikar ofta in på din blogg. Det ger mig så mycket inspiration.
Klart jag skulle vilja vinna dina fina saker.
Ha en bra dag.

Annes vita rum sa...

Man kan ju alltid göra ett försök;) detta vill man ju va med på,5 st lotter till mig tack! Ha en fin dag/Anne